راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور توسن در چهارمین نمایشگاه کار شریف

شرکت توسن امسال نیز همانند چند سال اخیر در نمایشگاه کار دانشگاه شریف مشارکت فعال خواهد داشت. در چهارمین نمایشگاه کار دانشگاه شریف که با هدف معرفی فرصت‌های شغلی متنوع به فارغ‌التحصیلان و جویندگان کار روزهای ۷ الی ۹ مهرماه در محل این دانشگاه برگزار می‌شود، بیش از ۴۰ شرکت، در این نمایشگاه به معرفی فرصت‌های شغلی به دانشجویان خواهند پرداخت.

حضور توسن در این نمایشگاه علاوه بر جذب نیروهای متخصص جویای کار و معرفی فرصت‌های شغلی، این امکان را فراهم خواهد ساخت تا زمینه‌های کاری و دستاوردهای خود را به دانشگاهیان معرفی کند.

تیمی مجرب شامل سرپرستان واحدهای فنی، برنامه‌ریزی، منابع انسانی در غرفه توسن حضور خواهند داشت تا پاسخگوی سوالات دانشجویان در کلیه ابعاد باشند. بازدید از نمایشگاه کار برای عموم در صورت ثبت نام در سایت نمایشگاه، رایگان است. همراه داشتن پرینت فرم ثبت نام در ایام برگزاری نمایشگاه، الزامی است.

برای ثبت نام و بازدید از نمایشگاه می‌توانید به سایت چهارمین نمایشگاه کار دانشگاه شریف مراجعه کنید. علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در این نمایشگاه و بازدید از غرفه شرکت توسن، در صورت تمایل، برای تکمیل فرم همکاری اقدام کنند.

منبع: شرکت توسن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.