راه پرداخت
راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران

۱۶۵۰ سازمان از سامانه پرداخت اینترنتی بانک ملی استفاده می‌کنند

سامانه پرداخت اینترنتی بانک ملی ایران به ۱۶۵۰ سازمان و شرکت خدمات ارائه می‌کند. بانک ملی ایران با داشتن ۱۶۵۰ پذیرنده فعال سامانه پرداخت اینترنتی، با بالا‌ترین میزان امنیت به مشتریان خدمات غیرحضوری ارائه می‌کند.
به گزارش راه پرداخت و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک از سال ۱۳۸۶ به منظور تسهیل امور بانکی مشتریان و توسعه بانکداری الکترونیک، دو سرویس خرید و ثبت نام اینترنتی را راه اندازی کرده است.
بر اساس این گزارش، دانشگاه‌ها جهت ثبت نام اینترنتی دانشجویان، شرکت‌های مسافربری برای فروش بلیت، شرکت‌های خودرو سازی، اپراتورهای تلفن همراه، شرکت‌های ارائه خدمات لیزینگ و فروشگاه‌های معتبر جهت فروش محصولات خود از جمله مشتریانی هستند که امکان استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی بانک ملی ایران را دارند که در صورت ایجاد سایت مربوطه در سازمان خود، پس از هماهنگی با اداره کل امور انفورماتیک و خدمات نوین بانک ملی ایران می‌توانند سرویس مربوطه را ارائه نمایند.
در این سرویس، مشتریان دارنده حساب‌های متمرکز متصل به ملی کارت، پس از مراجعه به سایت‌های دارای سیستم فروش یا ثبت نام اینترنتی و انتخاب کالا یا خدمت مورد نظر، از طریق ارتباط تعریف شده در سایت پذیرنده به درگاه پرداخت اینترنتی سایت بانک ملی ایران وارد و هزینه خرید یا ثبت نام خود را پرداخت می‌کنند.
در همین راستا، بانک ملی ایران از تمامی سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسساتی که تمایل به استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی این بانک دارند، دعوت کرد با هماهنگی اداره کل انفورماتیک و خدمات نوین این بانک درخواست‌های خود را مطرح و از امکانات این بانک استفاده نمایند.
گفتنی است واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران با شماره تلفن ۶۴۱۴-۰۲۱ آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان در این خصوص است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.