راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

گزارش تصویری راه پرداخت از دهمین همایش بانکداری الکترونیک / در روز اول همایش نظام‌های پرداخت چه گذشت؟

اولین روز از دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با موضوع «گذار به بانکداری هوشمند» به همت پژوهشکده پولی و بانکی و حمایت شرکت ملی انفورماتیک، دیروز در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما در چهار محور بانکداری هوشمند؛ مفاهیم، روندها و آثار؛ نقشه راه بانکداری هوشمند؛ تجربه مشتری در بانکداری هوشمند و سیاست‌گذاری و تنظیم‌گری هوشمند برگزار شد.

در روز اول این همایش هشت نشست تخصصی و چهار کارگاه آموزشی در محورهای بانکداری هوشمند؛ مفاهیم، روندها و آثار، نقشه راه بانکداری هوشمند، تجربه مشتری در بانکداری هوشمند و سیاست‌گذاری و تنظیم‌گری هوشمند برگزار شد. همچنین چهار ارائه محصول و سه ارائه مقاله انجام شده است.

در اولین روز همایش، شرکت بازرگانی مبناکارت آریا در نشستی از محصول جدید خود با عنوان «راهکار هوشمند چابک چک» رونمایی کرد. گفته شده که این محصول راهکاری است برای رفع مشکلات مربوط به فرایندهای دستی در ثبت و استعلام چک‌ها.

همچنین شرکت پرداخت الکترونیک سپهر از محصول جدید خود؛ پاسینو رونمایی کرد. علاوه بر معرفی محصول «پاسینو» و باشگاه مشتریان پذیرندگان دستگاه‌های کارت‌خوان پرداخت الکترونیک صادرات؛ «پاس‌‌تو»، شرکت پرداخت الکترونیک سپهر از لوگوی جدید خود نیز رونمایی کرد.

شرکت فن‌آوا کارت هم در این همایش، از کیف پول و کارت همواره‌تخفیف «سپاسه» و جدیدترین اپلیکیشن پرداخت این شرکت رونمایی کرد.

به‌پرداخت ملت هم از اپلیکشن سکه که ارائه‌دهنده خدمات حضوی ریال دیجیتال بود رونمایی داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.