راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت موبایلی کرایه تاکسی در دو شهر

شرکت وری فون سیستمز (VeriFone Systems) اعلام کرده است ۲۰ هزار تاکسی در دو شهر استانبول و مکزیکو به پایانه‌های پذیرنده پرداخت موبایل مجهز خواهند شد و این اقدام به سود مسافران و رانندگان تاکسی خواهد بود. این فناوری به مشتری‌ها امکان می‌دهد در داخل تاکسی، پرداخت موبایل داشته باشند و طی سفر محتوای چندرسانه‌ای تماشا کنند که حاوی تبلیغات کالا‌ها و خدمات مختلف است.

در شهر استانبول، هجده هزار تاکسی دارای مجوز در این شهر از اپلیکیشن موبایل تاکسی شرکت وری فون سیستمز که روی تبلت‌های رو به روی راننده و پایانه‌های فروش رو به روی مسافران نصب می‌شود استفاده می‌کنند.

در شهر مکزیکو، پس از تصمیم اتحادیه‌های رانندگان تاکسی در منطقه مایان ری ویرا، این شرکت با شراکت شرکت مکزیکار به ارائه خدمات تاکسی و رسانه به بیش از سه هزار تاکسی اقدام خواهد کرد.

آموس تامام، معاون ارشد سیستم‌های تاکسی در شرکت وری فون می‌گوید: «این برنامه توسعه فعالیت‌های شرکت، به نفع رانندگان تاکسی خواهد بود زیرا آن‌ها را قادر می‌سازد خدمات مناسب و امن پرداخت و اپلیکیشن‌های موبایل در اختیار مسافران قرار دهند. همچنین این سیستم‌های جدید تاکسی را محلی مناسب برای تبلیغ کالاهای فروشگاه‌ها می‌کند. ما از همکاری با این شرکای جدید بسیار خشنود هستیم زیرا ارزشی را که وری فون فرا‌تر از حوزه پرداخت پدید آورده را درک می‌کنند.»

شرکت وری فون سیستمز یک شرکت پیشرو بین‌المللی در زمینه ارائه راه‌کارهای امن پرداخت الکترونیکی است. این شرکت چند هفته پیش نیز اعلام کرده بود اپلیکیشن موبایل مبتنی بر صوت وی تو راید (ride۲Way) به مسافران تاکسی‌های فیلادلفیای آمریکا امکان ارایه می‌کند تا بتوانند پول تاکسی را با گوشی تلفن همراه خود پرداخت نمایند.

اپلیکیشن وی تو راید امکان پرداخت پول تاکسی به شکل امن و آسان را فراهم کرده و این اپلیکیشن را می‌توان به شکل رایگان بر روی گوشی‌هایی که سیستم عامل iOS یا اندروید دارند پیاده‌سازی کرد. شرکت وری فون قصد دارد این سیستم‌ها را در تاکسی‌های دیگر شهرهای بزرگ نیز نصب کند.

منبع: شاپرک / mobilepaymentsinsider.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.