راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت الکترونیک پاسارگاد موفق به دریافت تندیس برنزی مسئولیت اجتماعی مدیریت شد

هشتمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت و هشتمین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه دهم و یازدهم بهمن‌ماه در دانشگاه خاتم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک پاسارگاد، این شرکت به‌عنوان یکی از شرکت‌های صنعت پرداخت و فعال در حوزه ارائه راهکارهای هوشمند و نوآورانه، همواره تلاش داشته مسئولیت اجتماعی را در سازوکار اجرایی خود جاری سازد و محصولات خود را در این راستا طراحی و پیاده‌سازی کند؛ ازاین‌‌رو موفق شد در هشتمین حضور متوالی خود با صعودی کم‌نظیر، از سطح تقدیرنامه، یک پله فراتر رفته و به تندیس برنزی دست یابد.

این شرکت هرساله با بهبود عملکرد خود در مسیر عملیاتی ساختن مفاهیم مسئولیت اجتماعی، با کسب امتیاز در شاخص‌های «مدیریت»، «مالی و اقتصادی»، «قانونی»، «اخلاقی»، «زیست‌محیطی» و «بشردوستانه» پله‌های صعود را در سطوح مختلف این جایزه طی کرده است.

جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت از سال ۱۳۹۵ به همت انجمن مدیریت ایران با اهدافی چون توسعه مفاهیم مسئولیت اجتماعی به‌ منظور افزایش کیفیت زندگی در جامعه، تشویق بنگاه‌ها به ایفای نقش مؤثر در این‌ رابطه، جاری‌سازی این مفاهیم در سازمان‌ها برای افزایش کیفیت زندگی در جامعه و کمک به ایجاد فضای نوینی از مسئولیت اجتماعی با نگاه آینده‌نگرانه برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.