راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

عرضه چهار رمزارز جدید در کوینینو / وردکوین، پاور لجر، استلار و اینترنت کامپیوتر لیست شدند

ارزهای دیجیتال وردکوین، پاور لجر، استلار و اینترنت کامپیوتر در دو بازار ریالی و تتری پلتفرم تبادل رمزارز کوینینو لیست شدند.

پلتفرم اکسچنج و معاملات آنلاین رمزارزی و کیف پول امن کوینینو محصول شرکت توسعه سرمایه بُنیتا است که دارای تنوع گسترده‌ای از رمزارز و شبکه‌های بلاکچین با امکان انجام معاملات پیشرفته در ایران است. کوینینو به صورت P۲P و OTC و در دو بازار تتری و ریالی فعالیت می‌کند. این صرافی ارز دیجیتال از ۳۰۰ رمزارز پشتیبانی کرده و بیش از ۲۸۰ هزار کاربر دارد و حالا چهار ارز جدید را به پلتفرم خود اضافه کرده است.


وردکوین


ارز دیجیتال وردکوین یا WLD توسط شرکت OpenAi و سازنده چت جی‌پی‌تی و با مکانیسم اثبات شخصیت طراحی و پیاده‌سازی شده است. این پروژه به دنبال تشخیص انسان و ربات در فرایند احراز هویت است و ادعا دارد که کاربران با استفاده از این رمزارز می‌توانند شخصیتی منحصر به فرد داشته باشند.

این پروژه با استقبال بسیار خوبی در اکوسیستم رمزارز مواجه شده و تنها در کمتر از یک ماه از عرضه، موفق شده بیش از دو میلیون کاربر جذب کند. توکن وردکوین (WLD) یک توکن مبتنی بر استاندارد ERC۲۰ است و به همین علت با بسیاری از ابزارها و سرویس‌های موجود در شبکه اتریوم سازگاری خواهد داشت.

عرضه 4 رمزارز جدید در کوینینو / وردکوین، پاور لجر، استلار و اینترنت کامپیوتر لیست شدند

پاور لجر


پاور لجر درواقع نام یک پروژه استرالیایی ترکیبی از فناوری بلاکچین و انرژی‌های تجدیدپذیر است که قصد دارد واسطه‌ها را از بازار حذف کرده و محیطی شفاف برای معاملات همتا‌به‌همتا برای انرژی‌های قابل تجدید ایجاد کند. این پروژه بر شبکه بلاکچین اتریوم پیاده‌سازی شده که سرویس‌های اوراکل و قراردادهای هوشمند را نیز شامل می‌شود.

پاور لجر که با نماد اختصاری POWR معامله می‌شود، نوعی دارایی دیجیتال با ارزش بازاری در حدود ۸۵ میلیون دلار است. پاور لجر درواقع توکن بومی این پروژه است که با هدف ارتقای قابلیت همکاری در سطح جهانی ایجاد شده است.

عرضه 4 رمزارز جدید در کوینینو / وردکوین، پاور لجر، استلار و اینترنت کامپیوتر لیست شدند

استلار


استلار با نماد اختصاری XLM رمزارز بومی یک شبکه متن‌باز برای ذخیره و جابه‌جایی واحد ارزش است که با هدف تسهیل پرداخت‌های بین افراد در سراسر دنیا ایجاد شد. واحد پرداخت این شبکه لومن (lumen) است که با نشان اختصاری xlm نمایش داده می‌شود. از اصلی‌ترین مزایای این ارز دیجیتال می‌توان به کارمزد کم تراکنش‌ها در شبکه استلار و همچنین مدت‌زمان کم تراکنش اشاره کرد. Stellar بسیار سریع‌تر و ارزان‌تر نسبت به سیستم‌های معمولی مبتنی بر بلاکچین است.

شبکه استلار مانند بیت‌کوین، غیرمتمرکز است و هیچ نهادی بر آن تأثیرگذار نیست. شرکت‌های بزرگ مانند IBM و Franklin Templeton و همچنین شرکت‌های کوچک و انواع استارتاپ‌ها، استلار را برای جابه‌جایی پول و دسترسی به بازارهای جدید انتخاب کرده‌اند.

عرضه 4 رمزارز جدید در کوینینو / وردکوین، پاور لجر، استلار و اینترنت کامپیوتر لیست شدند

اینترنت کامپیوتر


اینترنت کامپیوتر (دفینیتی) با نماد اختصاری ICP رمزارزی است که با ارزش بازار حدود ۱.۸۸ میلیارد دلار، در رتبه ۳۱ بازار قرار داشته و سهم ۰.۱۵درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

رمزارز اینترنت کامپیوتر (دفینیتی) یک رایانه ابری ارزان، غیرمتمرکز و ایمن است که ادعا دارد می‌تواند مشکلات مقیاس‌پذیری در بلاکچین را حل کرده و مناسب ساخت نسل جدیدی از برنامه‌های مگا یا ابراپلیکیشن‌ها باشد.

عرضه 4 رمزارز جدید در کوینینو / وردکوین، پاور لجر، استلار و اینترنت کامپیوتر لیست شدند
منبع رمزارز
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.