راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

راهنمای حضور در رویداد دوروزه ۹ ژانویه / هر آنچه ثبت‌نام‌کنندگان باید از رویداد بدانند

سه‌شنبه و چهارشنبه همین هفته (۱۹ و ۲۰ دی‌ماه) رویداد ۹ ژانویه توسط کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار برگزار می‌شود. اگر شما هم جزو کسانی هستید که برای شرکت در این رویداد ثبت‌نام کرده‌اید، این مطلب راهنمای خوبی برای کمک به شما خواهد بود. آدرس محل برگزاری، نحوه دسترسی، شناخت تالارهای برگزاری برنامه‌های مختلف رویداد، شناخت غرفه‌ها و مواردی مانند دریافت خدمات جانبی رویداد؛ از پذیرایی گرفته تا کتاب و میزهای کاریابی و عکس، همه آن چیزی است در این راهنما اطلاعاتش موجود است.

اول از همه لازم است بدانید که رویداد ۹ ژانویه در کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود. برای اطلاع از موقعیت مکانی دقیق کتابخانه روی این لینک کلیک کنید.

کتابخانه ملی ایران واقع در بزرگراه شهید حقانی، بعد از ایستگاه مترو حقانی، خروجی کتابخانه ملی، بلوار کتابخانه ملی است.


چگونه می‌توان به کتابخانه ملی رفت؟


برای رسیدن به کتابخانه ملی، راحت‌ترین راه استفاده از مترو است. اگر قصد استفاده از مترو را دارید، باید سوار خط یک مترو (رنگ قرمز) شده و در ایستگاه شهید حقانی پیاده شوید. بعد از پیاده شدن سرویس‌های رفت‌وبرگشت به کتابخانه ملی را سوار شوید تا به در کتابخانه برسید.

این مسیر را پیاده هم می‌توان رفت، اما به‌ خاطر خلوت بودن مسیر و به‌خصوص در صورت داشتن وسایلی مثل لپ‌تاپ بهتر است از سرویس‌های تعبیه‌شده یا تاکسی استفاده کنید.

اگر به هر دلیلی مترو انتخاب شما نیست با اتوبوس هم می‌توانید به کتابخانه ملی بروید. ایستگاه اتوبوس هم دقیقاً روبه‌روی کتابخانه ملی و در بزرگراه حقانی است.

خط اتوبوس کتابخانه ملی در طول مسیر خطوط چهار‌راه جهان کودک به رسالت، حقانی به میدان صنعت، بزرگراه ارتش، بلوار اوشان و میدان پیروزان قرار دارد.

در صورت استفاده از ماشین شخصی نیز برای رفتن به کتابخانه ملی از مسیر میدان ونک، سپس بزرگراه شهید حقانی از مسیر غرب به شرق، بعد از تقاطع بزرگراه شهید مدرس به خروجی کتابخانه ملی می‌رسید.

مسیر دیگر هم از بزرگراه شهید همت، مسیر شرق به غرب، پس از خروجی شهید حقانی شما را به مقصد مورد نظر خواهد رساند.

اگر با خودرو شخصی به کتابخانه آمدید، برای پارک خودرو خود باید از همان زمین‌های عباس‌آباد استفاده کنید. پروژه ساخت پارکینگ طبقاتی برای کتابخانه ملی هنوز به سرانجام نرسیده و ظرفیت پارکینگ محدود است.

پس توصیه می‌شود که شرکت‌کنندگان به جای ماشین شخصی از اسنپ یا تپسی یا وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند.

شرکت‌کنندگان برای اطلاع از موقعیت مکانی دقیق پارکینگ کتابخانه ملی از این لینک می‌توانند استفاده کنند.

نکته مهم این است که بعد از رسیدن به در کتابخانه ملی، برای حضور در رویداد دوروزه ۹ ژانویه به سالن همایش‌های کتابخانه ملی بیایید.

سالن همایش‌های کتابخانه ملی به لحاظ موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکزی مانند باغ کتاب و دریاچه هنر و موزه دفاع مقدس ایران و مرکز واکسیناسیون موزه دفاع مقدس و پمپ‌ بنزین میرداماد قرار گرفته است.

وارد محوطه کتابخانه ملی که بشوید، سمت چپ را چندمتری طی می‌کنید و بعد به سمت راست محوطه قدم برمی‌دارید و به سالن همایش‌ها؛ محل برگزاری رویداد ۹ ژانویه می‌رسید.

ثبت‌نام‌کنندگان مطلع باشند که ساعت ثبت‌ ورود به رویداد (ریجستریشن) هشت‌ونیم صبح است و ژتون ناهار هم‌زمان به آنها تحویل داده می‌شود.


نگاهی به برنامه سالن‌های کتابخانه ملی


همان‌طور که می‌دانید سومین رویداد ۹ ژانویه علاوه بر سخنرانی‌‌ و پنل‌های تخصصی، بخش‌های دیگری ازجمله نمایشگاه، کاریابی، استودیو، بخش وی‌آی‌پی و کارگاه‌های آموزشی هم دارد.

برنامه‌های متنوع رویداد دوروزه ۹ ژانویه در تالارهای قلم، حکمت، فرهنگ، اتاق وی‌آی‌پی و لابی که بخش نمایشگاهی رویداد است، برگزار می‌شود. تالار قلم میزبان سخنرانی‌ها و کنفرانس‌هاست.

همچنین مشتاقان حاضر در رویداد برای شرکت در کارگاه‌های آموزشی باید در تالار حکمت حاضر شوند. این تالار ۲۰۰ نفر ظرفیت دارد.

همچنین تالار فرهنگ با ظرفیت ۸۰ نفر در اختیار برنامه‌های ویژه استودیو راه‌کار است.

بخش لابی هم در اختیار نمایشگاه است. شرکت‌کنندگان دقت کنند که هر پنج کانال؛ تالار قلم، تالار حکمت، فرهنگ، اتاق وی‌آی‌پی و نمایشگاه به صورت هم‌زمان برگزار می‌شود.

به روال گذشته تمام عکس‌های این رویداد برای استفاده مخاطبان به صورت آنلاین در کانال تلگرام عکس رویداد ۹ ژانویه گذاشته می‌شود. برای عضویت در این کانال تنها کافی است روی این لینک کلیک کنید و عضو این کانال تلگرامی شوید تا در روزهای ۱۹‌ و ۲۰ دی‌ماه به‌ صورت هم‌زمان شاهد عکس‌های رویداد دوروزه ۹ ژانویه باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.