راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نسل جدید کیف پول‌های همتابه‌همتا در نیپوتو / امکان مدیریت عملیات‌های واریز و برداشت فراهم شد

با توجه به ماهیت غیرمتمرکز بودن دارایی‌های دیجیتال و بازار کریپتوکارنسی، انتخاب یک صرافی و کیف پول مناسب همیشه به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های کاربران و فعالان این حوزه به حساب آمده است. معامله کردن در بازارهای مالی استرس و نگرانی‌های خاص خود را دارد و هرگز نباید استرس و نگرانی دیگری به آن اضافه کرد. با توجه به ریسک استفاده از صرافی‌های خارجی، بسیار مهم است که بدون نگرانی از احتمال فریز شدن پول یا احتمال عدم دسترسی به صرافی‌های خارجی از یک صرافی معتبر ایرانی استفاده کنید.

به گزارش روابط عمومی نیپوتو، اگر شما هم از آن دسته از معامله‌گرانی هستید که قصد نگهداری دارایی‌های دیجیتال خود؛ بخصوص برای بازه‌های بلندمدت را دارید قطعاً بهتر است به دنبال یک کیف پول امن و البته به دور از حاشیه‌های کیف پول‌های خارجی باشید.


معرفی نسل جدید کیف پول‌های دیجیتال


نیپوتو در کنار بسیاری از دیگر صرافی‌های معتبر ایرانی با ارائه خدمات اختصاصی خود با نام «نیپوتو ولت» این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با استفاده از کیف پول‌های امن و کاربردی صرافی ارز دیجیتال نیپوتو بدون هیچ نگرانی، تمام عملیات‌های واریز و برداشت به حساب خودتان را مدیریت کنید.


چرا باید از نیپوتوولت استفاده کنیم؟


 در  واقع سیستم امنیتی در نیپوتومارکت با طراحی نسل جدید کیف پول‌های همتابه‌همتا برای هر اکانت، پس از واریز مقدار مشخصی رمزارز به صورت خودکار، چندین کیف پول با آدرس‌های متفاوت ایجاد می‌کند. در اصل هر بار عملیات واریز یا برداشت از کیف پول متفاوتی انجام می‌شود.

 با استفاده از این روش امکان هرگونه ردیابی عملیات واریز یا برداشت شما تقریباً غیرممکن و بسیار زمان‌بر خواهد بود. به همین دلیل امکان فریز کردن دارایی شما برای صرافی‌ها یا شرکت‌های خارجی به هر دلیلی تقریباً غیرممکن است.

در صورتی که در صرافی‌های خارجی فعالیت دارید با استفاده از همین سیستم می‌توانید دارایی‌های خود را بدون نگرانی از فریز شدن به صرافی مورد نظرتان انتقال دهید. در واقع ما در صرافی نیپوتو تلاش کرده‌ایم تا تنها نگرانی شما در بازار کریپتو، تحلیل درست از بازار باشد و در کنار استرس و فشار معمول بازارهای مالی هیچ نگرانی دیگری نداشته باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.