راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سوپراپلیکیشن تاپ برای دومین سال متوالی در میان شرکت‌های برتر از نظر رشد سریع قرار گرفت

سوپراپلیکیشن تاپ، برای دومین سال متوالی، به‌عنوان یکی از شرکت‌های برتر ایرانی با رشد سریع، مورد تقدیر قرار گرفت. شرکت تابان آتی‌پرداز (سوپراپلیکیشن تاپ) با کسب درآمد 4172.2 و رشد دوبرابری درآمد خود نسبت به سال گذشته، موفق به صعود ۱۴ پله و کسب جایگاه ۳۹۳ در میان شرکت‌های برتر ایرانی شد. این شرکت جایزه بالاترین رشد را در بین 100 شرکت چهارم از آن خود کرد و در بین سه شرکت برتر از نظر رشد سریع نیز جای گرفت.

تاپ از سال‌های ابتدایی فعالیت خود، با به‌کارگیری متخصصان حوزه فین‌تک و شناخت درستی از نیاز کاربران ایرانی، توانسته است با سرعت خوبی به اهداف خود نزدیک شود.

یکی از دلایلی اصلی قرار گرفتن تاپ در بین شرکت‌های برتر ایرانی، ارائه بیش از ۱۰۰ سرویس کاربردی و مهم در یک سوپراپلیکیشن است که می‌تواند جایگزین مناسبی برای انواع اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های تلفن همراه باشد.

سوپراپلیکیشن تاپ در پندسته اصلی، خدمات پرداخت آنلاین، خدمات آنلاین خودرو، خدمات مالی و اعتباری، خدمات سلامت آنلاین، گردشگری و سبک زندگی را ارائه می‌دهد.

اصلی‌ترین خدمات خودرو تاپ، استعلام و پرداخت خلافی، پرداخت عوارض، بیمه‌های بدنه و شخص ثالث، تعمیرگاه و کارواش در محل و… است. همچنین انواع سرویس‌‎های کارت به کارت، سلامت، گردشگری، خرید شارژ و اینترنت، بازار سرمایه، استعلام وضعیت گذرنامه و… در این اپلیکیشن به کاربران ارائه می‌شود. از مهم‌ترین مواردی که باعث می‌شود سوپراپلیکیشن تاپ به یکی از برنامه‌های مورد استفاده دائم برای کاربران تبدیل شود، تنوع خدمات تاپ و ارائه‌ سرویس‌های متنوع از جمله امکان ثبت و استعلام چک‌های صیادی و همچنین احراز هویت سجام است.

شرکت تابان آتی‌پرداز با نام تجاری تاپ، با تمرکز بر مهم‌ترین شاخص‌های اقتصادی، گامی مؤثر در رشد حوزه فین‌تک ایران برداشته است. افزایش هرچه بیشتر بهره‌وری، کمک به ارتقای رفاه کاربران ایرانی، ایجاد یک پلتفرم امن و آنلاین برای انواع خدمات مهم و همچنین سهم بزرگ در ایجاد اشتغال‌زایی نیروهای متخصص را می‌توان از اهداف اصلی این مجموعه دانست.

مراسم تقدیر از شرکت‌های برتر ایرانی، در بیست‌وششمین همایش شرکت‌های برتر ایران با حضور سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی و عباس علی‌آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در روز دوشنبه دوم بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد. شماری از مسئولان و صاحب‌نظران اقتصادی کشور و همچنین مدیران و نمایندگان 500 شرکت برتر و بزرگ کشور، توسط سازمان مدیریت صنعتی در این مراسم حضور داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.