راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پلتفرم نوآوری باز فرابوم برگزار می‌کند / وبینار رایگان API Fabric – تاروپودی از API

فرابوم با هدف بررسی تأثیر پیاده‌سازی سرویس‌های عمومی-دولت الکترونیک (Nonbank API) در کسب‌و‌کارها، وبینار رایگانی تحت عنوان API Fabric – تاروپودی از API، سه‌شنبه 7 آذرماه از ساعت 14:30 تا 16 برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی فرابوم، در این وبینار یک ساعت و 30دقیقه‌ای، مهندس «فرشاد صفری» به بررسی کاربردهای APIها از منظر فناوری و تنظیم‌گری خواهد پرداخت. در ادامه مهندس «مجید کیوان» مشاور راهبردی بانکداری باز جایگاه رگ‌تک در عرصه بین‌المللی و خدمات و سرویس‌های پرکاربرد آن در جهان و ایران را تشریح می‌کند.

مهندس «صادق رضایی»، مدیر توسعه کسب‌وکار هلدینگ ارنیکا نیز به بررسی سرویس‌های احراز هویت (KYC,KYB) و نیازمندی آن در کشور خواهد پرداخت.

در پایان هم مهندس «علی صبوری»، مدیر توسعه سرویس‌دهندگان بانکی فرابوم سیستم‌­های اعلان و مدیریت ارسال‌ محتوا‌ بر بستر اینترنت (Push Notification) و کاربرد سرویس‌های مبتنی بر پیشخوان دولت در کانال‌های مختلف که هم‌اکنون توسط پلتفرم نوآوری باز فرابوم عرضه می‌شود را معرفی خواهد کرد.  

کلیه فعالان در حوزه پرداخت و مالی، صنعت لندتک، لیزینگ و BNPL، بیمه، صنایع مالی، صنایع فولاد و پتروشیمی، شرکت­‌های پخش و شرکت‌­های حوزه تجارت الکترونیک می‌توانند به‌ صورت رایگان در این وبینار ثبت‌نام کنند.

برای ثبت‌نام رایگان اینجا کلیک کنید.

جالب است بدانید:

  • با توسعه پلتفرم­‌های بانکداری باز کلیه سرویس‌‌ها و خدمات قابلیت ارائه از یک نقطه واحد را دارا هستند.
  • رمز موفقیت بسیاری از کسب‌وکارها ارائه خدمات پیشخوان دولت الکترونیک و سایر خدمات غیربانکی غیرحضوری در بستری واحد با‌ کیفیت مطلوب است.
  • نرخ جذب مشتریان در کانال‌های دیجیتال خدمات پایه پیشخوان دولت الکترونیک و سایر خدمات استعلامی و تطبیقی صرفه اقتصادی بسیار مطلوبی دارد.

برای ثبت‌نام رایگان بارکد زیر را اسکن کنید.

4 دیدگاه
  1. نقی سلطانی می‌گوید

    شرکت فرابوم مگر ورشکست نشده ؟

  2. حسین ماهین می‌گوید

    شما سرویسها رو درست ارائه کنید لطفا نیاز به ارائه وبینار نیست

  3. ناشناس می‌گوید

    شرکت فینوتک خیلی بهتر از فرابوم هست واقعا فرابوم گند زده

  4. نگین می‌گوید

    حال نمیکنیم با این شرکت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.