راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چهارمین شماره ماهنامه دامیننس؛‌ از پول‌شویی تا حساب‌های اجاره‌ای در بازار رمزارزها

چهارمین شماره ماهنامه دامیننس، با مطالبی متنوع و جذاب در مورد پول و هنر، حساب‌های اجاره‌ای، چرخه‌های بازار، بررسی نقص اساسی در اقتصاد و معرفی پربحث‌ترین پروژه ماه منتشر شد.

ماهنامه دامیننس، مجله‌ای تخصصی در زمینه کریپتوکارنسی و در کل امور مالی است که هر ماه از آکادمی بیت‌پین منتشر می‌شود. این مجله به بررسی آخرین اخبار صرافی بیت‌پین، بازار رمزارزها و نوآوری‌ها در دنیای امور مالی می‌پردازد و به افزایش سطح دانش و آگاهی فعالان و علاقه‌مندان به این حوزه کمک می‌کند.

اولین شماره ماهنامه دامیننس، با شعار «بیت‌پین، یکی برای همه» و تیمی متشکل از کارشناسان، تحلیلگران و روزنامه‌نگاران حرفه‌ای در مهر ۱۴۰۲ منتشر شده و از همان زمان منبعی ارزشمند برای کمک به سرمایه‌گذاران برای داشتن دیدگاه واقع‌بینانه‌تری نسبت به بازارهای مالی و آشنایی با مفاهیم و روندهای جدید به حساب می‌آید.

چهارمین شماره از ماهنامه دامیننس، با سرمقاله‌ای در مورد برنامه‌نویسی در بلاکچین آغاز می‌شود و در ادامه هم طبق روال شماره‌های قبل، مرور خلاصه اخبار بازارهای مالی در ماه گذشته و اخبار مربوط به صرافی بیت‌پین را خواهید خواند. سرفصل‌های زیر را نیز در این شماره مشاهده خواهید کرد:

  • تاریخ تکرار می‌شود؛ هم‌اکنون کجای سیکل بازار کریپتو هستیم؟
  • مصاحبه‌ای با مدیر تیم عملیات و پشتیبانی بیت‌‌پین
  • قصه‌ کوتاه؛ پول
  • نقصی اساسی در اقتصاد؛ انسان اقتصادی چگونه هویت خود را از یاد برد؟
  • آنجا که طبیعت متوقف می‌شود، هنر آغاز می‌کند!
  • سولانا؛ ققنوسی که از خاک برخاست
  • افراد چگونه قربانی پول‌شویی با ارزهای دیجیتال می‌شوند؟

چهارمین شماره ماهنامه دامیننس، در قالب فایل PDF هم قابل‌ دانلود است. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق این لینک، به صفحه مربوط به این ماهنامه در آکادمی بیت‌پین مراجعه کرده و چهارمین شماره از این ماهنامه تخصصی را مطالعه کنند و نظرات و پیشنهادهای خود را در جهت بهبود کیفیت محتوای آن ارائه دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.