راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کمپین سرویس رُند بلوبانک در دو فاز برگزار می‌شود / دریافت 100برابر یکی از تراکنش‌های رندشده با شرکت در کمپین بلو

بلوبانک به‌تازگی کمپین جدیدی برای آن دسته از کاربران که سرویس رند را روی بلوباکس خود فعال کرده‌اند به راه انداخته است. این کمپین از 20 اسفند آغاز شده و تا روز سوم خرداد 1403 ادامه دارد.

بلوبانک در این کمپین برنامه‌های متنوعی برای کاربران خود دارد. در فاز اول این کمپین روزانه 150 میلیون تومان به کاربرانی که سرویس رند را روی یکی از باکس‌های خود فعال کرده‌اند، 100برابر یکی از تراکنش‌های رندشده، جایزه داده می‌شود. این فاز کمپین تا 23 فروردین‌ماه ادامه دارد و مجموع جایزه‌های آن به پنج میلیارد تومان می‌رسد. کاربران با هر خرید رندشده برای شرکت در قرعه‌کشی 3/3/3 می‌توانند امتیاز جمع کنند و برنده یکی از جایزه‌های 50، 100 یا 200 میلیون تومانی هم باشند. بلو در این فاز هم (فاز دوم)، پنج میلیارد تومان دیگر جایزه می‌دهد.

برای بالابردن امتیاز، افزایش شانس و شرکت در قرعه‌کشی سوم خرداد کاربران می‌توانند با هر خرید رندشده‌ یک امتیاز جمع کنند. بنابراین اگر یک روز 12 خرید غیررند انجام دهند که با سرویس رند مبلغی را به باکس آنها اضافه کند، 12 امتیاز به دست می‌آورند. هر ۱۰ هزار تومان مبلغ رندشده‌ای که در هر روز در باکس‌ پس‌انداز شود هم یک امتیاز به امتیازهای‌ کاربران اضافه می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند اپلیکیشن بلو را از اینجا دانلود کنند.


برای شرکت در قرعه‌کشی چند امتیاز لازم است؟


بلو در این قرعه‌کشی کاربرانش را در سه سطح دسته‌بندی می‌کند. کسانی که تا پایان کمپین و روز قرعه‌کشی بین 200 تا 1000 امتیاز کسب کرده باشند در سطح اول قرار می‌گیرند و در قرعه‌کشی 50 میلیون تومانی شرکت داده می‌شوند.

آن دسته از کاربران بلو که بین 1000 تا 2000 امتیاز جمع کرده باشند در سطح دوم قرار گرفته و می‌توانند هم در قرعه‌کشی 50 میلیون تومانی و هم در قرعه‌کشی 100 میلیون‌ تومانی شرکت کنند.

کاربرانی که موفق شوند تا آخرین روز کمپین بیش از 2000 امتیاز کسب کنند در سطح سوم قرار می‌گیرند و در هر سه قرعه‌کشی 50 میلیون تومانی، 100 میلیون تومانی و 200 میلیون تومانی شرکت خواهند کرد.

بنابراین کسی که بیشتر از 2000 امتیاز به دست آورده باشد به این معنی است که هر سه سطح را پشت سر گذاشته و می‌تواند در قرعه‌کشی هر سه سطح که جوایز متفاوتی دارد، حضور داشته باشد. پس وقتی کاربر امتیاز بیشتری جمع می‌کند و از مرز 2000 امتیاز می‌گذرد، شانس برنده شدنش بیشتر می‌شود چون در هر سه قرعه‌کشی 50، 100 و 200 میلیون تومانی شرکت داده می‌شود.


مبلغ جوایز چقدر است؟


بلو به کاربران وعده 50 جایزه در مجموع به ارزش پنج میلیارد تومان را داده است؛ بنابراین در قرعه‌کشی روز سوم خرداد سال 1403، بلو 50 برنده را معرفی خواهد کرد. از مجموع این 50 جایزه، 20 جایزه به کسانی تعلق می‌گیرد که در سطح اول قرار دارند و مبلغ هر یک از این جوایز 50 میلیون تومان است.

در سطح دوم هم 20 جایزه در نظر گرفته شده که مبلغ هر کدام از آنها 100 میلیون تومان است. از بین آنهایی که در سطح سوم قرار دارند هم 10 نفر شانس برنده شدن دارند که به هر یک از آنها 200 میلیون تومان جایزه داده خواهد شد.

در قرعه‌کشی سوم خردادماه ابتدا تکلیف جایزه‌های بزرگ‌تر روشن می‌شود؛ یعنی اول جایزه‌های 200 میلیون تومانی قرعه‌کشی می‌شود. بلو در مرحله بعد سراغ جوایز 100 میلیون تومانی می‌رود و در نهایت صاحبان جایزه‌های 50 میلیون تومانی مشخص می‌شوند.


سرویس رند چیست؟


سرویس رند یکی از قابلیت‌های اپلیکیشن بلو است که با فعال‌کردن این سرویس هر مبلغی که با بلوکارت‌تان خرید کنید روبه‌بالا رند می‌شود. میزان رند شدن بستگی به این دارد که سرویس رند را تا مبلغ پنج هزار تومان فعال کرده باشید یا 10 هزار تومان، 20 هزار تومان، 50 هزار تومان یا 100 هزار تومان. مثلاً اگر مبلغ خرید شما 72 هزار تومان باشد و سرویس رند را تا 10 هزار تومان فعال کرده باشید، هنگام خرید در کنار کسر شدن 72 هزار تومان از حساب شما، هشت هزار تومان هم به باکسی که سرویس رند آن را فعال کرده‌اید، واریز می‌شود.

یادتان باشد که سرویس رند فقط برای یکی از باکس‌های‌ شما می‌تواند فعال شود؛ پس اگر چند باکس دارید نمی‌توانید برای همه آنها این سرویس را فعال کنید. شما باید یک باکس را انتخاب کرده و سرویس رند را تا پنج هزار تومان، 10 هزار تومان، 20 هزار تومان، 50 هزار تومان یا 100 هزار تومان روی آن فعال کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.