راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

توکن‌های رزرو رایتس، اترفای و ادونچر گلد در نوبیتکس لیست شد

سه توکن رزرو رایتس (RSR)، اترفای (ETHFI) و ادونچر گلد (AGLD) در نوبیتکس لیست شد. روابط‌عمومی نوبیتکس گزارش داده این سه رمزارز در دو بازار ریالی و تتری نوبیتکس قابل‌معامله هستند و کارمزد معاملات آن‌ها تا پنجشنبه ۲۴ خرداد ساعت ۱۷ برای کاربران این پلتفرم رایگان است.


 زرور رایتس؛ رستگاری استیبل‌کوین‌ها


به گزارش روابط عمومی نوبیتکس، رزرو رایتس (RSR) یک پلتفرم مبتنی بر بلاکچین اتریوم است که باهدف ایجاد زیرساخت برای توسعه استفاده از استیبل‌کوین‌ها در زندگی روزمره راه‌اندازی شده. وقتی صحبت از استیبل‌کوین می‌شود طبعاً ذهن ما سمت استیبل‌کوین‌های مشهوری مثل تتر، یواس‌دی کوین و دای می‌رود. رزرو رایتس اما امکان راه‌اندازی استیبل‌کوین اختصاصی را هم می‌دهد. جالب اینکه کاربران برای ایجاد استیبل‌کوین در این پلتفرم، نیازی به دانش برنامه‌نویسی هم ندارند. توکن رزرو رایتس از استاندارد ERC-20 پیروی می‌کند و سقف عرضه آن در مجموع ۱۰۰ میلیارد توکن عنوان شده است. در مورد قیمت این توکن هم باید بگوییم در زمان عرضه یعنی سال ۲۰۱۹ این توکن با قیمت ۰.۰۰۲۵ دلار حرکت خود را آغاز کرد و در حال حاضر در محدوده ۰.۰۰۶ تا ۰.۰۰۸ دلار خریدوفروش می‌شود. این نکته را هم باید اضافه کنیم که امکان خریدوفروش رزرو رایتس در دو بازار ریالی و تتری نوبیتکس فراهم است.


 اترفای؛ توکن تازه‌نفس


یکی از راه‌های مشارکت در بلاکچین اتریوم و استیکینگ رمزارز ETH خریدوفروش اترفای است. رمزارز ETHFI توکن حاکمیتی پروتکل اتر. فای است که اجازه تصمیم‌گیری در طرح‌های پیشنهادی این پلتفرم را به هولدرهای خود می‌دهد؛ بنابراین می‌توانیم بگوییم اترفای راه‌حل ساده‌ای برای استیکینگ رمزارز اتریوم است. توکن اترفای از جمله رمزارزهای تازه‌نفس بازار است که در حال حاضر در محدوده ۳.۵ تا ۴ دلار در حال مبادله است. این یعنی قیمت این توکن با زمان عرضه آن خیلی فاصله چندانی ندارد؛ اما در اواخر ماه مارس امسال، بالاترین سقف قیمتی خود یعنی ۷.۸ دلار را هم تجربه کرده بود. خریدوفروش توکن اترفای هم در دو بازار ریالی و تتری نوبیتکس امکان‌پذیر است.


ادونچر گلد؛ طلای ماجراجویی


ادونچر گلد (AGLD) توکن ERC-20 پروژه لوت (Loot) است که در سپتامبر ۲۰۲۱ راه‌اندازی شد. خود لوت یک پروژه NFT مبتنی بر اتریوم است که قصد دارد نقش مبنا و زیرساخت یک بازی ایجاد شده توسط کامیونیتی را ایفا کند. باتوجه‌به تعریف و تمجید چهره‌هایی مثل ویتالیک بوترین (مؤسس اتریوم) از پروژه لوت ان‌اف‌تی و نگاه مثبت به پروژه‌های گیمینگ، توکن ادونچر گلد هم موردتوجه بسیاری از کاربران و کارشناسان قرار گرفته است. قیمت این توکن در روزهای ابتدایی راه حدود ۲.۲ دلار بود که در مدت‌زمان کوتاهی به مرز ۵ دلار هم رسید. بعدتر قیمت این توکن روند نزولی پیش گرفت، تا سال جاری میلادی که یکبار دیگر روند صعودی آن آغاز شد و در حال حاضر قیمت آن حوالی ۱.۵ دلار در نوسان است. برای خریدوفروش توکن ادونچر گلد می‌توانید به نوبیتکس سر بزنید.


نات‌کوین و پپه در نوبیتکس


در هفته‌های اخیر علاوه بر این سه توکن، شاهد اضافه‌شدن سه رمزارز محبوب دیگر هم به بازارهای نوبیتکس بودیم. نات‌کوین (NOT)، تلور (TRB) و پپه (PEPE) سه عضو جدید بازارهای پلتفرم نوبیتکس هستند که برای بررسی و خریدوفروش آن‌ها می‌توانید به صفحه قیمت لحظه‌ای نوبیتکس مراجعه کنید.

منبع نوبیتکس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.