راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مروری بر احراز هویت دیجیتال یوآیدی / افزایش مقیاس‌پذیری پلتفرم‌های رزرو آنلاین اقامتگاه

احراز هویت دیجیتال یوآیدی می‌تواند به فرآیند احراز هویت پلتفرم‌های رزرو آنلاین اقامتگاه‌ها، افزایش اعتماد کاربران، بهبود امنیت و تجربه کاری بهتر کمک کند.

به گزارش روابط عمومی یوآیدی، پلتفرم­‌های اقتصاد مشارکتی، روش زندگی، کار و سفر را متحول و دسترسی مردم به کالاها و خدمات را بدون نیاز به داشتن آنها آسان‌تر کرده‌اند. برای مثال، پلتفرم‌­های رزرو آنلاین اقامت­گاه به کاربران اجازه می‌­دهد خوابگاه‌ها، اتاق‌ها و هتل‌ها را اجاره کنند. با این حال، با ظهور چنین پلتفرم‌­هایی، تعداد فعالیت‌­های کلاهبرداری افزایش یافته است. طبق گزارش Airbnb، تنها در سال 2019 بیش از 1400 مورد فعالیت‌­های کلاهبرداری وجود داشته است. اینجاست که سرویس احراز هویت دیجیتال می­‌تواند کمک کند.


مزیت­‌های احراز هویت دیجیتال در پلتفرم‌­های رزرو آنلاین اقامت­گاه


سرویس احراز هویت دیجیتال می‌­تواند از بسیاری جهات به پلتفرم­‌های رزرو آنلاین اقامت­گاه کمک کند. با استفاده از احراز هویت دیجیتال، این پلتفرم­‌ها می‌‌توانند فرآیند احراز هویت خود را ساده کنند، اعتماد کاربران خود را افزایش دهند، امنیت آن را بهبود ببخشند و تجربه کاربری بهتری ارائه دهند.

سرویس ekyc می‌­تواند کمک کند زمان و منابعی که برای احراز هویت صرف می‌­شود کاهش یابد و پلتفرم‌‌ها هم‌زمان که از حریم خصوصی کاربران خود محافظت می­‌کنند، اطمینان حاصل می‌­کنند که کاربران‌شان همان اشخاصی هستند که ادعا می‌­کنند هستند.

در نهایت، سرویس احراز هویت دیجیتال می­‌تواند مقیاس‌پذیری این پلتفرم‌­ها را افزایش ­دهد. با این سرویس، صاحبان اقامت­گاه‌­ها می‌­توانند بدون حضور فیزیکی نیز اقامت­گاه‌­های خود را به مهمانان خود تحویل دهند، به این دلیل که از هویت مهمان خود به صورت کامل آگاه خواهند بود.

مزیت‌­های سرویس احراز هویت دیجیتال در پلتفرم‌‌های رزرو آنلاین اقامت­گاه:

  • فرآیند احراز هویت ساده
  • افزایش امنیت
  • افزایش اعتماد
  • تجربه کاربری بهتر
  • افزایش مقیاس‌پذیری

احراز هویت یوآیدی؛ راه حل حرفه‌ای در پلتفرم­‌های رزرو آنلاین اقامت­گاه


یوآیدی با طراحی فرآیند احراز هویت و تأیید هویت آنلاین سعی کرده نیازمندی این پلتفرم‌­ها را پوشش دهد. در فرآیند احراز هویت آنلاین، کاربر در زمان ثبت‌­نام در پلتفرم به صورت آنلاین احراز هویت می­‌شود و در فرآیند تأیید هویت آنلاین، کاربر در کل چرخه عمر فعالیت خود در پلتفرم، بررسی می‌­شود که هویتش دستکاری و عوض نشده باشد.

یکی از بزرگ‌ترین مزایای این سرویس، دقت بسیار بالای آن در تشخیص زنده بودن تصویر و تطابق چهره است.

برای ارتباط با یوآیدی و استفاده از خدمات احراز هویت آن می‌توانید به وب‌سایت این شرکت به آدرس u-id.net مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.