راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معرفی زنان فعال در لایه‌های ارشد مدیریتی در صنایع مالی و صنعت فناوری اطلاعات ایران / زنان بدون مرز

صنایع مالی بخش مهمی از اقتصاد جهان هستند که به‌طور سنتی تحت تسلط مردان بوده‌اند و همیشه از آنها به‌عنوان صنایعی مردانه نام برده شده است. با این حال در سال‌های اخیر در دنیا تلاش‌های قابل توجهی برای افزایش برابری جنسیتی در این صنایع صورت گرفته و طبق گزارش‌ها زنان ۴۶ درصد از کل کارکنان صنایع مالی دنیا را تشکیل می‌دهند، اما از دیگر سو در میان ۵۰۰ شرکت فورچون تنها ۵۴ شرکت، مدیر مالی زن دارند که این آمار نشان می‌دهد زنان همچنان در رده‌های بالای مدیریتی این صنایع کمتر حضور دارند. آمار دیگری نیز نشان می‌دهد که در بین بانک‌های اروپایی تنها ۲۰ درصد از مدیران، زن هستند.

در نتیجه با وجود اینکه تقریباً نیمی از کارمندان این صنایع را زنان تشکیل می‌دهند، اما تنها ۲۵ درصد از نقش‌های رهبری و 10.8 درصد از موقعیت‌های CFO را در بین شرکت‌های فورچون ۵۰۰ دارند. در ایران نیز این آمار و ارقام البته با شدت بیشتری پابرجاست و با وجود اینکه زنان در این صنایع در کشور همچون بسیاری از صنایع دیگر، دوشادوش مردان با پشتکار به کار و تلاش می‌پردازند و در این راستا ارزش‌افزوده‌هایی را نیز خلق می‌کنند، اما همچنان جای خالی زنان را در رده‌های مدیریتی کلان و در جایگاه‌های تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری احساس می‌کنیم.

موضوعی که در این بین باید بسیار روی آن تمرکز کرد، تلاش برای از میان برداشتن شکاف جنسیتی و همچنین پررنگ‌کردن حضور زنان در هر صنعتی است. ما در ماهنامه عصر تراکنش تاکنون در دو نوبت به معرفی زنان فعال در صنایع مالی کشور در رده‌های مدیریتی پرداخته‌ایم و این بار برای سومین‌بار فهرست‌مان را تکمیل‌تر کرده‌ایم تا بتوانیم اقدامی در جهت پررنگ‌کردن نام زنان در صنایع مالی و صنعت فناوری اطلاعات کشور انجام داده باشیم. قطعاً این فهرست نیز به‌مرور به‌روز و تکمیل می‌شود.

افسانه اوضاعی

افسانه اوضاعی متولد تیرماه ۱۳۴۸ و دارای مدرک مهندسی برق و الکترونیک، کارشناسی ارشد MBA، گرایش جنرال از دانشگاه صنعتی شریف، دکتری تخصصی در رشته مدیریت کارآفرینی، گرایش کسب‌وکار از دانشگاه اصفهان، دکتری تخصصی در رشته مدیریت کارآفرینی، گرایش بین‌الملل از دانشگاه آزاد مرکز و پسادکتری حرفه‌ای (post-DBA) در رشته آینده‌نگاری راهبردی است. اوضاعی از سال ۱۳۷۰ تاکنون در بانک تجارت فعالیت می‌کند. از جمله سوابق کاری او در این بانک می‌توان به کارشناس، بازرس، معاون اداره کنترل و امنیت سیستم در مدیریت امور بازرسی، رئیس اداره تشکیلات و روش‌ها، رئیس اداره تحقیق و توسعه نرم‌افزارها، مدیر امور فناوری اطلاعات، مدیر امور سازمان و روش‌ها، معاون مدیرعامل در حوزه فناوری اطلاعات و مشاور عالی مدیرعامل اشاره کرد. او همچنین از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۱ دبیر کمیسیون انفورماتیک شورای هماهنگی بانک‌ها، از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۵ عضو هیئت‌مدیره شرکت سیمرغ تجارت، از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۵ عضو هیئت‌مدیره شرکت مهندسین مشاور تجارت و از سال ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۸ نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت تدبیرگران فناوری اطلاعات تجارت ایرانیان (تفتا) بوده است. عضویت در کمیته‌های متعدد مدیریتی (تحول اداری، امنیت اطلاعات، منابع و مصارف، بانک، بورس و بیمه، فناوری اطلاعات و خدمات الکترونیک، بانکداری شرکتی و…) نیز در سوابق کاری اوضاعی دیده می‌شود.

افسانه درودگر

  • سال تولد: ۱۳۶۵
  • سمت: هم‌بنیان‌گذار و مدیر مالی نیک‌اندیش

افسانه درودگر متولد ۱۳۶۵ و دارای مدرک کارشناسی نرم‌افزار از دانشگاه علمی – کاربردی شیراز است. تأسیس فروشگاه اینترنتی رفاه‌شاپ از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۲، مدیریت و ایجاد سایت در زمینه فروش سرور و هاست از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۷، مدیر مالی سایت نیک‌پرداخت از سال ۱۳۹۷ تاکنون، مدیر مالی سایت کوین‌نیک‌مارکت تا پایان سال ۱۴۰۱ و مدیر مالی کوین‌نیک از سال ۱۳۹۸ تاکنون از جمله سوابق کاری درودگر هستند.

المیرا ستوهی زنوز

المیرا ستوهی زنوز، وکیل پایه‌یک کانون وکلای دادگستری مرکز، دارای مدرک کارشناسی حقوق و کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه آزاد است. او از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۹ به‌عنوان رئیس حقوقی و قراردادهای شرکت پرداخت الکترونیک سداد مشغول فعالیت بود و در سوابق کاری او وکیل و مشاور حقوقی شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، سرپرست واحد حقوقی شرکت سفرهای علی‌بابا، وکیل و مشاور حقوقی شرکت توسعه فناوری و تجارت حکمت و مدیر حقوقی شرکت سامانه‌های یکپارچه سیمرغ تجارت دیده می‌شود.

الناز مولوی

  • سال تولد: ۱۳۷۰
  • سمت: مدیر دپارتمان راهکارهای بانکداری الکترونیک رادین

الناز مولوی دارای مدرک کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات از دانشگاه پیام نور و کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات، گرایش تجارت الکترونیک از دانشگاه مهر البرز است. او از آذرماه ۱۴۰۰ به‌عنوان مدیر دپارتمان راهکارهای بانکداری الکترونیک رادین مشغول فعالیت است و در سوابق کاری او تحلیلگر و آزمونگر نرم‌افزارهای بانکداری الکترونیک شرکت فن‌آفرین حصین قشم از سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۷، مدیر محصول نرم‌افزارهای بانکداری الکترونیک شرکت پیشرو فناوری اطلاعات رادین از سال ۱۳۹۷ تا ۱۳۹۹ و سرپرست تیم مدیریت پروژه و مدیر ارتباط با مشتری در دپارتمان راهکارهای بانکداری الکترونیک شرکت پیشرو فناوری اطلاعات رادین از سال ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۰ دیده می‌شود. او از آذرماه ۱۴۰۰ تاکنون در سمت مدیر دپارتمان راهکارهای بانکداری الکترونیک رادین فعالیت می‌کند.

الهام جعفری‌نور

الهام جعفری‌نور مدرک کارشناسی نرم‌افزار خود را در سال ۱۳۷۶ از دانشگاه آزاد تهران اخذ کرده است. او فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۷۶ در شرکت پویا با برنامه‌نویسی آغاز و در سال‌های بعدی با سمت‌های تحلیلگر، طراح، مدیر پروژه‌های بزرگ بانکی و مدیر محصول شاخص فعالیت کرده است. جعفری‌نور در حال حاضر عضو هیئت‌مدیره شرکت پویاست و از سال ۱۳۹۵ در این سمت مشغول به فعالیت است.

الهام حیدری

  • سال تولد: ۱۳۶۸
  • سمت: مدیر دپارتمان پرداخت رادین

الهام حیدری دارای مدرک کارشناسی فناوری اطلاعات از دانشگاه پیام نور است و از فروردین‌ماه ۱۴۰۲ در سمت مدیر دپارتمان پرداخت شرکت رادین مشغول فعالیت است. برنامه‌نویس شرکت توسعه نرم‌افزار رومانا، برنامه‌نویس شرکت رایان‌پرداز رای‌بین، برنامه‌نویس شرکت کاران و برنامه‌نویس شرکت رادین از جمله سوابق کاری حیدری هستند. او همچنین دو سال به‌صورت فریلنسر فعالیت کرده است.

الهام مقدم

الهام مقدم دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی برق در دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران جنوب، کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات در دانشگاه خواجه‌نصیرالدین طوسی است و در حال حاضر دانشجوی دکتری مدیریت کسب‌وکار در دانشگاه تهران است. کارشناس و مدیر پروژه در شرکت صنایع مخابرات، معاون برنامه‌ریزی و پژوهش شرکت صنایع مخابرات، مدیر سیستم‌ها و روش‌های شرکت آریاهمراه سامانه (ایرانسل)، معاون برنامه‌ریزی شرکت فن‌آوا کارت، معاون برنامه‌ریزی شرکت آریا همراه سامانه (ایرانسل)، مشاور تحلیل کسب‌وکار شرکت سکوی بانکداری باز سنباد، معاون برنامه‌ریزی امن‌افزار گستر شریف (همراه اول) و معاون برنامه‌ریزی و پایش عملکرد اپراتور تالیا از جمله سوابق کاری مقدم هستند. او از تیرماه ۱۴۰۲ تاکنون به‌عنوان معاون توسعه راهبردی هلدینگ فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک شهر فعالیت می‌کند.

الینا ملکان

  • سال تولد: ۱۳۶۴
  • سمت: مدیر محصول و عملیات فینوتک

الینا ملکان که از آبان‌ماه ۱۳۹۹ در سمت مدیر محصول و عملیات فینوتک مشغول به فعالیت است، دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی نرم‌افزار از دانشگاه آزاد، کارشناسی ارشد مهندسی نرم‌افزار از دانشگاه آزاد، واحد علوم و تحقیقات و در حال گذراندن دوره DBA در دانشگاه تهران است. رئیس اداره نرم‌افزار شرکت رامپکو (مهندسی، نصب و نگهداری کارخانجات پتروشیمی) و ادمین پایگاه داده شرکت پیمانکار صنعتی تناوب از جمله سوابق کاری ملکان هستند.

آرزو وصله‌چی

آرزو وصله‌چی دارای مدرک کارشناسی مهندسی برق الکترونیک از دانشگاه آزاد کرج، کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات، گرایش کسب‌وکار الکترونیک از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب و دانشجوی دکتری رشته آینده‌پژوهی از دانشگاه ایوانکی است. او در حال حاضر عضو کمیسیون فین‌تک سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران و مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات اندیشمند آریا (آریاتک) است.

از جمله سوابق کاری وصله‌چی می‌توان به مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات اندیشمند آریا (آریاتک)، مدیر دفتر مدیریت راهبردی شرکت سرمایه‌گذاری عصرامین بانک کارآفرین، مدیر کسب‌وکارهای نوین هلدینگ فناوری نگاه فردای بانک کارآفرین، عضو کمیته سرمایه‌گذاری شرکت مدیریت ثروت ستارگان، مشاور مراکز نوآوری (مرکز نوآوری مبین لند، شرکت مبین‌وان کیش)، مدیر اجرایی شتاب‌دهنده جهش، مدیر پروژه هلدینگ فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک پاسارگاد (فناپ) و… اشاره کرد.

آیت حسینی

  • سال تولد: –
  • سمت: نایب‌رئیس هیئت‌مدیره فینوداد (مرکز نوآوری بانک ملی)

آیت حسینی دارای مدرک کارشناسی فیزیک جامد از دانشگاه آزاد، واحد تهران‌مرکز، EMBA مدیریت اجرایی از سازمان مدیریت صنعتی، MBA استراتژی مارکتینگ از سازمان مدیریت صنعتی و کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات از دانشگاه شهید بهشتی است. از جمله سوابق کاری حسینی می‌توان به بنیان‌گذار و مدیرعامل گروه نشانه، بنیان‌گذار سامانه تأمین مالی جمعی راتا، هم‌بنیان‌گذار سامانه‌های همبودگاه و بردبار، مدیرعامل فینوداد، عضو و مشاور شورای فناوری مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی، مشاور پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف، معاون پایش و تحلیل بازارافزایی و معاون برندینگ بانک آینده، مشاور سرمایه‌گذاری و توسعه نوآورانه در شرکت خدمات انفورماتیک، عضو کمیته سرمایه‌گذاری صندوق جسورانه پارتیان، معاون مدیرعامل در حوزه ارزیابی شرکت پیشگامان امین سرمایه پاسارگاد (شناسا)، مشاور برندینگ و عضو کمیته بانوان سرخ باشگاه ورزشی پرسپولیس و مدیر برندینگ و مدیر استراتژی بازاریابی شرکت فناپ اشاره کرد. او از سال 1401 نایب‌رئیس هیئت‌مدیره فینوداد و از سال 1400 نیز به‌عنوان مشاور تحول دیجیتال بانک ملی فعالیت می‌کند.

بهاره شیخ‌الاسلامی

بهاره شیخ‌الاسلامی دارای مدرک کارشناسی مهندسی کامپیوتر نرم‌افزار از دانشگاه آزاد، واحد اراک و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی، گرایش منابع انسانی از دانشگاه آزاد، واحد تهران‌مرکز است. کارشناس تولید نرم‌افزار و کارشناس مسئول تولید نرم‌افزار در شرکت گسترش فناوری‌های نوین کشاورزی از جمله سوابق کاری او هستند.

بهناز آریا

بهناز آریا متولد ۱۳۵۴ و دارای مدرک MBA و دکتری فناوری اطلاعات از آمریکا و مدارک متعدد بین‌المللی در گرایش‌های شبکه، مدیریت امنیت اطلاعات، مدیریت فناوری اطلاعات و تداوم کسب‌وکار است. او از سال ۱۳۷۹ تاکنون مدیر، عضو و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت‌های گروه کهکشان (کهکشان مشاور، کهکشان دانا، کاران و…)، مديريت آموزش و پژوهش مؤسسه کهکشان نور، مدرس و مشاور دوره‌های مدیریت امنیت اطلاعات بوده و هم‌اکنون مدیرعامل گروه شرکت‌های کهکشان است. از جمله سوابق کاری آریا می‌توان به مشاور و مدیر سیستم‌های مديريت امنيت اطلاعات و مشاور سیستم‌های مديريت فناوری اطلاعات و آگاهی‌رسانی امنیت، سرممیز و مدرس سیستم‌های مدیریت امنیت اطلاعات (ISO 27001)، مدیریت فناوری اطلاعات و مدیریت تداوم کسب‌وکار، عضو هیئت‌مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران (دوره‌های سوم و چهارم)، رئیس کمیسیون افتا (امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات؛ دوره‌های سوم، چهارم، پنجم و ششم)، عضو کمیسیون سامان‌دهی بازار سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و تدوین تعرفه خدمات فناوری اطلاعات، عضو انجمن زنان کارآفرین، مشاور مورد تأیید سازمان نظام صنفی رایانه‌ای كشور در دو رشته و دبیر کمیته فرعی 27 کمیته فنی فناوری اطلاعات، فنون امنیت اطلاعات ISO/IEC JTC1-ISIRI سازمان جهانی استاندارد و نایب‌رئیس JTC1 در ایران اشاره کرد.

پروین افشار

پروین افشار دارای مدرک کارشناسی مهندسی کامپیوتر، گرایش نرم‌افزار از دانشگاه علم و صنعت ایران و کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر، گرایش نرم‌افزار از دانشگاه علوم و تحقیقات است. برنامه‌نویس وب از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۸۹ در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، مدیر واحد فناوری اطلاعات از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۶ در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، سرپرست تیم توسعه سیستم‌های BPMS از سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۷ در شرکت مهندسی تذرو افزار و مدیر گروه سیستم‌های اطلاعاتی از سال 1397 تاکنون در شرکت گسترش فناوری‌های نوین از جمله سوابق کاری افشار هستند.

زکیه ایزدی

  • سال تولد: ۱۳۶۳
  • سمت: مالک کسب‌وکار پاد در شرکت داتین

زکیه ایزدی متولد 1363 و دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد فیزیک از دانشگاه صنعتی شریف  و MBA مالی از دانشگاه علوم اقتصادی ایران است. از جمله سوابق کاری ایزدی می‌توان به مالک کسب‌وکار فین‌تک سرزمین هوشمند پاد، مدیر سبد کسب‌وکارهای پاد در هلدینگ فناپ، مشاور سرمایه‌گذاری جسورانه شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، مشاور سرمایه‌گذاری جسورانه مرکز فین‌تک بانک انصار و کارشناس ارشد توسعه کسب‌وکار شرکت آریاهمراه سامانه اشاره کرد.

زهرا میرحسینی

زهرا میرحسینی متولد ۱۳۳۶ و دارای مدرک دیپلم ریاضی، کارشناسی ریاضی و علوم کامپیوتر از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر، گرایش نرم‌افزار از دانشگاه صنعتی شریف است. میرحسینی دارای ۲۶ سال سابقه کار در بانک مرکزی است. از جمله سوابق کاری او در بانک مرکزی می‌توان به مدیرکل فناوری اطلاعات، رئیس اداره مهندسی نرم‌افزار، معاون اداره طراحی سیستم‌های ماشینی، آنالیست روش‌های اداره ماشین‌های محاسبه و برنامه‌نویس در اداره ماشین‌های محاسبه اشاره کرد. او از سال ۱۳۸۵ تا پایان سال ۱۳۸۸ عضو هیئت‌مدیره شرکت خدمات انفورماتیک بوده است. از جمله سوابق کاری دیگر میرحسینی می‌توان به نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت پرداخت نوین، عضو هیئت‌مدیره شرکت خدمات رایانه اقتصاد نوین، عضو هیئت عامل و معاون مدیرعامل در امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک اقتصاد نوین، عضو هیئت‌مدیره شرکت داتیس آرین قشم (داتین) و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد اشاره کرد.

زهره برزگر

زهره برزگر متولد آبان 1361 و دارای مدرک کارشناسی فیزیک دانشگاه صنعتی شریف، کارشناسی ارشد MBA دانشگاه تهران و PhD منابع انسانی و رفتار سازمانی از دانشگاه علامه‌طباطبایی است. معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی پرداخت الکترونیک سداد، مشاور مدیرعامل توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی، مشاور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مجری طرح سند ملی اشتغال، مشاور معاون وزیر ارتباطات در پروژه هوشمندسازی مدارس و رئیس برنامه‌ریزی و مدیریت عملکرد هلدینگ انرژی دانا از جمله سوابق کاری برزگر هستند.

سارا زندیه

سارا زندیه، مدیر انباره داده و هوش سازمانی شرکت سامانه‌های یکپارچه سیمرغ تجارت دارای ۲۰ سال سابقه فعالیت در شرکت سداد است که چهار سال اول به‌عنوان برنامه‌نویس و مهندس داده، هشت سال به‌عنوان مدیر انباره داده و سیستم‌های اطلاعاتی و هشت سال نیز به‌عنوان مدیر انباره داده و هوش تجاری در سداد فعالیت کرده است. او از اردیبهشت ۱۴۰۲ نیز به‌عنوان مدیر انباره داده و هوش سازمانی سیمرغ مشغول فعالیت است.

سارا سام‌خانی

سارا سام‌خانی متولد ۱۳۶۵ و دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی کامپیوتر از دانشگاه صنعتی شریف، کارشناسی ارشد MBA از دانشگاه تهران و دکتری مدیریت منابع انسانی در دانشگاه تهران است. سام‌خانی از سال 13۹۹ در حوزه منابع انسانی با گروه مالی آگاه همکاری می‌کند. پیش از این، حدود پنج سال مدیر توسعه سازمان در شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا بود و در مجموع حدود ۱۴ سال است که در حوزه‌های اجرایی، مشاوره و آموزش در زمینه‌های مشاوره مدیریت، منابع انسانی و توسعه سازمان در صنعت و دانشگاه فعالیت می‌کند.

سحر هاشمی طباطبایی

  • سال تولد: ۱۳۶۰
  • سمت: مدیر توسعه فرایند در معاونت پشتیبانی و عملیات توسن

سحر هاشمی طباطبایی متولد خردادماه 1360 و فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم کامپیوتر از دانشگاه امیرکبیر است. او دارای مدرک MBA از دانشگاه نیس فرانسه و سازمان مدیریت صنعتی (به‌طور مشترک) است و مدرک کارشناسی خود را در رشته مهندسی نرم‌افزار از دانشگاه آزاد تهران مرکز اخذ کرده است. هاشمی از سال 1384 تا 1401 در بانک اقتصاد نوین مشغول به فعالیت بوده و از سال 1389 تا 1398 نزدیک به 10سال سمت رئیس اداره DBA بانک اقتصاد نوین را دارا بوده و در سه سال آخر فعالیت خود در بانک اقتصاد نوین مدیریت مهندسی نرم‌افزار این بانک را بر عهده داشته است. او از دی‌ماه سال 1398 تا پایان سال 1401 سمت رئیس هیئت‌مدیره شرکت نوین‌تک (شتابدهنده زیرمجموعه بانک اقتصاد نوین) را برعهده داشته است. او هم‌اکنون به‌عنوان مدیر توسعه فرایند در معاونت پشتیبانی و عملیات توسن مشغول به فعالیت است.

سمانه مشکانی

سمانه مشکانی، مدیر تیم تحلیل و طراحی محصول شرکت توسعه فن‌آوری اطلاعات سینا دارای مدرک کارشناسی مهندسی صنایع از دانشگاه فردوسی مشهد و کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه الزهرا(س) تهران است. کارشناس استقرار نرم‌افزار CRM شرکت پیام‌گستر، سرپرست واحد استقرار نرم‌افزار CRM شرکت پیام‌گستر، سرپرست نمایندگی شرکت پیام‌گستر در حوزه نرم‌افزار CRM و سرپرست تیم تحلیل و طراحی محصول شرکت توسعه فن‌آوری اطلاعات سینا از جمله سوابق کاری مشکانی هستند.

سمیه چشمی

  • سال تولد: ۱۳۶۲
  • سمت: رئیس آزمایشگاه فناوری‌های پیشرفته فناپ

سمیه چشمی رئیس آزمایشگاه فناوری‌های پیشرفته فناپ متولد ۱۳۶۲ و دارای مدرک دکتری کامپیوتر هوش مصنوعی از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران است. او مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی کامپیوتر، گرایش هوش مصنوعی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد اخذ کرده است. رئیس توسعه کسب‌وکار و رئیس تحقیق و توسعه محصول در معاونت تحقیق و توسعه شرکت تجارت الکترونیک پارسیان از جمله سوابق فعالیت چشمی محسوب می‌شود. او همچنین رئیس رشد کسب‌وکار در معاونت برنامه‌ریزی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و عضو تیم پیاده‌سازی هوش تجاری و کلان‌داده در این شرکت بوده است. از دیگر سوابق فعالیت چشمی می‌توان به دیتاآنالایزر، مشاور و مسئول پروژه رومینگ ملی و پروژه ترابردپذیری تلفن ‌همراه در معاونت حقوقی و تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران اشاره کرد. عضویت در هیئت‌ علمی و استاد راهنما، مشاور در پروژه‌های تحصیلات تکمیلی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی، واحد نیشابور و مدیرگروه دانشگاه علمی و کاربردی سبزوار نیز از جمله سوابق آموزشی چشمی هستند.

سودابه تیمورزاده

  • سال تولد: ۱۳۶۱
  • سمت: مدیر منابع انسانی توسن

سودابه تیمورزاده متولد فروردین سال ۱۳۶۱ و دانش‌آموخته کارشناسی ارشد رشته مهندسی صنایع (سیستم و بهره‌وری) از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین و کارشناسی ریاضی محض از دانشگاه دولتی دامغان است. او بین سال‌های ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۰ در شرکت پارس ارتباط فعالیت داشته و از سال ۱۳۹۰ به واحد منابع انسانی در شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین (توسن) پیوسته است. تیمورزاده از سال ۱۳۹۷ تاکنون به‌عنوان مدیر منابع انسانی توسن مشغول به فعالیت است.

شبنم شجاعی

شبنم شجاعی متولد ۱۳۵۷ و دارای مدرک کارشناسی مهندسی نرم‌افزار از دانشگاه آزاد تهران جنوب و دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت است. شجاعی از سال ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۰ در بانک کارآفرین فعالیت می‌کرد و از جمله سوابق کاری او در این بانک می‌توان به رئیس اداره مغایرت و رئیس اداره سامانه متمرکز و مدیر فناوری اطلاعات بانک کارآفرین اشاره کرد. او عضویت در هیئت‌مدیره شرکت نگاه بانکی توسعه فردای کارآفرین را نیز در سوابق کاری خود دارد. او در حال حاضر عضو هیئت‌مدیره شرکت سنباد، عضو هیئت‌مدیره شرکت توسعه فناوری‌های روز فراز و مشاور هلدینگ فناوری بانک‌ایران‌زمین «جامپ» است.

شهره ناصری

  • سال تولد: ۱۳۶۳
  • سمت: مدیر پایش و‌ کنترل پروژ‌ه‌های راهبردی فناپ

شهره ناصری مدیر پایش و‌ کنترل پروژ‌ه‌های راهبردی فناپ متولد ۱۳۶۳ و دارای مدرک دکتری مدیریت آینده‌پژوهی از مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور است. او مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته مدیریت تکنولوژی از دانشگاه علامه‌‌طباطبایی و مدرک کارشناسی خود در رشته مدیریت گمرکی را از دانشگاه علوم اقتصادی اخذ کرده است. ناصری پیش از این معاون سیاست‌گذاری سازمان فناوری اطلاعات ایران و مدیر پروژه نوآفرین در این سازمان بوده است. مجری رصد و پایش پروژه‌های اولویت‌دار دولت الکترونیکی کشور، مجری پروژه ایران توان‌آفرین و مدیر هماهنگی پروژه بازآرایی ساختار سازمانی وزارت نفت از دیگر سوابق فعالیت ناصری محسوب می‌شود.

صائبه سلوکی

  • سال تولد: ۱۳۴۶
  • سمت: رئیس کمیسیون منابع انسانی نصر تهران

صائبه سلوکی دانش‌آموخته کارشناسی زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه شهید بهشتی تهران و مهندسی نرم‌افزار از دانشگاه آزاد است. او فعالیت خود را در حوزه فناوری اطلاعات از سال ۱۳۷۰ با تدریس دوره‌های برنامه‌نویسی و شبکه شروع کرده و فعالیت در بخش خصوصی را از سال ۱۳۷۴ با تأسیس شرکت فن‌آوران اِلمِند شروع کرد. مؤسس و ‌مدیرعامل شرکت فن‌آوران اِلمِند، مؤسس هنرستان دخترانه تخصصی فناوری اطلاعات، مدیر اجرایی رویدادهای دانش‌آموزی تینوتک، مدیر اجرایی تینواستارز و هم‌بنیان‌گذار ‌و مدیرعامل شرکت نیروفراز از جمله سوابق کاری سلوکی هستند. او از سال ۱۴۰۱ با رأی هیئت‌مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، به سمت رئیس کمیسیون منابع انسانی سازمان انتخاب شد.

عاطفه فتحی

عاطفه فتحی دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی صنایع از دانشگاه خواجه نصیر، کارشناسی ارشد MBA از دانشگاه تهران و دکتری سیاست‌گذاری بازرگانی از دانشگاه شهید بهشتی است. در سوابق کاری فتحی مدیر توسعه و تحقیقات شرکت سداد دیده می‌شود و در حال حاضر به‌عنوان معاون توسعه کسب‌وکار سیمرغ تجارت مشغول فعالیت است.

عشرت عدالت

عشرت عدالت، مدیر امور فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی بانک توسعه صادرات، متولد ۱۳۵۱ و دارای مدرک کارشناسی علوم کامپیوتر از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، کارشناسی ارشد ریاضی کاربردی از دانشگاه علم و صنعت و DBA و MBA مؤسسه آموزشی ماهان است. عدالت از سال ۱۳۸۰ تاکنون در بانک توسعه صادرات مشغول به فعالیت است. از جمله سمت‌های او در این بانک می‌توان به معاون دایره تحقیق و توسعه، رئیس دایره نرم‌افزار، معاون اداره نرم‌افزار، سرپرست اداره طراحی سیستم و نرم‌افزار، رئیس اداره مهندسی سیستم‌ها و مدیر امور فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی اشاره کرد. علاوه بر این، عضو هیئت تحریریه مجله عصر فناوری اطلاعات، مدیرمسئول نشریه تجارت الکترونیک و رایانه، مدرس دروس کامپیوتر در دانشگاه جامع علمی – کاربردی، کارشناس تجارت الکترونیک و CA در مؤسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی، کارشناس انفورماتیک، برنامه‌نویس و طراح سیستم شرکت مهندسی خصوصی و مدرس دروس کامپیوتر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌جنوب بوده است.

عطیه وثوق راد

  • سال تولد: ۱۳۵۶
  • سمت: مدیر عملیات داده (Data Operation) شرکت توسن

عطیه وثوق راد، متولد شهریور 1356 و دارای مدرک کارشناسی مهندسی کامپیوتر (نرم‌افزار) از دانشگاه آزاد اسلامی است. او سمت پشتیبانی سیستم شرکت ایده پرداز را بین سال­‌های 1380 تا 1381 داشته است و از سال 1382 به‌عنوان کارشناس ارشد دیتابیس در شرکت توسعه سامانه‌­های نرم‌­افزاری نگین (توسن) مشغول به فعالیت است. وثوق راد از سال 1400 به‌عنوان مدیر عملیات داده Data Ops در واحد معاونت پشتیبانی و عملیات توسن، مشغول به فعالیت است.

غزاله حسینی

غزاله حسینی متولد ۱۳۶۰ و دارای مدرک کارشناسی مهندسی کامپیوتر، گرایش سخت‌افزار از دانشگاه فردوسی مشهد و کارشناس ارشد پژوهش علوم اجتماعی از دانشگاه تهران و دانشجوی دکتری مردم‌شناسی در دانشگاه تهران است. از جمله سوابق کاری حسینی می‌توان به کارشناس فنی شرکت ابزار دقیق فن‌آوران، کارشناس فنی و برنامه‌نویس شرکت تام ایران‌خودرو، پشتیبان فنی و برنامه‌نویس شرکت پردازشگران سامان و برنامه‌نویس، مدیر تیم، مدیر فروش و مدیر محصول شرکت مهندسی آدانیک‌افزار اشاره کرد.

فاطمه جعفری

  • سال تولد: ۱۳۶۷
  • سمت: هم‌بنیان‌گذار و عضو هیئت‌مدیره سهامیاب و مدیر توسعه کاریزما

فاطمه جعفری که متولد ۱۳۶۷ است، دارای مدرک مهندسی کامپیوتر، گرایش نرم‌افزار از دانشگاه شریف و کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر از دانشگاه الزهرا(س) است. از جمله سوابق کاری جعفری می‌توان به برنامه‌نویس و مدیر پروژه شرکت سورن‌سیستم شریف از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۴، مدیر محصول مانیکس از سال ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۵ و مدیرعامل سهامیاب از سال ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰ اشاره کرد. او در حال حاضر هم‌بنیان‌گذار و عضو هیئت‌مدیره سهامیاب و مدیر توسعه کاریزماست.

فاطمه حجاران

فاطمه حجاران دارای مدرک کارشناسی مهندسی کامپیوتر، گرایش نرم‌افزار از دانشگاه شهید بهشتی، کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات و مدیریت از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دکتری مدیریت تکنولوژی از دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات است. عضو موظف هیئت‌مدیره گروه داده‌پردازی پارسیان، عضو غیرموظف و رئیس هیئت‌مدیره شرکت تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین، مدیر نرم‌افزار بانک پارسیان، رئیس اداره توسعه فناوری اطلاعات بانک پارسیان، رئیس اداره بانکداری نوین بانک پارسیان، رئیس اداره مکانیزاسیون اداری بانک پارسیان، مدیرگروه سیستم‌های مالی، مدیرگروه سیستم‌های فروش، مسئول برنامه‌ریزی عملیات، مدیرگروه‌ تحلیل، مدیرگروه تولید نرم‌افزار، تحلیلگر، طراح و برنامه‌نویس شرکت مشاوران نرم‌افزار، مدرس دروس کامپیوتر در مؤسسه آموزشی امام خمینی(ره) و کارشناس نرم‌افزار مؤسسه تحت پوشش سازمان برنامه‌وبودجه از جمله سوابق کاری حجاران هستند. او از سال ۱۴۰۲ عضو موظف هیئت‌مدیره شرکت فناوری اطلاعات خاص است.

فاطمه حیدری

  • سال تولد: ۱۳۶۲
  • سمت: مدیر محصول منابع و ارزی بانکداری متمرکز داتین

فاطمه حیدری دارای مدرک کارشناسی مهندسی نرم‌افزار از دانشگاه خوارزمی و کارشناسی ارشد MBA از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب است. برنامه‌نویس ارشد جاوا در همکاران‌سیستم، برنامه‌نویس ارشد در داتین، طراح و مالک محصول در داتین از جمله سوابق کاری حیدری هستند. او از سال ۱۳۹۹ تاکنون به‌عنوان مدیر محصول منابع و ارزی بانکداری متمرکز داتین مشغول فعالیت است.

فاطمه خانی

  • سال تولد: ۱۳۶۶
  • سمت: مدير دپارتمان راهکارهای نرم‌افزاری تلکام رادین

فاطمه خانی دانش‌آموخته مهندسی نرم‌افزار در دانشگاه ایوانکی، مدیریت عالی کسب‌وکار MBA در مؤسسه آموزش عالی بهار، کارشناسی ارشد ارتباط تصویری در دانشگاه تربیت مدرس و دکتری حرفه‌ای مدیریت استراتژیک در مؤسسه آموزش عالی بهار است. مدیر محصول ارشد و مدیر دپارتمان راهکارهای نرم‌افزاری تلکام شرکت رادين در هلدینگ حصین، مدیر محصول ارشد خودرو۴۵، مدیر محصول تکنیکال (ديزان – فرانت) موج آینده فرافن، مدیر محصول تکنیکال (ديزان – فرانت) هلدینگ انیاک و طراح و توسعه‌دهنده فرانت شرکت توسعه فناوری پارسیس از جمله سوابق کاری خانی هستند. مدير پروژه‌ها و پشتیبانی، لیدر تیم‌های فرانت و دیزاین و طراح و توسعه‌دهنده فرانت شرکت توسعه زیرساخت‌های سیگما نیز از دیگر سوابق کاری او هستند. خانی از فروردین‌ماه ۱۴۰۲ تاکنون به‌عنوان مدير دپارتمان راهکارهای نرم‌افزاری تلکام رادین مشغول فعالیت است.

فاطمه سرکاری

فاطمه سرکاری متولد ۱۳۶۸ و دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت مالی از مؤسسه آموزش عالی ارشاد دماوند است که فعالیت خود در شرکت سبدگردان توسعه فیروزه را از مهر ۱۴۰۱ شروع کرده است. از جمله سوابق کاری سرکاری می‌توان به فعالیت تأمین مالی و مشاوره اقتصادی در شرکت‌های مدیریت سرمایه مانا، گروه مالی فیروزه، سرمایه‌گذاری صنعت و معدن و مشاور سرمایه‌گذاری آرمان آتی اشاره کرد.

فاطمه موسوی روزبهانی

  • سال تولد: ۱۳۵۳
  • سمت: CPO شرکت آدانیک

فاطمه موسوی روزبهانی متولد 1353 و دارای مدرک کارشناسی مهندسی کامپیوتر، گرایش نرم‌افزار دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران‌جنوب و کارشناسی ارشد MBA، گرایش مدیریت فناوری اطلاعات سازمان مدیریت صنعتی است. موسوی بیش از 20 سال سابقه فعالیت در حوزه فناوری در سازمان‌های دولتی و خصوصی (15 سال اخیر در حوزه فناوری‌های مالی و بانکی از جمله بانک‌های اقتصاد نوین، گردشگری و سینا) را دارد و در حال حاضر مدیر محصول ارشد شرکت آدانیک است.

فاطمه میریان حسین‌آبادی

  • سال تولد: ۱۳۶۲
  • سمت: مدیر تست و مهندسی کیفیت شرکت توسن

فاطمه‌ میریان حسین‌آبادی متولد بهمن‌ماه ۱۳۶۲ و دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات و کارشناسی‌ارشد مهندسی شبکه­‌های کامپیوتری از دانشگاه امیرکبیر است. او از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۶ در شرکت پرورش داده به‌عنوان برنامه‌نویس و تحلیلگر همکاری داشته و از بهمن‌ماه ۱۳۸۶ تاکنون در شرکت توسعه سامانه‌­های نرم‌افزاری نگین (توسن) مشغول به فعالیت است. میریان حسین‌آبادی، هم‌اکنون سمت مدیریت تست و مهندسی کیفیت را در معاونت توسعه محصول شرکت توسن برعهده دارد.

فاطمه نریمانی

فاطمه نریمانی دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی صنایع در دانشگاه علم و صنعت، کارشناسی ارشد MBA در دانشگاه تهران و دکتری مدیریت آی‌تی در دانشگاه علامه طباطبایی است. کارشناس معماری سازمانی در هلدینگ فاوای مهام، کارشناس ارشد و تحلیلگر پروژ‌ه‌های نرم‌افزاری در شرکت راهبر، کارشناس ارشد توسعه و تحول سازمانی در شرکت توسن، راهبر تغییر (Change Agent) در دفتر تحول بانک ملی ایران، مدیر سیستم‌ها و روش‌ها در شرکت داده‌ورزی سداد، مدیر تحول دیجیتال در شرکت داده‌ورزی سداد و مدیر دیزاین استودیو در شرکت داده‌ورزی سداد از جمله سوابق کاری او هستند.

فرزانه غلام ابوالفضل

فرزانه غلام ابوالفضل، مدیرعامل شرکت نوآوران لوتوس پیروزی و عضو هیئت‌مدیره شرکت یکتا ققنوس دارای مدرک کارشناسی مهندسی برق و مخابرات از دانشگاه صنعتی اصفهان، کارشناسی ارشد مدیریت پروژه از دانشگاه کلگری کانادا و دکتری حرفه‌ای مدیریت کسب‌وکار از دانشگاه تهران است. از جمله سوابق کاری غلام ابوالفضل می‌توان به مدیرکل فروش عمده شرکت مخابرات ایران، معاون استراتژی شرکت آسیاتک، قائم‌مقام مدیرعامل و رئیس مرکز نوآوری آسیاتک، مشاور تحول دیجیتال هلدینگ داده‌پردازی پارسیان، عضو هیئت‌مدیره یکتا ققنوس و مدیرعامل نوآوران لوتوس پیروزی اشاره کرد.

افروز لشگری

افروز لشگری دانش‌آموخته کارشناسی حسابداری از دانشگاه پژوهش صنایع ایران و کارشناسی ارشد حسابداری از دانشگاه رجاء است. حسابدار شرکت آریاسازه سوادکوه، حسابدار ارشد شرکت الله‌بخشی، رئیس حسابداری شرکت آرمان‌جنوب (تحفه) و مدیر حسابداری شرکت سیمرغ تجارت از جمله سوابق کاری لشگری هستند.

فهیمه محبی

  • سال تولد: ۱۳۶۵
  • سمت: مدیر محصول بانکداری باز داتین

فهیمه محبی دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی نرم‌افزار است و از سال ۱۳۹۸ تاکنون در سمت مدیر محصول بانکداری باز داتین مشغول فعالیت است. او از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۷ کارشناس برنامه‌نویس شرکت بنیاد تدبیرگران توسعه فردا بوده و از اسفند ۱۳۸۷ تاکنون نیز در شرکت فناپ و داتین در سمت‌های کارشناس برنامه‌نویس، مدیر بخش پرداخت مدرن و مدیر محصول بانکداری باز مشغول فعالیت است.

گل‌مر بحری تبریزی‌فرد

گل‌مر بحری تبریزی‌فرد متولد ۱۳۶۳ و دارای مدرک کارشناسی ارشد هوش مصنوعی از دانشگاه علم و صنعت است. رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات آتنا، مؤسس و مدیرعامل شرکت پار آتنا دژ و رئیس هیئت‌مدیره شرکت سامانه‌نگار آتنا از سوابق کاری بحری هستند.

گلناز فائقی

گلناز فائقی از دی‌ماه ۱۴۰۰ قائم‌مقام شرکت ايده‌پرداز دانش نوين آرشام بانک گردشگری است. او دانش‌آموخته کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی است و در سوابق کاری او مدیر استان شرکت ایران‌کیش، مدیر بازاریابی بانک صادرات ایران، مدیر بازاریابی پرداخت الکترونیک سامان و مدیر امور پذیرندگان فن‌آواکارت دیده می‌شود. همچنین مشاور اجرایی مدیرعامل (TLS توسن، هلدینگ رایانمهر، بانک آی‌دی خدمات انفورماتیک )، معاون توسعه کسب‌وکار پرداخت الکترونیک سپهر (مبناکارت) و مشاور اجرایی مدیرعامل شرکت اینفوتک از دیگر سوابق کاری فائقی هستند.

گوهر صادق‌نیا

گوهر صادق‌نیا دارای مدرک کارشناسی مدیریت مالی از دانشگاه شهید بهشتی و کارشناسی ارشد مدیریت مالی از دانشگاه علامه طباطبایی است. مدیر تحلیل شرکت سبدگردان آگاه از سال ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۱، مدیر پرتفوی شرکت سبدگردان آگاه از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۱ و معاون سرمایه‌گذاری سبدگردان آگاه از سال ۱۴۰۲ تاکنون از جمله سوابق کاری او هستند.

لاله آیروش

  • سال تولد: ۱۳۶۱
  • سمت: مدیر ارشد کسب‌وکار مترا

لاله آیروش دانش‌آموخته کارشناسی فیزیک هسته‌ای از دانشگاه شیراز و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی بین‌الملل از دانشگاه تهران است. در سوابق کاری آیروش، مدیر ارشد توسعه کسب‌وکار مترا از سال ۱۴۰۱ تاکنون، مدیر ارشد توسعه کسب‌وکار والتا از سال ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱، هم‌بنیان‌گذار و مدیر توسعه کسب‌وکار شبکه اجتماعی خرید دکمه از سال ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۷ و هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل افزونه فروشگاهی اینستاگرام «ای‌جی دکمه» از اواخر ۱۳۹۷ تا اواخر ۱۳۹۸ دیده می‌شود. همچنین او حدود چهار سال در صنعت مطبوعات فعالیت داشته و به‌عنوان خبرنگار، مترجم و مدیر بازرگانی در چند هفته‌نامه فرهنگی – اجتماعی در شیراز و فصلنامه «خانه صنعت معدن تجارت» استان فارس فعالیت داشته است. آیروش همچنین سابقه تدریس در رشته‌های مختلف علوم پایه و مفاهیم راه‌اندازی و توسعه کسب‌وکار را در سوابق کاری خود دارد.

لیلا پاکروان‌نژاد

  • سال تولد: ۱۳۶۰
  • سمت: مدیر محصول بانکداری دیجیتال داتین

لیلا پاکروان‌نژاد تحصیلکرده رشته مهندسی کامپیوتر، گرایش نرم‌افزار در دانشگاه علم و صنعت ایران و کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر، گرایش هوش مصنوعی در دانشگاه صنعتی شریف است. او از ابتدای سال ۱۳۸۶ تا انتهای ۱۳۸۷ توسعه‌دهنده نرم‌افزار سوئیچ بانکی فناپ، از ابتدای سال ۱۳۸۸ تا انتهای ۱۳۹۲ مدیر فنی سوئیچ واحد راهکارهای بانکی فناپ/داتین، از ابتدای سال ۱۳۹۳ تا انتهای ۱۳۹۷ معاون زیرساخت و پشتیبانی فناپ‌پرداخت بوده و از ابتدای سال ۱۳۹۸ تاکنون نیز در سمت مدیر محصول بانکداری دیجیتال داتین مشغول فعالیت است.

لیلا رضائی

لیلا رضائی، دارای مدرک کارشناسی مهندسی نرم‌افزار و کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی و دکتری کسب‌وکار از دانشگاه شهید بهشتی است. او ۲۶ سال سابقه خدمت رسمی در فناوری اطلاعات بانک ملی ایران دارد. رضائی تاکنون در سمت‌های معاون توسعه تکنولوژی اداره کل توسعه سیستم‌ها و معاون ارزی اداره کل مدیریت عملیات بانکی در بانک ملی فعالیت داشته و از تیرماه ۱۴۰۱ نیز به‌عنوان رئیس اداره کل اطلاعات بانکی این بانک مشغول فعالیت است.

لیلا رمضان‌زاده

لیلا رمضان‌زاده متولد ۱۳۶۱ و دانش‌آموخته کارشناسی مدیریت بازرگانی از دانشگاه پیام نور و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، گرایش بازاریابی از دانشگاه آزاد است. رمضان‌زاده از اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ تاکنون به‌عنوان مدیر محصول در شرکت مدیریت ثروت هوشمند بلوط مشغول به فعالیت است. از جمله سوابق کاری او می‌توان به مدیر راهکار در شرکت پرداخت الکترونیک سامان، کارشناس توسعه بازار فارکیمیا فناور، کارشناس بازاریابی و قراردادهای شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، مدیر فروش گلخانه روناک و کارشناس آموزش انجمن علمی داروسازان ایران اشاره کرد. رمضان‌زاده حدود ۱۱ سال سابقه در حوزه بازاریابی و بیش از ۷ سال سابقه به‌صورت تخصصی در حوزه خدمات پرداخت الکترونیکی و فین‌تک دارد.

لیلا نظری

  • سال تولد: ۱۳۶۱
  • سمت: راهبر توسعه کسب‌وکار بانکداری نوین داتین

لیلا نظری دارای کارشناسی مهندسی کامپیوتر از دانشگاه شهید چمران اهواز، کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات، گرایش سیستم‌های اطلاعاتی پیشرفته از دانشگاه الزهرا(س) و دکتری مدیریت فناوری اطلاعات، گرایش هوش تجاری از دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران‌جنوب است. از جمله سوابق کاری او می‌توان به راهبر کسب‌وکار محصولات حوزه بیمه در شرکت داتین، مدیر محصول کارت اعتباری در شرکت سیمرغ تجارت، مدیر محصول اپلیکیشن تراپ در هلدینگ سرمایه‌گذاری آتا‌، مدیر محصول سامانه گردشگری در شرکت انیاک، مدیر محصول سامانه‌های تخصصی هوانوردی در شرکت هواپیمایی کاسپین، تحلیلگر و طراح سیستم‌‌های ملی املاک، شبنم و خودرو در شرکت خدمات انفورماتیک راهبر و همچنین تدریس دروس تخصصی کامپیوتر و مدیریت در دانشگاه اشاره کرد.

مارال میرزایی

مارال میرزایی متولد 1362 و دارای مدرک کارشناسی مهندسی برق الکترونیک از دانشگاه آزاد تهران‌مرکز، کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی، گرایش تحقیق در عملیات از دانشگاه آزاد، واحد تهران‌شمال و دکتری تخصصی مدیریت صنعتی، گرایش تحقیق در عملیات از دانشگاه تهران است. از جمله سوابق کاری میرزایی می‌توان به مدیر مارکتینگ و کارشناس بازاریابی و فروش شرکت گستره صنعتی پارس، مدیر فروش شرکت آماد برق سپهر، رئیس اداره تبلیغات و رسانه شرکت پرداخت الکترونیک سپهر، مدیر مارکتینگ هلدینگ گروه شرکت‌های تیام، مشاور مارکتینگ و تحقیقات بازار شرکت خدمات مبنا فرتاک آریا، مدیر مارکتینگ و امور مشتریان شرکت سیمرغ تجارت، مدیر SBU پلتفرم Open API ست‌پلاس شرکت سیمرغ تجارت و مدیر واحد ارتباط با مشتریان ترابانک پاسارگاد شرکت داتین اشاره کرد.

ماریا منتظری

ماریا منتظری دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی برق الکترونیک از دانشگاه گیلان و کارشناسی ارشد MBA از دانشگاه آزاد امارات است. از جمله فعاليت‌های او در لايه‌های ارشد مديريتی مي‌توان به معاون عملیات شرکت فن‌آواکارت، مدیر امور پذیرندگان و مغایرت‌های بانکی، نماینده مدیرعامل در شرکت شاپرک، مدیریت پروژه‌های بانکی در شرکت فن‌آوا‌کارت، مشاور شرکت فن‌آوری اطلاعات ناواکو و ریاست اداره تست و پشتیبانی نرم‌افزارهای بانکی شرکت کامپیوتر سیستم ایران اشاره کرد. منتظری از سال ۱۴۰۱ تاکنون به‌عنوان معاون هماهنگی و امور اجرایی شرکت پرداخت الکترونیک سپهر مشغول فعالیت است.

ماندانا ابوالفتحی

ماندانا ابوالفتحی دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت مالی از دانشگاه شهید بهشتی است. او از سال ۱۳۹۹ در سمت مدیر پرتفولیوی محصولات مالی کارگزاری فارابی مشغول فعالیت است و در سوابق کاری او تحلیلگر بازارهای مالی به مدت دو سال در شرکت تأمین آتیه بانک مسکن، کارشناس ارشد تحلیلگری بیزینس و ارزش‌گذاری کسب‌وکارهای نوپا به مدت یک سال در شرکت سرآوا پارس، مدیر سرمایه‌گذاری شتاب‌دهنده آواتک به مدت سه سال، هم‌بنیان‌گذار و مدیر عملیاتی شرکت پرداخت الکترونیک جیبی‌مو به مدت چهار سال دیده می‌شود.

مبینا بنی‌اسدی

مبینا بنی‌اسدی متولد خرداد ۱۳۶۲، دارای مدرک کارشناسی پژوهشگری اجتماعی از دانشگاه علامه طباطبایی، کارشناسی ارشد مطالعات فرهنگی از دانشگاه علامه طباطبایی، دکتری تخصصی جامعه‌شناسی فرهنگی از دانشگاه آزاد، واحد تهران‌مرکز و دکتری حرفه‌ای (DBA) بازار سرمایه از انجمن مالی اسلامی است. بنی‌اسدی از دی‌ماه ۱۴۰۰ تاکنون به‌عنوان معاون اجرایی بورس انرژی ایران مشغول فعالیت است، همچنین مدرس گروه مدیریت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران‌شمال بوده است. او از سال ۱۳۹۲ تا آذر ۱۴۰۰ مدیر ارتباطات فرابورس ایران بود و در دوران فعالیتش در بورس به‌نوعی مأموریت ایجاد رویه‌های تأمین مالی نوآوری از بستر بازار سرمایه را بر عهده داشت، همچنین مدیر پروژه و بنیان‌گذار تلویزیون اینترنتی واچار با موضوع بازار سرمایه و اقتصاد و دبیر شورای سیاست‌گذاری و برگزارکننده سه دوره فین‌استارز بود. عضو شورای اطلاع‌رسانی بازار سرمایه به مدت هشت سال، عضو کمیته راهبری آموزش و فرهنگ‌سازی بازار سرمایه کشور به مدت شش سال، عضو کمیته تدوین استراتژی‌های فرابورس ایران، مسئول پروژه راه‌اندازی مرکز ارتباطات عمومی فرابورس ایران (CRM)، کارشناس مسئول ارتباطات بیمه پارسیان از شهریور ۱۳۸۹ تا مهر ۱۳۹۲، مشاور بانک پارسیان از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۹، عضو كارگروه تبليغات سنديكای بيمه‌گران ايران و مشاور شرکت‌های بیمه ما، بیمه نوین، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، پتروپارس و شرکت آب و فاضلاب استان تهران از دیگر سوابق کاری او هستند.

مرجان سلیمانی روزبهانی

مرجان سلیمانی روزبهانی دارای مدرک کارشناسی مهندسی کامپیوتر، گرایش نرم‌افزار از دانشگاه مهندسی کاربردی ماشین‌سازی اراک است. از جمله سوابق کاری سلیمانی روزبهانی می‌توان به تحليلگر و طراح  نرم‌افزار شرکت نرم‌افزاری نگاره از سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۳، تحليلگر و طراح  نرم‌افزار مؤسسه راهگشا از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۵، سرپرست واحد  نرم‌افزار مؤسسه راهگشا از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۶، تحليلگر و طراح ارشد نرم‌افزار، مسئول اجرايی پروژه سيستم جامع نظام اطلاعاتی دانشگاهی (ناد) در دانشگاه تربيت‌مدرس شركت مدارگسترش فناوری اطلاعات (It Orbit) از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۸۸، تحليلگر و طراح  ارشد نرم‌افزار شرکت پژوهش و توسعه ناجی از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۴، مدير پروژه‌های نرم‌افزاری شرکت پژوهش و توسعه ناجی از سال ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۸، تحلیلگر و طراح ارشد نرم‌افزار شرکت فرابوم از سال ۱۳۹۸ تا ۱۳۹۹و  مدير تضمین کیفیت (شامل واحدهای Software Test و Customer Success  Technical) شرکت فرابوم از سال ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ اشاره کرد. او از سال ۱۴۰۱ تاکنون نیز در سمت مدير موفقیت مشتری (شامل واحدهای Customer Success  Bussiness و Customer Success Technical) شرکت فرابوم مشغول فعالیت است.

مرضیه ایزدی

  • سال تولد: ۱۳۶۵
  • سمت: هم‌بنیان‌گذار و مدیر ارشد مالی وندار

مرضیه ایزدی متولد ۱۳۶۵ و دانش‌آموخته کارشناسی گرافیک در دانشگاه علمی-کاربردی و MBA در دانشگاه صنعتی شریف است. از سال 13۸۹ وی دوره‌های مالی و حسابداری را در انجمن حسابداران خبره گذراند و همزمان وارد فضای کار حسابداری مالی شد. از جمله سوابق کاری وی می‌توان به سرپرست مالی اداری شرکت تسکا و مدیر ارشد مالی شرکت تجارت الکترونیک ارسباران (وندار) اشاره کرد.

مرضیه پنبه‌ئیان

مرضیه پنبه‌ئیان متولد ۱۳۳۸ و دارای مدرک کارشناسی مهندسی نرم‌افزار و کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات از دانشگاه شهید بهشتی است. پنبه‌ئیان ۳۰ سال سابقه کار در بانک صنعت و معدن دارد و در سمت‌های تحلیلگر و برنامه‌نویس، مدیر پروژه‌های نرم‌افزاری، رئیس اداره نرم‌افزار، مدیر فناوری اطلاعات و معاون مدیرعامل در حوزه فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی فعالیت کرده است. او همچنین به مدت چهار سال عضو هیئت‌مدیره غیرموظف شرکت خدمات انفورماتیک، به مدت دو سال و شش ماه مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت سامانه‌های کاربردی کلان همگام (سکه) و به مدت چهار سال نیز عضو هیئت‌مدیره غیرموظف شرکت ملی انفورماتیک بوده است. او از آبان‌ماه ۱۳۹۹ تاکنون عضو هیئت‌مدیره شرکت رفاه‌اندیش سرمایه انسانی صنعت و معدن وابسته به بانک صنعت و معدن است.

مریم فریدشاد

مریم فریدشاد متولد ۱۳۶۵ و دارای مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی از دانشگاه پیام نور است. شروع فعالیت فریدشاد به‌عنوان خبرنگار در رسانه‌های حوزه فین‌تک بود و در ادامه کارشناس و مشاور روابط ‌عمومی در شرکت‌های پرداخت ‌الکترونیک سپهر، سیمرغ تجارت، عصر دانش‌افزار، زیرساخت امن تراکنشی بانک ملت و یوآیدی بود. از جمله سوابق کاری دیگر او می‌توان به مدیر روابط ‌عمومی شرکت سیمرغ تجارت، مدیر ارتباطات داراکردیت و راهبر ارتباطات تجاری در معاونت بانکداری نوین داتین اشاره کرد. او در حال حاضر مدیریت روابط ‌عمومی انجمن فین‌تک ایران را نیز بر عهده دارد.

مریم قدس گلشن

مریم قدس گلشن متولد ۱۳۶۷ و دارای مدرک کارشناسی مهندسی نفت از دانشگاه تهران و مهندسی محیط زیست از دانشگاه پیام نور و کارشناسی ارشد مدیریت برنامه‌ریزی و آموزش از دانشگاه آزاد اسلامی و دکتری مدیریت کارآفرینی کسب‌وکار از دانشگاه آزاد اسلامی است. از جمله سوابق کاری او می‌توان به کارشناس روابط عمومی در دانشگاه پیام نور، کارشناس بازرگانی در کتاب مرجع، کارشناس ارشد بازرگانی و کارشناس ارشد اجرای پروژه راه‌اندازی، کنترل و مانیتورینگ در شرکت ایران‌سولار، مسئول امور فروش و مسئول امور آموزش در شرکت ثامن ارتباط عصر، رئیس اداره مشتریان بانک صادرات در شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش، مدیر پروژه صندوق فروشگاهی در شرکت ایران‌کیش، مدیر پشتیبانی کسب‌وکار و امور مشتریان در شرکت جیرینگ و مدیر توسعه کسب‌وکار در جیرینگ اشاره کرد. او از سال ۱۴۰۲ به‌عنوان مدیرکل فروش سازمانی جیرینگ مشغول فعالیت است.

مریم نجفی

  • سال تولد: ۱۳۵۷
  • سمت: مدیر ارشد توسعه بین‌الملل توسن

مریم نجفی، متولد آذرماه 1357 و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی (MBA) از دانشگاه تهران و کارشناسی مهندسی صنایع (برنامه‌ریزی و تحلیل سیستم‌ها) از دانشگاه علم و صنعت تهران است. او از سال 1380 تا 1389 در شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو (ساپکو) فعالیت داشته و از مدیران مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) طی سال‌های 1389 تا 1392 بوده است. نجفی در سال‌های 1399 تا 1400 مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نیک ونچرز بوده و از سال 1394 تا 1395 به‌عنوان مدیر اجرایی شرکت سرمایه‌گذاران نیک‌اندیش فعالیت داشته است. او سمت مشاور توسعه کسب‌وکار بانک انصار را در سال‌های 1396 تا 1399 بر عهده داشته و به‌عنوان مدیرعامل مجموعه فینووا از سال1400 تا 1402 مشغول به فعالیت بوده است. نجفی از مردادماه 1402 تاکنون به‌عنوان مدیر ارشد توسعه بین‌الملل در حال فعالیت در شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین (توسن) است.

مریم یاقوتی

مریم یاقوتی دانش‌آموخته کارشناسی کامپیوتر، گرایش سخت‌افزار از دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران‌مرکز و دانشجوی DBA در دانشگاه تهران است. یاقوتی از بهمن‌ماه 1382 در شرکت توسن در سمت‌های کارشناس شبکه و دیتابیس، مدیر تیم عملیات و قائم‌مقام معاون پشتیبانی و عملیات مشغول فعالیت بوده و در حال حاضر به عنوان معاون پشتیبانی و عملیات شرکت توسن مشغول فعالیت است. او در پروژه‌های راه‌اندازی کربنکینگ بانک‌های پارسیان، حکمت، مهراقتصاد، دی، پست‌بانک، صنعت و معدن و همچنین راه‌اندازی سایت‌های پشتیبان بانک‌های سینا، اقتصاد نوین، ایران‌زمین و صنعت و معدن مشارکت داشته است.

مژده قزل‌ایاغ

  • سال تولد: ۱۳۵۰
  • سمت: مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت تاتا وابسته به بانک تجارت

مژده قزل‌ایاغ دارای مدرک کارشناسی رشته مهندسی کامپیوتر، گرایش نرم‌افزار، کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات از دانشگاه تربیت‌مدرس، MBA بازاریابی الکترونیک و تجارت الکترونیک از دانشگاه Luleå سوئد و دکتری تخصصی علوم کامپیوتر و فناوری از همان دانشگاه است. قزل‌ایاغ دارای ۲۵ سال سابقه کار در بانک کشاورزی و بیش از پنج سال سابقه در شرکت تاتا (توسعه ارتباطات الکترونیک تجارت ایرانیان) وابسته به بانک تجارت است. سوابق کاری او در بانک کشاورزی به‌عنوان کارشناس نرم‌افزار، معاون اداره بانکداری الکترونیک، رئیس اداره مدیریت فناوری اطلاعات، مدیر امور بانکداری الکترونیک و عضو موظف هیئت‌مدیره ناظر بر حوزه فنی شرکت IT وابسته به بانک کشاورزی (شرکت گسترش فناوری‌های نوین) بوده است. او از سال 1397 تاکنون به‌عنوان مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت تاتا فعالیت می‌کند. او از سال 1381 به‌عنوان عضو پروژه و مدیر فنی تدوین و ارزیابی انتخاب پیمانکار نرم‌افزار کربنکینگ بین‌المللی و در ادامه با انتخاب نرم‌افزار کربنکینگ، به‌عنوان مدیر فنی پیاده‌سازی و سپس به‌عنوان مدیر پروژه نرم‌افزار بانکداری متمرکز بانک کشاورزی فعالیت کرد. قزل‌ایاغ همچنین از سال 1399 مدیریت پروژه استقرار نرم‌افزار بانکداری متمرکز و سوئیچ کارت بانک تجارت را بر عهده دارد.

ملیحه السادات مهدوی

  • سال تولد: ۱۳۶۱
  • سمت: مدیر واحد دارندگان کارت سپ

ملیحه السادات مهدوی دانش‌آموخته کارشناسی کامپیوتر، گرایش نرم‌افزار از دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، گرایش بازاریابی از دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران‌شمال است. رئیس توسعه دارندگان کارت تجارت الکترونیک پارسیان، سرپرست باشگاه مشتریان تجارت الکترونیک پارسیان، کارشناس بازاریابی دارندگان کارت تجارت الکترونیک پارسیان، کارشناس پشتیبانی دارندگان کارت تجارت الکترونیک پارسیان، کارشناس بازاریابی و مهندسی فروش شرکت رایان‌نظم و کارشناس طراحی وب شرکت گردون مهر جاوید از جمله سوابق کاری مهدوی هستند.

ملیحه سالاری

ملیحه سالاری دارای مدرک کارشناسی رشته مهندسی صنایع، گرایش برنامه‌ریزی و ‌تحلیل سیستم‌ها از دانشگاه ‌الزهرا(س) و کارشناسی ارشد مهندسی صنایع، گرایش بهره‌وری سیستم‌ها از دانشگاه امیرکبیر است. سالاری دارای ۲۰ سال سابقه کار در صنعت فناوری اطلاعات است. او از سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۵ در شرکت لایزر به‌عنوان برنامه‌ریز و کنترل پروژه، از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۷ در شرکت توسن با عنوان‌های شغلی برنامه‌ریزی، اسکرام مستمر، سرپرست بودجه و ارزیابی عملکرد از سال ۱۳۹۷ تا ۱۳۹۹ در شرکت پردازشگران سامان با عنوان مدیر برنامه‌ریزی و ارتباط با مشتریان و از سال ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۰ در شرکت راهبرد هوشمند شهر با عنوان مدیر برنامه‌ریزی و کنترل پروژه مشغول فعالیت بوده است. سالاری از سال ۱۴۰۱ تاکنون در شرکت سیمرغ تجارت در سمت مدیر ارشد راهبرد و تعالی سازمانی در حال فعالیت است.

مهدیه نوروزیان

  • سال تولد: ۱۳۶۲
  • سمت: معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت داتین

مهدیه نوروزیان متولد ۱۳۶۲ است و کارشناسی مهندسی نرم‌افزار از دانشگاه شهید بهشتی و کارشناسی ارشد علوم‌شناختی از دانشگاه تهران دارد و در حال حاضر دانشجوی DBA تحول دیجیتال در دانشگاه تهران است. او از سال ۱۳۸۸ تاکنون در شرکت فناپ و سپس در شرکت داتین مشغول به فعالیت است. از جمله سوابق کاری او در این شرکت‌ها می‌توان به معاون برنامه‌ریزی و توسعه، نماینده مدیرعامل در مطالعات بانکداری دیجیتال، دستیار ارشد اجرایی مدیرعامل، مسئول کمیته مطالعات و تعالی سازمانی شرکت فناپ به ‌نام «رصد» و مدیر بخش تولید و عملیات سامانه‌های بانکداری اشاره کرد. او همچنین از سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۸ برنامه‌نویس و سپس مدیر پروژه شرکت نگاشت اندیشه سبز بوده است. نوروزیان فعالیت کاری خود را از حوزه نرم‌افزار آغاز کرد و بعد از ۱۲ سال فعالیت تولیدی مستقیم، یک چرخش شغلی را تجربه کرد و وارد حوزه برنامه‌ریزی سازمان و توسعه راهبری شد.

مهسا اکبریان

  • سال تولد: ۱۳۶۴
  • سمت: مدیر محصول بخش مصارف بانکداری متمرکز داتین

مهسا اکبریان دارای مدرک کارشناسی مهندسی کامپیوتر از دانشگاه طبرستان و کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات از دانشگاه شهید بهشتی است. او از سال ۱۳۹۸ تاکنون مدیر محصول بخش مصارف بانکداری متمرکز داتین است و تحلیلگر فناپ از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۲، تحلیلگر ارشد داتین از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۷ و مالک محصول در داتین از سال ۱۳۹۷ تا ۱۳۹۸ از جمله سوابق کاری اکبریان هستند.

مونا حاجی‌علی‌اصغر

مونا حاجی‌علی‌اصغر دارای مدرک کارشناسی مدیریت دولتی دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، گرایش مالی دانشگاه الزهرا(س)، DBA مؤسسه آموزش عالی آزاد بهار و DBA دانشگاه تهران است. حاجی‌علی‌اصغر از مهرماه ۱۳۹۵ تا سال ۱۴۰۱ قائم‌مقام مدیرعامل و سهام‌دار شرکت مدیریت سرمایه کیان (گروه مالی کیان) بود و از آذرماه ۱۴۰۱ تاکنون در سمت مدیرعاملی شرکت گروه مالی کیان مشغول فعالیت است. در سوابق کاری حاجی‌علی‌اصغر، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت مشاور سرمایه‌گذاری پرتو آفتاب کیان، ‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت کارگزاری توسعه معاملات کیان، نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت گروه مالی گسترش سرمایه کیان، رئیس هیئت‌مدیره شرکت طلوع سرمایه کیان، ‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت نوآوری فروش کیان، رئیس هیئت‌مدیره شرکت نوآوران پذیرش پیشرو کیان، ‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت ستاره آسمان کیان و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت واسپاری کیان دیده می‌شود. علاوه بر اینها، معاون عملیات شرکت تأمین سرمایه کاردان، مدیر سبدگردانی و مدیریت دارایی‌های شرکت تأمین سرمایه نوین از جمله دیگر سوابق حرفه‌ای او هستند.

مونا نهالبار

مونا نهالبار دارای مدرک کارشناسی مهندسی کامپیوتر، گرایش سخت‌افزار، کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر، گرایش نرم‌افزار و دکتری مهندسی کامپیوتر سخت‌افزار، گرایش معماری سیستم‌های کامپیوتری است. از سوابق کاری او می‌توان به مدیرکل امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مشترک ایران – ونزوئلا، مسئول اداره بانکداری الکترونیک بانک شهر و کارشناس شبکه و نرم‌افزار در برخی شرکت‌های نرم‌افزاری اشاره کرد. او از سال ۱۳۹۹ به‌عنوان رئیس اداره بانکداری متمرکز در بانک کارآفرین مشغول فعالیت بود و از تیرماه ۱۴۰۲ سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات این بانک است.

میترا کاظمی دیزج

  • سال تولد: ۱۳۷۳
  • سمت: هم‌بنیان‌گذار و راهبر تیم فرانت‌اند بیت‌پین

میترا کاظمی دیزج دارای مدرک کارشناسی مهندسی برق مخابرات از دانشگاه تبریز، کارشناسی ارشد مهندسی برق، گرایش مخابرات امن و رمزنگاری از دانشگاه صنعتی شریف و دکتری مهندسی برق از دانشگاه صنعتی شریف است. او در حال حاضر هم‌بنیان‌گذار و راهبر تیم فرانت‌اند بیت‌پین است و در سوابق کاری او Senior Front End Developer شرکت اسنپ‌فود، Senior Front End Developer شرکت کلید طلایی و Front End Developer شرکت درمانه دیده می‌شود.

مینا والی

مینا والی مدیرعامل کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار، متولد ۱۳۶۳، فارغ‌التحصیل کارشناسی شیمی از دانشگاه شریف و کارشناسی ارشد مدیریت رسانه از دانشگاه علامه طباطبایی است. او از سال ۱۳۸۶ فعالیت روزنامه‌نگاری در حوزه فناوری‌های مالی را آغاز کرد و در سال ۱۳۹۰ با راه‌اندازی پایگاه خبری راه پرداخت فعالیتش را با این رسانه تخصصی حوزه فناوری‌های مالی ادامه داد. او در سال ۱۳۹۶ در راه‌اندازی ماهنامه عصر تراکنش که فلسفه آن پرداختن به موضوع فناوری‌های مالی با رویکردی تحلیلی بود، همکاری داشت. والی در انتشارات راه پرداخت که از سال ۱۳۹۷ به‌صورت جدی کار خود را آغاز کرده، به‌عنوان ویراستار ارشد فعالیت می‌کند. در سال ۱۴۰۰ او و چند همکارش هفته‌نامه کارنگ را پایه‌گذاری کردند که به‌صورت تخصصی به موضوع اقتصاد نوآوری می‌پردازد. او مترجم سه کتاب خداحافظ بانک‌ها، قدرت بانکداری همراه و بانکداری احساسی است. والی که اکنون مدیرمسئول سه رسانه راه پرداخت، ماهنامه عصر تراکنش و هفته‌نامه کارنگ است، روزنامه‌نگاری را از ۱۹سالگی در روزنامه شریف (نشریه دانشجویی دانشگاه شریف) آغاز کرد و در این مسیر همکاری با رسانه‌هایی همچون همشهری جوان، همشهری سرنخ، مدیریت ارتباطات، هفته‌نامه عصر ارتباط، هفته‌نامه شنبه و فصلنامه کتاب مهر را تجربه کرد.

ناهید مهرابی

  • سال تولد: ۱۳۶۱
  • سمت: مدیر SBU بام

ناهید مهرابی دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی کامپیوتر نرم‌افزار و کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات است. او از سال ۱۳۸‍‍۱ به‌عنوان برنامه‌نویس در شرکت‌های مختلف حوزه بانکی مشغول به فعالیت بود و در سال ۱۳۸۷ وارد شرکت داده‌ورزی سداد شد. از سال ۱۳۹۰ نیز به‌عنوان مدیر سبد پروژه‌های اعتبارسنجی و پرتال‌های معاملاتی در توسعه پروژه‌های متنوعی در بانک ملی نقش‌آفرینی کرده است. مهرابی از سال ۱۳۹۴ با شروع توسعه پروژه بانکداری آنلاین بانک ملی به‌عنوان مدیر فنی پروژه مشغول شد و از سال 1395 در سمت مدیر ارشد بانکداری نوین شرکت سداد فعالیت کرد. از سال ۱۴۰۰ نیز در سمت مدیر SBU بام مشغول به فعالیت است. همچنین از سال ۱۳۹۴ تا خرداد ۱۴۰۲ به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره شرکت فارس (محصول بله) فعالیت کرده است.

نجمه نوذر

نجمه نوذر متولد ۱۳۶۰ و دارای مدرک دکتری حرفه‌ای بانکداری دیجیتال از دانشگاه تربیت مدرس است. نوذر دارای ۲۰ سال سابقه کار توسعه سیستم‌های فنی و پژوهشی است. از جمله مهم‌ترین اقدامات او طی سال‌های فعالیتش می‌توان به مشارکت در طراحی، توسعه و استقرار سیستم‌های سوئیچ، سپرده متمرکز، ارزی و برداشت مستقیم، تألیف کتاب (مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعات، بانکداری باز، بانکداری شناختی، بانکداری هوشمند و بانکداری رسانه اجتماعی) اشاره کرد. او همچنین به‌عنوان مدرس و مشاور در سازمان مدیریت صنعتی در حال فعالیت است.

ندا احراری

ندا احراری دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی عمران در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین است. کارشناس پشتیبان بانک آینده، کارشناس پشتیبان شرکت ارتباط فردا، کارشناس پشتیبان فنی شرکت تکنوتجارت، کارشناس پشتیبان فنی شرکت سیمرغ تجارت و مدیر کال‌سنتر شرکت سیمرغ تجارت از جمله سوابق کاری احراری هستند.

نرگس فتوحی

  • سال تولد: ۱۳۶۱
  • سمت: مدیر امور مشتریان داتین

نرگس فتوحی دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی کامپیوتر نرم‌افزار در دانشگاه شهید بهشتی و کارشناسی ارشد روان‌شناسی بالینی در دانشگاه علامه طباطبایی است. او از اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ به‌عنوان مدیر امور مشتریان داتین مشغول فعالیت است و پیش از این نیز در سمت‌هایی همچون مدیریت مهاجرت داده بانک سپه و مدیر مشتری بانک پاسارگاد در داتین فعالیت کرده است.

نسترن حق‌جو

نسترن حق‌جو دارای مدرک کارشناسی مدیریت دولتی و نرم‌افزار از دانشگاه آزاد شمال، کارشناسی ارشد مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی از دانشگاه علوم و تحقیقات و دکتری مدیریت بازرگانی، گرایش سیاست‌گذاری از دانشگاه تهران است. مدیر آکادمی هلدینگ سداد، معاون کسب‌وکار شرکت به‌پرداخت ملت، معاون مشتریان اینفوتک، مدیر برنامه‌ریزی شرکت مبناکارت آریا و مدیر بخش فروش مستقیم شرکت مادیران از جمله سوابق کاری حق‌جو هستند. او همچنین مدرس دانشگاه آزاد و‌ واحد الکترونیک ارس دانشگاه تهران است.

نسیم توکل

از سوابق کاری نسیم توکل می‌توان به رئیس هیئت‌مدیره گروه صنعتی عرش‌گستر، مدیرعامل مرکز جامع تشخیص هویت، آزمون و غربالگری قطعات الکترونیک ایران، عضو هیئت مؤسس مؤسسه بین‌المللی ارتقای مدیریت و مطالعات فناوری و نوآوری حفاظت الکترونیک، ریاست کمیته زنان کارآفرین اتحادیه سراسری شرکت‌های فنی – مهندسی حفاظت الکترونیک و شبکه‌های ایمنی و عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران و عضو خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان استان تهران اشاره کرد. همچنین عضو انجمن جوانان بازرگان استان تهران، عضو مجمع عالی  کارآفرینی ایران، عضو انجمن ملی زنان کارآفرین و کانون زنان بازرگان و کارآفرین استان تهران در سوابق کاری او دیده می‌شود.

نفیسه مدبر فرزام

نفیسه مدبر فرزام دارای مدرک کارشناسی مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی از دانشگاه آزاد رودهن است و در سوابق کاری او مدیر اداری- مالی تولیدی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای پوشاک سها، سرپرست اداری سیمرغ تجارت و مدیر منابع انسانی سیمرغ تجارت دیده می‌شود.

نوش‌آفرین مؤمن‌واقفی

  • سال تولد: ۱۳۵۲
  • سمت: معاون فناوری اطلاعات بانک دی

نوش‌آفرین مؤمن‌واقفی متولد ۱۳۵۲ و دارای مدرک کارشناسی رشته مهندسی برق، گرایش مخابرات از دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیرالدین طوسی، کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دکتری مدیریت کسب‌وکار از دانشگاه لیون فرانسه است. مؤمن‌واقفی از سال ۱۳۷۶ تا تیرماه ۱۳۹۹ سابقه کار در شرکت خدمات انفورماتیک را دارد. از جمله سوابق کاری او در این شرکت می‌توان به کارشناس شبکه‌های ماهواره‌ای از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۷، مدیر شبکه در حوزه اینترنت و اینترانت و شبکه‌های بین‌بانکی از سال ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۹ و معاون ریسک و امنیت فناوری اطلاعات از سال ۱۳۸۹ تا تیرماه ۱۳۹۹ اشاره کرد. مؤمن‌واقفی همچنین از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۸ کارشناس ارشد واحد بین‌الملل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات بوده است. او از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۹ نیز نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت کاشف بود و از تیرماه ۱۳۹۹ تا بهمن‌ماه ۱۴۰۰ مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک تجارت بود. او از اسفند ۱۴۰۰ تاکنون معاون فناوری اطلاعات بانک دی است. همچنین از خردادماه ۱۴۰۱ تاکنون عضو هیئت‌مدیره شرکت امیدپی (سایان‌کارت) است.

هاجر حکیمی

  • سال تولد: ۱۳۶۵
  • سمت: معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی (معاون مدیرعامل) صاد

هاجر حکیمی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی (معاون مدیرعامل) هلدینگ صاد، دانش‌آموخته مقطع کارشناسی مهندسی برق، گرایش الکترونیک از دانشگاه فردوسی مشهد، کارشناسی ارشد مدیریت (MBA)، گرایش بازاریابی از دانشگاه تهران و دکتری مدیریت بازرگانی، گرایش بازاریابی از دانشگاه تهران است. مشاور استراتژی کسب‌و‌کار بانک ملت، مشاور بازاریابی بانک سپه، مشاور بازاریابی بانک سینا، مشاور استراتژی بانک سرمایه، مشاور بازاریابی بانک انصار و مدیر بازاریابی بانک گردشگری از جمله فعالیت‌های او در این سال‌هاست. علاوه بر اینها در سوابق کاری او معاون مدیرعامل در حوزه کسب‌وکار شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی (زیرمجموعه بانک ملت)، معاون مدیرعامل در امور طرح و برنامه شرکت به‌پرداخت ملت، عضو هیئت‌مدیره شرکت بینش هوشمند نسل پیشرو و عضو هیئت‌مدیره صندوق پژوهش و فناوری نوآفرین نیز دیده می‌شود.

هانیه علیزاده

هانیه علیزاده دارای مدرک کارشناسی علوم اقتصادی، گرایش صنعتی از دانشگاه غیرانتفاعی رجاء قزوین و کارشناسی ارشد مدیریت پیشرفت، گرایش توسعه اقتصاد و برنامه‌ریزی از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران است. او از تیرماه ۱۳۹۵ تاکنون مدیر مالی شرکت توسعه فن‌آوری اطلاعات سیناست و در سوابق کاری او کارشناس ارشد مالی شرکت آتی‌نگر سپهر ایرانیان از اردیبهشت ۱۳۹۴ تا دی ۱۳۹۵ و کارشناس ارشد مالی شرکت گروه مالی شهر از بهمن ۱۳۹۱ تا فروردین ۱۳۹۴ دیده می‌شود.

یکتا اشرفی

  • سال تولد: ۱۳۴۹
  • سمت: مشاور رئیس‌کل و مدیرکل حوزه هیئت‌عامل بانک مرکزی

یکتا اشرفی دارای مدرک کارشناسی علوم اقتصادی، گرایش اقتصاد نظری از دانشکده علوم اقتصادی دانشگاه علامه طباطبایی، کارشناسی ارشد اقتصاد توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی از دانشگاه الزهرا(س)، کارشناسی ارشد علوم اقتصادی، گرایش اقتصاد بین‌الملل از دانشکده اقتصاد وزارت امور اقتصادی و دارایی و دکتری اقتصاد، گرایش توسعه و انرژی از دانشگاه فردوسی مشهد است. مدیرکل سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های بانک ملی، عضو هیئت‌مدیره شرکت سهامی بیمه ایران، مشاور در امور زنان، مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی، سرپرست پژوهشکده امور اقتصادی، مدیرکل دفتر مدل‌سازی و مدیریت اطلاعات اقتصادی، رئیس گروه یارانه دفتر تحقیقات و سیاست‌های بخش‌های تولیدی معاونت امور اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی، رئیس گروه اشتغال معاونت اشتغال وزارت امور اقتصادی و دارایی و… ازجمله سوابق کاری اشرفی هستند.

یگانه اقبال‌نیا

یگانه اقبال‌نیا متولد ۱۳۵۹ و دارای مدرک کارشناسی اقتصاد بازرگانی از دانشگاه شهید بهشتی، کارشناسی ارشد اقتصاد از دانشگاه وارویک انگلستان و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از دانشگاه آلتو فنلاند است. اقبال‌نیا از سال ۱۳۹۴ تاکنون در گروه مالی فیروزه مشغول به فعالیت است و پیش‌تر از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۴ در شورای بازرگانی ایرانیان دوبی، از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۰ در شرکت سرمایه‌گذاری کمیفک (کویت)، از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۸ در شرکت مهندسان مشاور سرمایه‌گذاری ارگ بم و از سال ۱۳۷۸ تا ۱۳۸۲ در صنایع الکترونیک افراتاب مشغول به فعالیت بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.