راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مسعود عظیمی، مدیرعامل شرکت داده کاوی معتمد اول سام شد

مسعود عظیمی طی مراسمی به عنوان مدیر عامل شرکت داده کاوی معتمد اول سام معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت داده‌ کاوی معتمد اول سام، در آیین تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت داده کاوی معتمد اول سام که مهرماه 1403 با حضور مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و اعضای هیئت‌مدیره شرکت داده کاوی معتمد اول سام برگزار شد، مسعود عظیمی به سمت مدیرعامل معتمد اول سام منصوب و از زحمات و تلاش‌های جواد عصمتی که طی این مدت، عهده‌دار شرکت بودند تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

مسعود عظیمی دارای مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی است و پیش از این، قریب به 10 سال معاونت توسعه کسب‌وکار و همچنین معاونت پشتیبانی کسب‌وکار شرکت تجارت الکترونیک پارسیان را بر عهده داشته و در حال حاضر نائب رئیس هیئت‌مدیره شرکت پیدو نیز است.

شرکت داده‌کاوی معتمد اول سام در پنجم آبان‌ماه سال ۱۴۰۰ تأسیس شد و از آبان‌ماه ۱۴۰۱ به عنوان نخستین شرکت معتمد مالیاتی کشور(TSP) هم‌زمان با ابلاغیه رسمی سازمان امور مالیاتی به منظور تحقق اهداف سازمان امور مالیاتی کشور و پیاده‌سازی و راهبری نظام یکپارچه و فراگیر پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان فعالیت خود را آغاز کرد. 70 درصد سهام شرکت داده‌کاوی معتمد اول سام متعلق به گروه داده‌پردازی پارسیان بوده و شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، تجارت الکترونیک پارسیان کیش و تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین به ترتیب از جمله سهامداران اصلی این شرکت به شمار می‌روند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.