راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آشنایی با راهکار مدیریت وجوه تنخواه پادیوم / مدیریت و نظارت بر فرایندهای تنخواه‌گردانی

تعیین، تخصیص و تسویه مبالغ تنخواه (مبالغی که برای هزینه‌های جاری و متداول مانند حمل‌و‌نقل تعیین می‌شود) همواره یکی از چالش‌های اساسی کسب‌و‌کارها بوده است. در شیوه سنتی مدیریت وجوه تنخواه، هزینه تعیین‌شده به صورت دوره‌ای (ماهیانه یا هفتگی) به حساب شخص یا اشخاص مورد اعتماد واریز شده و در پایان دوره‌های مشخص این مبالغ تسویه می‌شود. اما این روش سنتی چالش‌هایی به همراه دارد.


مروری بر چالش‌های مدیریت وجوه تنخواه به شیوه سنتی


مالیات: واریز وجوه تنخواه به حساب اشخاص تراکنش‌ها و گردش مالی حساب را افزایش داده و ریسک‌های مالیاتی را بیشتر می‌کند. در چنین مواردی اشخاص و کسب‌و‌کار باید درگیر روندهای طولانی اداری برای اثبات مبالغ به‌عنوان تنخواه شوند.

پیچیدگی‌های محاسباتی: در صورت تعدد تنخواه‌داران و حجم بالای تراکنش‌های تنخواه‌گردانی، رصد و محاسبه تراکنش‌های تنخواه به کاری دشوار و زمان‌بر تبدیل می‌شود.

نبود امکان نظارت: به دلیل عدم امکان تعیین محدودیت و نبود ابزارهای نظارتی آنی، امکان بروز خطا یا سوء‌استفاده فراهم می‌شود.


راهکار مدیریت وجوه تنخواه پادیوم


راهکار مدیریت وجوه تنخواه پادیوم در واقع یک نرم‌افزار تحت وب‌ است که به کسب‌و‌کارها اجازه می‌دهد به راحتی فرایندهای تنخواه‌گردانی را مدیریت کرده و بر آنها نظارت کنند. برای این کار کافی است کاربران یک حساب کسب‌وکاری در پادیوم افتتاح کرده و وارد پنل تنخواه‌گردانی خود شوند. سپس مبلغ تنخواه را تعیین کرده و با اضافه کردن هر تنخواه‌گردان، سهم او را مشخص کنند.

برای هر تنخواه‌گردان یک کارت بانکی با محدودیت‌های تعیین‌شده سقف برداشت بر اساس زمان، تعداد یا مبلغ تراکنش‌ها از سوی شما صادر می‌شود. تمام تراکنش‌های انجام‌شده توسط هر تنخواه‌گردان نیز در پنل ثبت‌ شده و امکان دریافت گزارش لحظه‌ای از تراکنش‌ها به صورت تفکیکی و تجمیعی وجود دارد.


نحوه دریافت راهکار مدیریت وجوه تنخواه


علاقه‌مندان برای دریافت راهکار مدیریت وجوه تنخواه پادیوم کافی است وارد وب‌سایت پادیوم شوند و در قسمت راهکارهای دیجیتال، درخواست خود را برای دریافت این راهکار ثبت کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 02191033000 تماس بگیرند. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.