راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور شرکت ققنوس در ایتکس ۲۰۲۳ / معرفی آخرین محصولات و نوآوری‌های بلاکچینی به بازدیدکنندگان

نمایشگاه ایتکس ۲۰۲۳ امروز سه‌شنبه هجدهم مهرماه در حالی به پایان رسید که در سه روز متوالی میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به اکوسیستم فناوری اطلاعات کشور بود. شرکت یکتا ققنوس پارس یکی از ۳۵ شرکت حاضر در ایتکس ۲۰۲۳ است که ضمن معرفی آخرین محصولات و نوآوری‌ها پذیرای کارجویان حوزه فناوری اطلاعات کشور نیز بود.

علی قائدیان، مدیر منابع انسانی ققنوس در خصوص اهداف حضور یکتا ققنوس پارس در دومین نمایشگاه توضیح داد: «جذب نیرو و معرفی محصولات شرکت و مسیری که تا به امروز طی کردیم دلایل اصلی حضور شرکت ققنوس در ایتکس ۲۰۲۳ است.»

طبق توضیحات او شرکت ققنوس در نمایشگاه ایتکس در حوزه‌های فنی برنامه‌نویسی و دولوپر، توسعه کسب‌وکار، توسعه محصول، تحقیق و توسعه، مارکتینگ و… از جایگاه کارآموز تا کارشناس ارشد به دنبال جذب نیروی انسانی مستعد بوده است.

او همچنین در خصوص میزان استقبال از نمایشگاه ایتکس و غرفه ققنوس توضیح داد: «استقبال خوبی صورت گرفت و بازدیدکنندگان زیادی با محصولات ققنوس آشنا شدند.» او ادامه داد: «برای برخی عجیب بود که محصولاتی در حوزه بلاکچین در ایران تولید شده و کسب‌وکارهایی نظیر ققنوس در این حوزه فعالیت می‌کنند.»

طبق توضیحات قائدیان، ققنوس سه سبد محصول دارد که هر کدام دارای تعدادی محصول هستند: سبد اقتصاد دیجیتال، سبد اقتصاد توکن و سبد سامانه‌های بانکی. او در این خصوص توضیح داد: «ما سعی کردیم در میان این سه سبد محصول، مهم‌ترین محصولات را در نمایشگاه امسال به بازدیدکنندگان معرفی کنیم، از جمله سامانه انتخابات آرامش، کیف پول ققنوس، سامانه حراج ان‌اف‌تی، ریال دیجیتال، سکوی تأمین مالی جمعی و…»

علاوه بر این سعید احمدی‌پویا، مدیرعامل شرکت ققنوس به‌عنوان یکی از پنلیست‌های پنل آخر نمایشگاه تحت عنوان پنل استارتاپ‌ها به همراه نمایندگان سه شرکت دیگر حضور داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.