راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیر اجرایی دیجی‌پی خبر داد: استفاده از هوش مصنوعی در نسخه جدید اپلیکیشن دیجی‌پی

حمیدرضا سعادتی، مدیر اجرایی اپلیکیشن دیجی‌پی به استفاده از هوش مصنوعی در نسخه جدید اپلیکیشن دیجی‌پی، برای ارائه محصولات و خدمات متناسب با نیازها و الگوهای رفتاری کاربران خبر داد

حمیدرضا سعادتی، مدیر اجرایی اپلیکیشن دیجی‌پی، در فیناپ ضمن تشریح استراتژی‌های این شرکت برای کسب سهم بیشتر از بازار فین‌تک، با اشاره به نسخه جدید اپلیکیشن دیجی‌پی، تأکید کرد که قابلیت‌های بسیار کاربردی و نوآورانه‌ای برای کاربران در نظر گرفته شده است و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نسخه جدید، استفاده از هوش مصنوعی (AI) برای ارائه محصولات و خدمات متناسب با نیازها و الگوهای رفتاری کاربران است. این تکنولوژی کمک می‌کند تا کاربران تجربه‌ای شخصی‌سازی‌شده‌تر و هدفمندتر در مدیریت مالی روزمره خود داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی دیجی‌پی، سعادتی اپلیکیشن دیجی‌پی را به عنوان یک ابزار مالی آسان و کاربردی معرفی کرد که هدف آن بهبود و ساده سازی زندگی در سطوح مختلف از مدیریت مالی تا پرداخت و خرید خواهد بود.

سعادتی در این سخنرانی افزود: «با قابلیت‌های جدید این اپلیکیشن و استفاده از هوش مصنوعی، دیجی‌پی به کاربران کمک می‌کند تا به سادگی و هوشمندانه‌تر نیازهای مالی و روزمره خود را مدیریت کرده و از خدمات پیشنهادی متناسب با نیازهای خود بهره‌مند شوند.»

منبع دیجی‌پی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.