راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیر بازاریابی بیت‌پین: حدود یک میلیون کاربر در کمپین «پین‌فینیتی» ثبت‌نام کردند

نگار حاتمی / صرافی رمزارزی بیت‌پین برای اختتامیه کمپین «پین‌فینیتی» که جوایزی مانند یک عدد بیت‌کوین برای یک نفر و سه اتریوم داشت، دورهمی برگزار کرد.

به گزارش «رمزارز»، علی داداشیان، مدیر مارکتینگ بیت‌پین در دورهمی اختتامیه این کمپین گفت: «ما در بیت‌پین سرزمینی آزاد و بی‌نهایت به اسم پین‌فینیتی ساختیم و دوست داشتیم همه افرادی که حداقل یک‌بار اسم بیت‌کوین را شنیده‌اند، وارد این سفینه شوند و به این سیاره بیایند.»

او درباره جزئیات کمپین ادامه داد: «در بازه زمانی کمپین بیش از یک میلیون کاربر در بیت‌پین ثبت‌نام کردند و تعداد کاربران ما به حدود سه میلیون رسید. در انتها نیز کاربران حدود ۲۰۰ میلیون پین جمع‌آوری کردند. طبق بررسی‌ها، آقایان حدود ۷۰ درصد و خانم‌ها حدود ۳۰ درصد کاربران این کمپین بودند.»

داداشیان در پاسخ به سؤال خبرنگار رمزارز درباره رضایت کاربران از اجرای این کمپین گفت: «برای پایان کمپین پرسشنامه‌ای طراحی کردیم تا بازخورد شرکت‌کنندگان را ارزیابی کنیم و طبق آن، در زمینه رضایت کاربران، نمره هشت از ده را دریافت کردیم. در طول کمپین نیز خواسته‌های کاربران را در نظر گرفتیم و تعداد جایزه‌ها را در انتها افزایش دادیم. کمپین پین‌فینیتی همچنان ادامه دارد و در آینده نیز جوایز دیگری خواهد داشت.»


ماجرای رؤیت سفینه در آسمان تهران


حدود یک ماه پیش ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که یک شیء عجیب شبیه به سفینه فضایی را در آسمان تهران نشان می‌داد. عموم مردم توجه زیادی به این ویدئو کردند و سناریوهای بسیاری درباره آن به وجود آمد. برخی معتقد بودند ساخته هوش مصنوعی است و عده‌ای هم می‌گفتند احتمالاً تبلیغاتی است. اما برخی دیگر آن را باور کرده و واقعی می‌خواندند. در انتها مشخص شد این ویدئوها مربوط به کمپین تبلیغاتی بیت‌پین بوده است.

مدیر مارکتینگ بیت‌پین درباره این ویدئو گفت: «تعدادی تیزر درباره کمپین ساختیم که تهرانی‌ها در سطح شهر سفینه فضایی مشاهده می‌کنند. ابتدا فکر می‌کردیم در نهایت هفت تا هشت میلیون بازدید دریافت کنیم، اما حدود ۷۲ ساعت، بسیاری از پیج‌های بین‌المللی و حتی خبرگزاری‌های مختلف درباره دیدن یک شیء ناشناس در آسمان تهران صحبت کردند و حدود ۲۰۰ میلیون بازدید گرفت. ماجرای سفینه یک مینی‌سریال بود که مردم در هر جایگاهی مثلاً خانه‌دار، هنرمند و غیره وارد کمپین می‌شوند و در آخر نیز این سفینه روی هتل استقلال می‌نشیند.»


راهکار اقتصادی برای نسل زد


صادق ‌الحسینی، اقتصاددان و تحلیلگر اقتصادی که از مهمانان این دورهمی بود، از نسل زد و بازار کار منجمد این نسل صحبت کرد و راهکارهایی برای نجات از وضعیت اقتصادی فعلی ارائه داد.

‌الحسینی یک فرمول برای سرمایه‌گذاری افراد داد تا یک زندگی مالی کم‌حاشیه و کم‌ریسک داشته باشند و گفت: «شما باید سه صندوق ذهنی برای خود درست کنید که من اسم‌شان را صندوق لاک‌پشتی، خرگوشی و اسب بالدار گذاشته‌ام. صندوق لاک‌پشتی ریسک کم و بازدهی کم دارد؛ مانند بازار مسکن، صندوق درآمد ثابت و دلار. صندوق خرگوشی ریسک زیاد و بازدهی زیاد دارد که کلاس دارایی آن شامل بازار طلا و سهام است. بازار رمزارزها در صندوق اسب بالدار قرار می‌گیرد که ریسک بسیار زیاد و سودهای بسیار زیاد دارد.»

او در ادامه به رعایت تناسب بین این سه صندوق فرضی اشاره کرد و گفت: «باید طبق عدد سن‌ خودتان به درصد در صندوق لاک‌پشتی، بین پنج تا ۱۵ درصد در صندوق اسب بالدار و مابقی را در صندوق خرگوشی سرمایه‌گذاری کند. این نوع سرمایه‌گذاری در چند سال گذشته بیشترین بازدهی را داشته است.»

الحسینی در انتها بیان کرد: «اقتصاد ایران اصلاً پیچیده نیست و همه ما نیز دارای رفتارهای شبیه به هم هستیم. ترس و طمع است که باعث می‌شود در اوج وارد شویم و در فرود خارج. اگر تعدادی قواعد مشخص را رعایت کنیم، هم احساسات‌مان کنترل می‌شود و هم اثر نابسامانی‌های اقتصادی را از بین می‌بریم.»


احساس مسئولیت بیت‌پین در قبال اهدای عضو و تالاب انزلی


در این دورهمی بیت‌پین از مسئولیت اجتماعی خود نیز صحبت کرد و اقدامات خود را نام برد. اولین اقدام بیت‌پین در راستای مسئولیت اجتماعی، کمک به انجمن اهدای عضو بود که امید قبادی، نایب‌رئیس انجمن اهدای عضو ایرانیان درباره آن صحبت کرد. در انتها نیز با پخش کلیپی از لایروبی تالاب انزلی، اعلام شد که بیت‌پین با کمک نهادهای اجرایی حدود ۳۰ درصد از لایروبی گونه‌ای از گیاه خودروی مضر را برای تالاب انجام داده و در ادامه کار شرکت‌های دیگر نیز می‌توانند با آنها همکاری کنند.

در این رویداد، قرعه‌کشی نیز میان افراد شرکت‌کننده در کمپین پین‌فینیتی انجام و برندگان جوایز نیز اعلام شدند.

منبع رسانه رمزارز
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.