راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

انتخاب کارجویان در گزارش ایران‌تلنت منتشر شد / برتری فناپ در میان هلدینگ‌های فناوری اطلاعات

گزارش «جذاب‌ترین کارفرمایان ایران» که به‌تازگی توسط ایران‌تلنت منتشر شده، نشان می‌دهد فناپ با کسب رتبه چهارم، در بین ۱۰ گزینه اول مورد توجه کارجویان قرار دارد و تنها هلدینگ فناوری اطلاعات است که برنامه‌نویسان آن را برای کارکردن انتخاب کرده‌اند.

سومین نظرسنجی شرکت‌های رؤیایی کارجویان که توسط ایران‌تلنت انجام شده، نشان می‌دهد که برنامه‌نویسان، رؤیای کارکردن در شرکت فناپ را در سر می‌پرورانند و فناپ یکی از ۱۰ گزینه‌ای است که کارجویان آن را برای کارکردن انتخاب می‌کنند.

گزارش جامع جذاب‌ترین کارفرمایان ایران طبق نظرسنجی از کاربران ایران‌تلنت و کارجویان در فضای اینترنت، در محورهای مختلف کاری تهیه شده و شرکت‌کنندگان در آن به این سؤال پاسخ داده‌اند که رؤیای کارکردن برای کدام شرکت را دارند.

این آمار برمبنای مشارکت ۱۰ هزار و ۶۵۷ نفر در نظرسنجی ایران‌تلنت به دست آمده است. این نظرسنجی نشان می‌دهد که فناپ تنها هلدینگ‌ فناوری اطلاعات و ارتباطات است که مورد توجه کارجویان قرار دارد و در میان گزینه‌های رؤیایی برنامه‌نویسان برای کارکردن دیده‌ می‌شود.

در این نظرسنجی شرکت داتین از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فناپ نیز در میان ۱۰ شرکت در حوزه فناوری اطلاعات، نرم‌افزار و تجارت الکترونیک قرار دارد که کارکنان بالاترین امتیاز را به آن داده‌اند.

شرکت زیتل از دیگر شرکت‌های هلدینگ فناپ هم در میان شرکت‌های فناوری ارتباطات، مخابرات و شبکه، توانسته بالاترین امتیاز را از کارکنان خود از منظر شرایط ایده‌آل کاری دریافت کند.

زیتل همچنین در گروه شغلی کامپیوتر و برنامه‌نویسی، در میان بالاترین شرکت‌هایی قرار دارد که برنامه‌نویسان از شرایط همکاری با آن راضی بوده‌اند.

در این نظرسنجی شرکت ابر آروان نیز در میان ۱۰ شرکت رؤیایی در صنعت فناوری اطلاعات، نرم‌افزار و تجارت الکترونیک، مورد توجه کارجویان قرار گرفته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.