راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حامد نقشوان مدیرعامل تجارت الکترونیک پارسیان شد

با استعفای مجید هادی، حامد نقشوان از سوی هلدینگ داده‌پردازی پارسیان و اعضای هیئت‌مدیره تجارت الکترونیک پارسیان به‌عنوان مدیرعامل تجارت الکترونیک پارسیان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)، آیین تکریم و معارفه مدیرعامل تجارت الکترونیک پارسیان با حضور معاون فناوری‌های نوین مالی و اطلاعات بانک پارسیان، مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره هلدینگ داده‌پردازی پارسیان و اعضای هیئت‌مدیره، معاونان و مدیران تجارت الکترونیک پارسیان برگزار و طی حکمی، حامد نقشوان به‌عنوان مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان معرفی شد.

در این مراسم که با حضور مسعود پشمچی، معاون فناوری‌های نوین مالی و اطلاعات بانک پارسیان؛ حمید توفیقی، مدیرعامل هلدینگ داده‌پردازی پارسیان و اعضای هیئت‌مدیره آن و همچنین اعضای هیئت‌مدیره، معاونان و مدیران تجارت الکترونیک پارسیان و مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه گروه داده‌پردازی پارسیان برگزار شد از زحمات مجید هادی که از تیرماه 1401 مدیریت تجارت الکترونیک پارسیان را بر عهده داشت، تقدیر به عمل آمد.

لازم به ذکر است حامد نقشوان دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر است و پیش از این، مدیرعاملی شرکت تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین که از شرکت‌های عضو گروه داده‌پردازی پارسیان است را بر عهده داشت. او همچنین سابقه معاونت توسعه کسب‌وکار گروه داده‌پردازی پارسیان را در کارنامه خود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.