راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور آسیاتک در بیست‌‌وچهارمین دوره از نمایشگاه تلکام / ارائه دستاوردهای جدید آسیاتک در تلکام

آسیاتک در بیست‌‌وچهارمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال حضور دارد. این اپراتور، در تلکام جدیدترین دستاوردهای خود از ارائه اینترنت فوق سریع فیبر نوری تا کامل‌ترین راهکارهای ارتباطی سازمانی را معرفی خواهد کرد.

به گزارش روابط‌ عمومی شرکت انتقال داده‌های آسیاتک، این اپراتور ثابت با جدیدترین دستاوردهای خود در زمینه ارائه خدمات اینترنت فوق سریع مبتنی بر فیبر نوری (FTTH) و کامل‌ترین راهکارهای ارتباطی در بیست‌‌وچهارمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال حضور دارد.

نمایشگاه تلکام از دوم دی‌ماه ۱۴۰۲ آغاز شده و تا پنجم دی‌ماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران برقرار است. علاقه‌‌مندان به فناوری‌های نوین ارتباطی و مخابراتی، کاربران خانگی خدمات اینترنت، طرفداران بازی‌های آنلاین، اهالی صنعت آی‌تی و مدیران سازمان‌ها، چه در بخش فناوری اطلاعات و چه در سایر سطوح مدیریتی، می‌توانند با حضور در غرفه آسیاتک، به نیازهای ارتباطی و زیرساختی خود پاسخ درخور دهند. 


اینترنت فوق سریع فیبر نوری


آسیاتک در حوزه خدمات اینترنت پرسرعت توانسته مجموعه کامل و متنوعی از خدمات اینترنت خانگی را که شامل ADSL2+ ، LTE، اینترنت فوق سریع مبتنی بر فیبر نوری (FTTH) و بی‌سیم اشتراکی (OWA) می‌شود، گرد هم آورد. از دیگر دستاوردهای این اپراتور ثابت خانگی کسب رتبه برتر خدمات‌دهی باکیفیت در وب‌سایت «نت‌سنج» است.

همچنین به گفته محمدعلی یوسفی‌زاده، مدیرعامل آسیاتک، این اپراتور درصدد است تا پایان سال ۱۴۰۴ امکان دسترسی چهار میلیون خانوار ایرانی را به اینترنت فوق سریع فیبر نوری فراهم کند. 


خدمات متنوع سازمانی برای پاسخگویی به هر نیاز ارتباطی 


بخش دیگری از خدمات آسیاتک، موسوم به راهکارهای ارتباطی سازمانی شامل خدمات پهنای باند اختصاصی، خدمات مرکز داده (ازجمله میزبانی و اجاره سرور اختصاصی)، شبکه خصوصی مجازی (VPN)، تلفن ثابت سازمانی (VoIP) موسوم به آسیاتل و پیامک (SMS)، سرور مجازی (VPS) و خدمات ابری (Cloud) می‌شود. مجموعه‌ای در‌هم‌تنیده و جامع که می‌تواند نیازهای درون و برون‌سازمانی در سایر حوزه‌ها اعم از فناوری، تبلیغات، صنعت مالی و ارتباطات و… را پایدار و پویا سازد. 

البته ایده‌های فناورانه آسیاتک برای زندگی بهتر به این نقطه ختم نخواهد شد. همان‌گونه که با راه‌اندازی VOD «تماشاخونه» میان فرهنگ و فناوری پیوند زده، امروز برای تحقق و اجرای فناوری FTT-5G در ایران برنامه‌ریزی و پژوهش کرده است.

علاقه‌مندان به آشنایی با فناوری‌های نوین ارتباطی، خدمات اینترنت پرسرعت خانگی و سازمانی و خدمات مرکز داده و… می‌توانند از غرفه آسیاتک در سالن ۶ نمایشگاه بین‌المللی بازدید کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.