راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رسول لطفی معاون فناوری اطلاعات بانک مسکن شد

با حکم مدیرعامل بانک مسکن، رسول لطفی به‌عنوان عضو هیئت عامل و معاون مدیرعامل در امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن منصوب شد.

به گزارش هیبنا، سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن در جلسه معارفه با اشاره به سوابق لطفی در حوزه امنیت سایبری، پردازش اطلاعات و فناوری‌های هوش مصنوعی گفت: «امیدوارم با تجربیات و دانش ایشان شاهد تغییرات مثبتی در فناوری اطلاعات بانک مسکن باشیم.» او همچنین بر لزوم توسعه بخش فناوری اطلاعات بانک مسکن به‌ویژه راه‌اندازی core banking تأکید کرد.

رسول لطفی از متخصصین حوزه امنیت سایبری و فناوری‌های هوش مصنوعی در کشور است که پیش‌ از این، ریاست مرکز عملیات‌های سایبری پلیس فتا را عهده‌دار بود.

گسترش بانکداری الکترونیک بر مبنای نیازها و تمایلات به‌روز مشتریان از دیگر تأکیدات مدیرعامل بانک مسکن برای توسعه فناوری اطلاعات این بانک در نشست امروز بود.

رسول لطفی با ابراز خوشنودی از پیوستن به مجموعه بانک مسکن و قدردانی از مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره برای انتصاب او در این سمت گفت: «تمامی توان و تجربه خود را برای ارتقای فناوری اطلاعات بانک مسکن و تعالی این بانک مطابق با دانش و تکنولوژی روز بانکداری به کار خواهم بست.»

عضو هیئت عامل بانک مسکن از خدمات و تلاش‌های علیرضا اصغریان در این سمت تشکر کرد و خواستار همراهی و همکاری تمامی همکاران حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن برای پیشبرد اهداف عالیه این بانک شد.
در این نشست همچنین اعضای هیئت‌مدیره بانک مسکن و رؤسا و معاونان ادارات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن حضور داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.