راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سامانه موبایلی شعب آینده، منتخب ایران موبی‌کد

اختتامیه دومین جشنواره مسابقات ایده‌پردازی و برنامه‌نویسی گوشی‌های هوشمند (ایران موبی‌کد) در ١١ آذرماه ۹۳، در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد. در این جشنواره که در ۵ محور برگزار گردید، نرم‌افزار شعب آینده به‌عنوان نرم‌افزار بر‌تر در محور ویژه بورس، بانک و بیمه انتخاب‌شده و از سوی مهندس جهانگرد معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات مورد تقدیر قرار گرفت.

Mobi-code-Index-2-way2pay-93-09-16

در این جشنواره، جهانگرد به‌عنوان سخنران افتتاحیه، حمایت از تولید محتوای فارسی و نرم‌افزارهای موبایلی را امری مهم و از برنامه‌های جدی دولت خواند.

Mobi-code-Index-way2pay-93-09-16

سپس به‌عنوان دومین سخنران، سید حامد قنادپور، مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، در سخنانی، با موضوع «بزرگ فکر کن، متمایز عمل کن»، با بیان ویژگی­‌های جوانان نسل هزاره، این نسل را نسلی که دنیا را تغییر خواهند داد خطاب کرد. به گفته وی نرم‌افزارهای موبایلی تولیدشده در ایران قابل رقابت با نرم‌افزارهای موفق دنیا هستند. وی همچنین خودباوری و بزرگ فکر کردن را مهم‌ترین عامل در توسعه فردی دانست.

Mobi-code-1-Index-way2pay-93-09-16

نرم‌افزار شعب آینده، نرم‌افزاری برای گوشی‌های اندروید و iOS است که در اختیار همگان بوده تا شعب بانک آینده را پیدا نموده و از وضعیت فعال بودن خودپرداز‌ها آگاه شده و مسیر رسیدن به شعب را (با استفاده از سامانه حمل‌ونقل عمومی) به همراه زمان‌بندی آن ارائه می‌نماید.

از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این نرم‌افزار که توسط شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا طراحی‌شده است، نوبت گرفتن مشتریان، از راه دور و قبل از رسیدن به شعبه عنوان‌شده است.

 منبع: تجارت الکترونیکی ارتباط فردا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.