راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیر عامل شرکت داده‌پردازی فن‌آوا: به جای سکوت، زیرساخت باید اختلال‌های اینترنتی را گزارش کند

فارس نوشت: یک فعال بازار اینترنت براین باور است که عمده نارضایتی عمومی از سرویس‌های اینترنت ناشی از عدم اطلاع مشترک از دلیل و منشا بروز اختلال است که اگر این اختلالات به شرکت‌ها و مشترکان اطلاع داده شود، اعتماد و رضایت طرفین افزایش می‌یابد.

محمد تاجمیری ، در خصوص اطلاع‌رسانی زیرساخت در خصوص اختلالات اینترنتی به شرکت‌ها می‌گوید: متاسفانه هنوز شرکت زیر ساخت در هنگام بروز اختلال به شرکت‌ها، اطلاع‌رسانی نمی‌کند. به اعتقاد من یکی از کارهایی که شرکت زیر ساخت حتما باید انجام دهد این است که اختلال‌های برنامه‌ریزی شده را به مشتری‌های بزرگ خود اطلاع‌رسانی کند، و این امر با یک سامانه مدیریت محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: اما متاسفانه هم اکنون این چنین نیست و زمانی که یک اختلال در شبکه ایجاد می‌شود پس از پیگیری ما، جواب داده می‌شود که این اختلال برنامه‌ریزی شده بوده است.این فعال بازار اینترنت تصریح کرد: در این مواقع، اطلاع‌رسانی قبلی نمی‌شود که به‌تبع آن ما نیز بايد به مشتري‌ها اطلاع‌رسانی کنیم. تاجمیری گفت: این در حالی است که باید از قبل اطلاع‌رسانی شود که ما هم به مشتری‌ها اطلاع‌رسانی کنیم و این اطلاع‌رسانی از قبل، مشتری‌ها را راضی نگه‌ می‌دارد. این فعال بازار اینترنت گفت: همچنین باید شروع اختلال، پیش‌بینی مدت خرابی و پایان اختلال در شبکه، اطلاع‌رسانی شود که این شیوه اطلاع‌رسانی هنوز انجام نمی‌شود. وی افزود: زمانی که در شبکه‌ زیر ساخت اختلال وجود دارد، این شرکت نباید منتظر بماند که در شرایطی که کارهای اورژانس در حال انجام است، شرکت‌ها با آن تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.