پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
امکان خرید اقساطی بیمه شخص ثالث در دیجیپی فراهم شد
دیجیپی امکان خرید بیمه شخص ثالث بهصورت قسطی را با همکاری کارگزاران آنلاین بیمه فراهم کرده و کاربران میتوانند به پیشنهاد دیجیپی مناسبترین بیمه را انتخاب و هزینه بیمه شخص ثالث خود را در چهار قسط بدون چک و سفته و کارمزد پرداخت کنند.
به گزارش روابط عمومی دیجیپی، با امکان خرید بیمه شخص ثالث در دیجیپی بهعنوان پلتفرم فعال در ارائه خدمات مالی و اعتباری آنلاین، کاربران میتوانند پس از ورود به اپلیکیشن دیجیپی و ثبت مشخصات خودرو، پیشنهاد دیجیپی را از بین شرکتهای بیمهگر مشاهده و بیمه موردنظرشان را انتخاب کنند.
پرداخت نقدی و پرداخت در چهار قسط بدون نیاز به چک و سفته در دیجیپی امکانپذیر است.
فهرستی بلند از شرکتهای بیمهگر برای انتخاب بیمه شخص ثالث در دیجیپی وجود دارد و کاربران میتوانند در صورت تمایل پیشنهاد ارائهشده توسط دیجیپی را انتخاب کنند و در غیر این صورت با مقایسه قیمتها و بیمهها دیگر، بهترین بیمه را برای خودشان انتخاب کنند.
شرکتهای بیمه بر اساس سیاستهای فروش خود و تحت نظر بیمه مرکزی، نرخهای مختلف و تخفیف لحاظ میکنند که همین موضوع باعث تفاوت قیمتها میشود.
پس از انتخاب بیمهگر، امکان پرداخت هزینه بیمه در چهار قسط وجود دارد که قسط اول در ابتدا و سه قسط دیگر در سه ماه دریافت میشود.
بهاینترتیب در هرکجا و هر ساعت از شبانهروز میتوان در چند دقیقه بهصورت صددرصد آنلاین از طریق اپلیکیشن دیجیپی درخواست خرید بیمه شخص ثالث را با قیمتهای رقابتی و مقرونبهصرفه ثبت کرد.
مزایای خرید اقساطی بیمه ثالث از دیجیپی
کاهش فشار مالی با خرید اقساطی بیمه، رقابتی بودن قیمتها، فرایند غیرحضوری، پرداخت امن و صدور آنلاین و فوری بیمهنامه از مزایای خرید اقساطی بیمه ثالث از دیجیپی است.
سیستم مبهم، نامتعارف و نامعتبر فروش بیمه نامه توسط دیجی پی
دیجی پی فروش اقساطی بیمه خانه و آتش سوزی با پوشش جنگ و بمباران را از طرف بیمه سامان می فروشد. ولی هیچ بیمه نامه رسمی و یا شماره کامل بیمه نامه را به بیمه گذار ارائه نمی نماید و این بیمه نامه در بیمه سامان ثبت نمی شود و کارشناسان بیمه سامان نیز می گویند که قابل پیگیری نیست و باید بیمه نامه را دیجی پی به بیمه گزار بدهد، چون بیمه سامان باید خسارت را بپردازد. ولی پشتیبانی بیمه دیجی پی می گویند که شما نباید از طرف بیمه سامان پیگیری کنید و در صورت لزوم در موقع پرداخت خسارت، خود دیجی پی این کار را دنبال میکند!؟!
متاسفانه علی رغم ارسال ایمیل شکایت به بیمه سامان و بیمه مرکزی، هیچ اقدامی انجام نداده اند و ظاهراً برایشان بی اهمیت است که بی اعتمادی به صنعت بیمه ایجاد شود.