راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

۱۰ تولیدکننده نرم‌افزار برتر کشور معرفی شدند / تقدیر از ایران‌کیش برای تولیدات متنوع نرم‌افزاری

۱۰ تولیدکننده نرم‌افزار برتر کشور در روز گرامیداشت صنعت و معدن معرفی شدند و شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش به دلیل مجموعه فعالیت‌های متنوع خود در حوزه نرم‌افزاری در میان ۱۰ تولیدکننده برتر نرم‌افزار کشور قرار گرفت. مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن با حضور رئیس‌جمهور، وزیر صمت، معاونان و سایر مقامات به همراه صنعتگران کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ایران‌کیش، بهزاد علیپور، معاون فناوری اطلاعات ایران‌کیش با اشاره به انتخاب این شرکت به‌عنوان تولیدکننده برتر نرم‌افزار کشور در روز گرامیداشت صنعت و معدن گفت: «مجموعه‌ای از فعالیت‌های ایران‌کیش در حوزه نرم‌افزار منجر به کسب این دستاورد شد. یکی از این حوزه‌ها، تولید نرم‌افزارهای دستگاه‌های کارت‌خوان به صورت داخلی و بومی است. نرم‌افزارهایی مانند سوئیچ ارزش‌افزوده، TMS ، MRS ،MMS و سامانه‌هایی مانند BI از سایر نرم‌افزارهایی هستند که ایران‌کیش آنها را بومی‌سازی و تولید کرده است. چه در زمینه تولید نرم‌افزار، چه در زمینه پایگاه‌ داده و پلتفرم‌های هوش تجاری، زیرساخت‌های خیلی خوبی را برای مشتریان فراهم کردیم.»

او تأکید کرد: «به غیر از این موارد از سوی این شرکت، چند سالی است که فعالیت‌های جدی‌ای در زمینه‌های تولید نرم‌افزارهای بانکی، خدمات بانکی غیرحضوری، نئوبانک و سرویس‌های بانکی صورت گرفته است.»

علیپور با اشاره به محصولات اخیری که ایران‌کیش از آنها رونمایی کرده است، گفت: «یکی از این اقدامات، محصول آسان‌خرید بانک تجارت بود. آسان‌خرید پلتفرم شاخص و یکتایی است که بدون اینکه افراد نیاز به دریافت تسهیلات داشته باشند می‌توانند با اعتباری که می‌گیرند خریدشان را به صورت اقساط انجام دهند. با توجه به این تجربه موفق، این موضوع بسط داده شد و شرکت ما سامانه SCF را طراحی کرد که مدیریت زنجیره تأمین مالی بود، در عین حال محصول داروپرداخت در حوزه خرید اعتباری داروخانه‌ها ارائه شد که مدیریت اعتبار B2B است. محصول صنعت‌یار را هم ارائه کردیم و اخیراً هم محصول تی‌بی‌پلاس ایران‌کیش و بانک تجارت رونمایی شد، هنوز هم کارهای توسعه‌ای آن ادامه دارد و به‌زودی در صنایع مختلف به کار گرفته خواهد شد.»

معاون فناوری اطلاعات ایران‌کیش افزود: «پیش از این هم نرم‌افزار زمرد را به بانک تجارت ارائه دادیم که افتتاح حساب، پرداخت تسهیلات و تمامی خدماتی که در شعبه دریافت می‌کنید را به صورت غیرحضوری آماده می‌کرد، همه اینها توسط تیم داخلی ایران‌کیش تهیه شده است؛ بنابراین تیم ایران‌کیش قادر به تولید نرم‌افزارهای گوناگونی است که همگی اجرایی و عملیاتی است و در شبکه بانکی و پرداخت استفاده می‌شود و در میان شرکت‌های پرداخت جزو اولین شرکت‌هایی بودیم که در تولید نرم‌افزار فعالیت می‌کرد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.