راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ارائه سرپرست پروژه‌های هوش مصنوعی توسن‌تکنو درباره پلتفرم آرتین / پلتفرمی هوشمند برای پاسخگویی از جانب پذیرنده

پلتفرم هوش مصنوعی آرتین در دومین روز از همایش «فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال» که در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار شد، از سوی گلشن افضلی، سرپرست پروژه‌های هوش مصنوعی شرکت توسن‌تکنو معرفی شد. پلتفرم هوش مصنوعی آرتین به‌عنوان یک چت‌بات حرفه‌ای این امکان را برای کاربران فراهم کرده تا به صورت ۲۴ساعته پاسخگوی سؤالات مشتریان از جانب پذیرنده باشد. 

به گفته گلشن افضلی، چت‌بات، تشخیص چهره، احراز هویت و تحلیل‌گر دیتا از جمله قابلیت‌های پلتفرم آرتین است: «چت‌بات یک ماشین پرسش و پاسخ هوشمند است که می‌تواند بدون اتلاف وقت کاربران هنگام تماس تلفنی و انتظار برای اتصال به اپراتور با دقت بالاتر به سؤالات‌شان پاسخ دهد و این قابلیت را دارد که علاوه بر پاسخگویی به سؤالات متنی، صوت کاربران را با دقت بالا به متن تبدیل کند و نسبت به آنها پاسخ دهد.»

سرپرست پروژه‌های هوش مصنوعی توسن‌تکنو در ادامه افزود: «علاوه بر سرعت و دقت بالا، چت‌بات در هر ساعتی از شبانه‌روز آماده پاسخگویی به کاربران است و علاوه بر اینکه نیاز به نیروی انسانی بیشتر در بلندمدت را کاهش می‌دهد از ارائه پاسخ‌های تکراری توسط اپراتور نیز جلوگیری می‌کند.»


قابلیت‌هایی فراتر از هوش مصنوعی


بنابر گفته‌های افضلی، برای برخورداری از خدمات چت‌بات فقط کافی‌است اپلیکیشن‌ آن را روی تلفن همراه نصب و به راحتی از آن استفاده کنید. هوش مصنوعی چت‌بات این امکان را دارد که با نصب ابزارهای مختلفی مانند تشخیص چهره، احراز هویت، بازیابی اطلاعات و پیشنهاددهنده کاربرد خود را ارتقا داده و فراتر از یک هوش مصنوعی پرسش و پاسخ فعالیت کند.

او در ادامه تأکید کرد: «امکان گفت‌وگوی آنلاین به صورت Local با حفظ حریم شخصی و امکان چت روی تصویر و همچنین تحلیل داده‌ها با هدف استخدام الگوریتم‌های خاص از دیگر مزایای بهره‌مندی از این پلتفرم است.»

به گفته افضلی، به‌واسطه بهره‌مندی از فناوری‌های روز و تجربه کاری در حوزه هوش مصنوعی، همه محصولات گواهی دانش‌بنیان نوع یک را دارا هستند. این سرویس در بانک‌های آینده، رفاه، شرکت مانی‌تک و شاپین پیاده‌سازی شده و مراحل عملیاتی خود را طی می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.