راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

انتقال وجه شتابی با موبایل از همراه کارت آینده

همراه کارت بانک آینده یک نرم‌افزار بانکی مبتنی بر کارت است که در حال‌حاضر برای تلفن همراه و تبلت‌های با سیستم عامل اندروید، ویندوز و iOS در کافه بازار، مارکت رسمی ویندوز و تارگاه رسمی بانک آینده قابل دسترسی می‌باشد. این سامانه با داشتن قابلیت‌های ویژه و منحصربه‌فرد مانند: دریافت موجودی و پرداخت قبض با استفاده از تمامی کارت‌های عضو شتاب و همچنین انتقال وجه کارت به کارت، توانسته‌است جایگاه ویژه‌ای را در میان تمامی کاربران بانکداری الکترونیکی کسب نماید.

از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد این سامانه عدم نیاز به شناسه کاربری و یا رمز اینترنتی می‌باشد و تمامی کاربران بانکداری الکترونیکی با داشتن حداقل یک کارت بانکی عضو شتاب می‌توانند از خدمات این سامانه بهره‌مند گردند.

همچنین این سامانه قادر است در زمان دسترسی به اینترنت به صورت آنلاین تراکنش‌های خود را انجام دهد و در صورت عدم دسترسی به اینترنت از طریق ارسال پیامک به کاربر، به صورت آفلاین خدمات درخواستی را ارائه‌دهد.

.

امکانات سامانه همراه کارت بانک آینده:

ذخیره نمودن شماره کارت:

کاربران می‌توانند شماره 16 رقمی کارت بانکی متصل به شتاب خود را با تخصیص یک نام خاص در این سامانه اضافه نمایند. این سامانه از لحاظ تعداد ذخیره کارت نامحدود می­‌باشد.

همراه کارت آینده

.

موجودی کارت بانکی عضو شتاب:

پس از ذخیره کارت بانک تنها با وارد نمودن رمز دوم (اینترنتی) کارت عضو شتاب می‌توان موجودی کارت را بدون کارمزد مشاهده نمود.

همراه کارت آینده

همراه کارت آینده

صورت‌حساب بانک آینده:

دارندگان کارت‌های بانکی بانک آینده، با استفاده از این سامانه می‌توانند سه گردش آخر حساب کارت خود را تنها با وارد نمودن رمز دوم (اینترنتی)، بدون کارمزد مشاهده نمایند.

همراه کارت آینده

انتقال وجه شتابی:

کاربران می‌توانند با انتخاب کارت بانک آینده به عنوان کارت مبدا تا سقف سی‌میلیون ریال در شبانه‌روز اقدام به انتقال وجه از کارت بانک آینده به سایر کارت‌های بانکی عضو شتاب نمایند.

همراه کارت آینده

پرداخت قبض:

در این بخش با استفاده از تمامی کارت‌های عضو شتاب، کاربران با وارد نمودن “شناسه قبض” و “شناسه پرداخت”، یا با استفاده از “بارکدخوان تلفن همراه” خود، اقدام به پرداخت قبوض نمایند.

همراه کارت آینده

سوابق تراکنش و راهنما:

در این بخش سوابق تراکنش‌های این سامانه برای اطلاع کاربران ذخیره می‌گردد. و در انتها به منظور آشنایی کاربران از نحوه چگونگی کارکرد این سامانه، یک راهنما تهیه گردیده‌است.

همراه کارت آینده

برای دریافت این سامانه، بارکد زیر را با دوربین گوشی تلفن همراه خود اسکن نمایید.

بارکد همراه کارت آیندهو یا برای دریافت این سامانه به روش دیگر، اینجا را کلیک نمایید. اگر اطلاعات بیشتری درباره این محصول نیاز دارید می‌توانید مطلب معرفی، نقد و بررسی اپلیکیشن اندرویدی همراه کارت بانک آینده را در سایت اپ‌ریویو ببینید.

منبع: بانک آینده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.