راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کارت‌ها سنگی می‌شوند!

شرکت بین‌المللی نوکو (Nuco) کارت‌های سنگی که Nu ecard نام دارد را در نمایشگاه کارتس رونمایی کرد. این کارت‌ها بهتر از کارت‌های قدیمی پلاستیکی هستند و می‌توانند زباله‌های محیطی را قطع کنند.

این کارت‌ها از ترکیب سنگ آهک / گچ با مقداری اچ‌دی‌پی‌ایی به وجود آمده‌اند. این شرکت نگاه یکسانی نسبت به این محصول و کارت‌های قدیمی پلاستیکی پی‌وی‌سی ازنظر قیمت و کارایی دارد. به گفته شرکت کارت‌های Nu ecard کارت‌های پلاستیکی را در حین تولید، لمینیت و چاپ بهبود می‌بخشند و آن‌ها را برای کارت‌ها هدیه و وفاداری و گرفتن تأییدیه از سازندگان اروپایی مناسب می‌سازد.

Stone-card-Index-way2pay-93-10-11

این کارت‌ها قیمت بیشتری نسبت به کارت‌های پلاستیکی موجود ندارند و نسبت به حجم سفارش داده‌شده توسط مشتری قیمت پایین‌ترین دارند. استفاده از این کارت‌ها برای محیط‌زیست هم بهتر است چراکه از بیشتر مواد اولیه آن‌ها از موارد تجزیه‌پذیر، غیر سمی و قابل بازیافت تشکیل‌شده است. سازمان بین‌المللی بریتانیا هم تصمیم گرفته که کارت اعضایش که بالغ‌بر ۵ میلیون است را به این کارت‌ها در بین سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ تغییر دهد. مدیر چاپ و محصول تراست می‌گوید: به‌عنوان یک نیکوکار که عاشق محیط‌زیست است، ما می‌خواهیم عرضه‌های خلاقانه برای مشتری‌هایمان داشته باشیم. محصول Nue eCard شرکت بین‌المللی نوکو کاملاً جوابگوی نیازهای ما است.

منبع: ماه‌نامه بانکداری و پرداخت عصر ارتباط؛ شماره 15

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.