راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اولین نسخه افزونه مرورگر تترلند رونمایی شد / نمایش نرخ لحظه‌ای تتر در نسخه جدید

اولین نسخه از افزونه مرورگر تترلند با قابلیت نمایش نرخ لحظه‌ای تتر به‌صورت رسمی معرفی شد. طبق اعلام تترلند،‌ این افزونه نرخ تتر در بالاترین و پایین‌ترین قیمت در ۲۴ ساعت گذشته را نمایش می‌دهد.

سکوی تبادل رمزارز تترلند در اردیبهشت‌ماه به مناسبت ششمین سال فعالیتش در رویدادی با نام گام ششم، نسخه جدید وب‌سایت و اپلیکیشن خود را رونمایی و گزارش عملکرد خود در سال‌ گذشته را ارائه و اعلام کرد که قصد دارد در راستای ارتقای تجربه کاربران ایرانی رمزارز خدمات و سرویس‌های جدیدی به آنها ارائه دهد.

رونمایی از  نسخه ۱.۰.۰ اکستنشن مرورگر لپ‌تاپ و دسکتاپ تترلند یکی از این خدمات است. تترلند که رویکرد خود را بر مبنای شعار «سادگی نهایت هوشمندی است»، جلو می‌برد، اعلام کرده که با این افزونه امکان خریدوفروش سریع و ساده تتر برای کاربران مهیا می‌شود. افزونه مرورگر تترلند شامل نمایش قیمت لحظه‌ای تتر، نمایش پایین‌ترین و بالاترین قیمت این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته و همچنین شامل گزینه‌هایی برای خریدوفروش است.

این اکستنشن به کاربران تترلند این امکان را می‌دهد تا در صورت تمایل به خرید یا فروش در هر لحظه، در زمانی کوتاه اقدام به معامله ارز دیجیتال تتر کنند.

کاربران تترلند با استفاده از این افزونه می‌توانند همگام با بازار حرکت کنند و سریع به‌وسیله لپ‌تاپ یا کامپیوترهای رومیزی خود و بدون نیاز به خروج از مرورگر، به خریدوفروش تتر بپردازند.

افزونه کروم تترلند در حال حاضر بر مرورگرهای گوگل‌کروم، بریو و مایکروسافت اج از طریق این لینک در دسترس است و آن‌طور که این مجموعه اعلام کرده در نسخه‌های آتی شاهد امکانات بیشتری از این افزونه مرورگر خواهیم بود.

منبع رمزارز
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.