راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

صرافی ارز دیجیتال اکسبیتو اعلام کرد / کارمزد سطوح کاربری کاهش یافت

اکسبیتو که یک بازار ارز دیجیتال نظیر به نظیر است، به پاس همراهی و افزایش چشم‌گیر معاملات کاربران در بازارهای معاملاتی خود، اقدام به کاهش کارمزد معاملات رمزارزی تمامی کاربران کرده است. کاربران این صرافی از تاریخ 12 شهریور 1402 با کارمزد کمتری می‌توانند در اکسبیتو معامله کنند.

در طرح کاهش کارمزدهای اکسبیتو، کارمزد بازارهای تتری و ریالی که پیش‌ از این در دریافت کارمزد اختلاف داشتند، یکسان شده و تمامی سطوح کاربری اکسبیتو مشمول کاهش کارمزدهای معاملاتی شده‌اند. همچنین در فرایند بهبود کارمزدهای سطوح کاربری اکسبیتو، میزان برداشت رمزارز که به سطح کاربری افراد بستگی داشت، دیگر به سطح کاربری آنان ارتباطی ندارد و وابسته به سطح احراز هویت هر کاربر خواهد بود.

در طرح اصلاح کارمزدهای صرافی ارز دیجیتال اکسبیتو، کمترین کارمزد اکسبیتو از 0.001 به 0.0007 و بیشترین کارمزد اکسبیتو از 0.004 به 0.0033 کاهش یافته است.

در توضیحات سطوح کاربری آمده است که حجم معاملات افراد هر 24 ساعت سنجیده می‌شود و سطح کاربری آنان نسبت به 30 روز اخیر در نظر گرفته خواهد شد. لازم به ذکر است که تغییرات سطح کاربری هر فرد از طریق ایمیل به اطلاع معامله‌گران خواهد رسید.

طبق این گزارش، استفاده از بخش تبدیل سریع (Swap) اکسبیتو همچنان با کارمزد صفر و در لحظه انجام می‌شود و تغییری در بخش تبدیل سریع رمزارزی اکسبیتو صورت نپذیرفته است.

اکسبیتو، تمامی اقدامات فوق‌الذکر را به‌منظور افزایش رضایت معامله‌گران انجام داده تا کاربران این صرافی بتوانند از پلتفرم رمزارزی اکسبیتو استفاده بهینه‌تر و مطلوب‌تری داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.