راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور فناپ در همایش فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی زبانان

به مناسبت هفته فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی زبانان، نخستین همایش با محوریت «اینترنت، پیشران توسعه‌ی اقتصادی» و نمایشگاهی جانبی در این رویداد برگزار می‌شود.

نخستین همایش «هفته فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی زبانان» با همکاری مشترک سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، انجمن تشکل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشورهای عرب (اجمع) و نیز مشارکت دبیرخانه انجمن راهبری اینترنت پارسی زبانان در هفته آینده برگزار خواهد شد که مهم‌ترین هدف از برگزاری این همایش بحث و تبادل نظر درمورد آخرین دستاوردهای حوزه‌ فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح جهانی، توسعه و تقویت حضور زبان پارسی در فضای سایبر و گسترش همکاری‌ها در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با کشورهای منطقه است.

هلدینگ فناپ با حضور در این همایش به عنوان یکی از تاثیرگذار‌ترین رویداد‌ها در این حوزه و همچنین برپایی غرفه‌ایی در نمایشگاه جنبی این همایش به ارائه آخرین دستاورد‌ها و توانمندی‌های خود می‌پردازد.

پنل‌های تخصصی با موضوعاتی همچون اینترنت، ابزاری برای توسعه، چند ذی نفعی در راهبری اینترنت، زیرساخت پهن‌باند و حقوق دسترسی، اعتماد، امنیت و حریم خصوصی، محتوای پارسی در اینترنت و… در طول همایش در نظر گرفته شده است که مدیران فناپ به عنوان اعضای تخصصی در این پنل‌ها حضور دارند. گفتنی است همایش هفته‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی‌زبانان در روزهای ۸ و ۹ شهریور ماه در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی تهران با حضور وزرای فناوری اطلاعات و ارتباطات کشورهای خاورمیانه چون قطر، لبنان، مصر، هیات‌های بلند مرتبه از این کشور‌ها، مقام‌های طراز اول کشوری و همچنین چهره‌های شناخته شده در بخش خصوصی و دولتی برگزار خواهد شد.

منبع: فناپ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.