راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همزمان با شمارش معکوس تعیین سرنوشت انتخابات؛ زارع‌پور روبان الکامپ ۲۷ را قیچی کرد

الکامپ ۲۷ هم‌زمان با انتشار خبرهای غیررسمی از کشیدن شدن انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم با حضور وزیر ارتباطات و معاونان او افتتاح شد و به صورت رسمی شروع به کار کرد. عیسی زارع‌پور که تاکنون در هیچ الکامپی سخنرانی نکرده است، در این الکامپ هم سخن نگفت و صرفا دعوت برگزارکنندگان برای حضور را پذیرفته و قیچی روبان افتتاحیه را به دست گرفت. وزیر ارتباطات در دوره گذشته الکامپ نیز به دلیل قطعی برق امکان سخنرانی پیدا نکرد.

اخیرا و در نشست فعالان اقتصاد دیجیتال مهم‌ترین مسئله فعالان این حوزه اینترنت اعلام شد و زارع‌پور هیچ کدام از نقدها را قبول نکرده است. او با سکوت در مراسم افتتاحیه الکامپ ۲۷ هم انتقادات درباره مسائل حوزه اینترنت را بی‌پاسخ گذاشت.

زارع‌پور پس از مراسم افتتاحیه از غرفه‌های سالن ۳۸ و ۳۵ بازدید کرد. در حاشیه این بازدید پایلوت اینترنت نسل ۵.۵ ایرانسل در غرفه این اپراتور رونمایی شد.

به گزارش راه‌پرداخت، حضور وزیر ارتباطات در افتتاحیه الکامپ ۲۷ و سکوت او در شبکه‌های اجتماعی با انتقادهایی روبه‌رو شده است. برخی الکامپ ۲۷ را دولتی‌ترین الکامپ سال‌های اخیر معرفی می‌کنند؛ گرچه دولت می‌توانست به‌عنوان بخشی که مسئولیت اجرایی برعهده دارد، در الکامپ به‌عنوان پاسخ‌گو و تسهیل‌گر بخش خصوصی حضور داشته باشد اما به‌نظر می‌رسد این دوره از الکامپ فضایی برای دولت سیزدهم فراهم کرده است که در روزهای آخر خود به رونمایی و معرفی دستاوردهای خود بپردازد.

در این دوره از الکامپ، نزدیک به ۲ هزار و ۵۰۰ متر از فضای نمایشگاه به دولت اختصاص یافته و قرار است دولت طی برنامه‌ها و نشست‌هایی، ۴۰ خدمت الکترونیک دستگاه‌های اجرایی خود را معرفی و رونمایی کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.