راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اسنپ‌پی منتخب جشنواره‌های حوزه‌ فین‌تک شد / تلاش برای تخصیص اعتبار به درصد بیشتری از افراد

با نگاهی به حوزه‌ لندتک و زیرشاخه‌های آن متوجه می‌شویم که نمی‌توان تأثیرات اسنپ‌پی را در توسعه و فراگیری لندتک در ایران نادیده گرفت. در چند سال گذشته، با آغاز فعالیت کسب‌وکارهای BNPL در ایران و رشد آنها، روش‌های پرداخت در بین مصرف‌کنندگان دستخوش تغییروتحول بسیاری شده است. اسنپ‌پی، ارائه‌دهنده‌ سرویس BNPL در ایران، نقش مهم و تأثیرگذاری در این تغییرات داشته است. این سرویس در سال ۱۴۰۲ توانست رکوردهای مهمی را در حوزه‌ فین‌تک ثبت کند و سرانجام در جشنواره نهال به‌عنوان یکی از برترین کسب‌وکارهای حوزه فین‌تک انتخاب شد. همچنین با توجه به این اقدامات، اسنپ‌پی موفق به کسب جایزه‌ رویداد عصر تراکنش شد؛ رویدادی که هرساله بهترین‌های این حوزه را با توجه به معیارهای خاصی انتخاب می‌کند.

درنتیجه‌ تمامی اقدامات اسنپ‌پی در سال جاری، این مجموعه موفق به کسب مهم‌ترین جوایز حوزه‌ فین‌تک در سال ۱۴۰۲ شد. در ادامه به بررسی جشنواره‌های مورد نظر و جزئیات اقدامات اسنپ‌پی در سال ۱۴۰۲ می‌پردازیم.


درباره‌ جشنواره‌ نهال فین‌تک و عصر تراکنش


جشنواره نهال فین‌تک رویدادی است که سالانه برگزار می‌شود و با پرداختن به حوزه‌ فین‌تک در ایران و معرفی مجموعه‌ای از راهکارها، محصولات و افراد مؤثر در این حوزه‌، سعی دارد بارقه‌ امیدی برای رشد فین‌تک در ایران باشد. مجموعه‌ اسنپ‌پی در چهارمین دوره‌ این جشنواره، پس از حضور در بین کاندیداهای بخش تأثیرگذارترین کسب‌وکارهای متوسط و بزرگ در سال ۱۴۰۲، توسط هیئت داوران در بین برگزیدگان قرار گرفت. توسعه‌ مفهوم BNPL در ایران و ارائه اعتبار مالی خرد به بیش از ۳.۵ میلیون نفر در سال ۱۴۰۲، تنها بخشی از اقداماتی بود که باعث کسب این دستاورد برای اسنپ‌پی شد. جایزه عصر تراکنش، رویدادی است که هرساله به انتخاب بهترین کسب‌وکارها و تأثیرگذارترین افراد در حوزه‌ مالی می‌پردازد. اسنپ‌پی در چهارمین دوره‌ این رویداد، جایزه‌ اپلیکیشن منتخب کسب‌وکار لندتک را از آن خود کرد و این جایزه را نیز به ویترین افتخارات خود افزود.


در سال ۱۴۰۲ در اسنپ‌پی چه گذشت؟


اسنپ‌پی در سال ۱۴۰۲  براساس ارزش‌های پیشنهادی خود، امکانات و قابلیت‌های متنوعی را به کاربرانش ارائه داد. این ویژگی‌ها باعث شد افراد راحت‌تر از قبل خرید قسطی‌شان را انجام دهند و البته قدرت خرید آنها نیز بیشتر از قبل افزایش پیدا کند. هم‌اکنون بیش از ۱۲ میلیون نفر در ایران از اعتبار اسنپ‌پی برخوردارند و می‌توانند به آسانی از امکانات این سرویس بهره‌مند شوند.


دغدغه‌‌ بزرگ کاربران اسنپ‌پی چه بود؟


یکی از مهم‌ترین اهداف اسنپ‌پی در سال ۱۴۰۲ توجه به دغدغه‌ها و مشکلات کاربران و تلاش برای برطرف‌کردن آنها بود. نبود امکان جست‌وجو در اپلیکیشن اسنپ‌پی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های کاربران این سرویس به شمار می‌رفت. تیم فنی اسنپ‌پی با اقدامات گسترده و تلاش شبانه‌روزی سرانجام این امکان را برای تمامی کاربران فراهم کردند و حالا هر فرد می‌تواند با نوشتن نام محصول، کالای مورد نظرش را از بین میلیون‌ها کالا پیدا کند یا با جست‌وجوی فروشگاه مد نظر، به‌راحتی به آن دسترسی پیدا کند. این قابلیت جدید، دغدغه‌ بخش زیادی از کاربران اسنپ‌پی را برطرف کرد و گام مهمی در راحت‌تر کردن فرایند خرید قسطی با اسنپ‌پی بود.


افزایش تعداد فروشگاه‌ها


یکی از مهم‌ترین اقدامات اسنپ‌پی در سال ۱۴۰۲، افزایش تعداد فروشگاه‌های طرف قرارداد به بیش از ۶۰۰ عدد بود. در پایان سال گذشته این عدد به ۳۰۰ فروشگاه می‌رسید و حالا با افزایش دوبرابری، کاربران اسنپ‌پی حق انتخاب گسترده‌تری برای پیداکردن محصولات مورد نظرشان دارند. فروشگاه‌های طرف قرارداد اسنپ‌پی کالاها و خدمات متنوعی را در قالب دسته‌بندی‌های مختلف ازجمله آرایشی و بهداشتی، محصولات مد و پوشاک، کالاهای دیجیتال، طلا و اکسسوری، لوازم خانه و آشپزخانه، محصولات سرگرمی و… به کاربران اسنپ‌پی ارائه می‌دهند.


از کمپین تابستانی تا حراج آخر سال


اسنپ‌پی امسال با برگزاری کمپین‌های متعدد و ارائه تخفیف‌ها و کالاهای جذاب به کاربران، تجربه‌ خرید قسطی به‌صرفه و آسانی را برای آنها رقم زد. به‌عنوان مثال در کمپین جمعه‌ پرتخفیف، انواع کالاها و خدمات تا ۹۰ درصد تخفیف داشتند و به همراه کدهای تخفیف جذاب به کاربران ارائه شدند. از طرف دیگر، تبلیغات محیطی اسنپ‌پی در سال ۱۴۰۲ با محوریت شعار اصلی برند یعنی «الان بخر، بعداً پرداخت کن!»، نقش مهمی در افزایش آگاهی کاربران از برند داشت. تمامی این موارد در جهت ارائه بهترین خدمات خرید قسطی به کاربران به‌کار گرفته شد تا تجربه‌ای متفاوت و لذت‌بخش از خرید قسطی برای آنان رقم بخورد.


اسنپ‌پی در سال آینده چه هدفی را دنبال می‌کند؟


مهم‌ترین چشم‌انداز اسنپ‌پی برای سال آینده، تخصیص اعتبار به درصد بیشتری از مردم ایران است. تیم اسنپ‌پی امیدوار است که با تخصیص این اعتبار، در کنار معرفی قابلیت‌ها و امکانات جدید و کارآمد، قدرت خرید مصرف‌کنندگان را تا حد ممکن افزایش دهد و علاوه بر این، تجربه‌ خرید اقساطی راحت و مدرن را برای آنان به ارمغان بیاورد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.