راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

عملکرد مالی ارتباط فردا نشان می‌دهد / رشد 149درصدی سود عملیاتی ۱۴۰۱ نسبت به ۱۴۰۰

شرکت ارتباط فردا با مقایسه سود عملیاتی سال 1401 با سال 1400 این شرکت، از رشد 149درصدی آن خبر داد. همچنین سود عملیاتی ارتباط فردا در شش‌ماهه دوم سال 1401 نسبت به شش‌ماهه ابتدای سال، با رشد 161درصدی همراه بوده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباط فردا، این شرکت از سال 1389 با تمرکز بر نوآوری در حوزه تجارت الکترونیکی آغاز به کار کرده و زمینه اصلی فعالیت خود را خدمات پرداخت، خدمات فناورانه، اعتباردهی نوین، شتاب‌دهی و سرمایه‌گذاری قرار داده است.

ارتباط فردا توانسته در دوره فعالیت خود براساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، به هدف‌های مد نظر و روند مثبت درآمدزایی دست پیدا کند؛ به طوری که سود عملیاتی این شرکت در سال 1401 در مقایسه با سال 1400 از رشد 149درصدی برخوردار شده و سود عملیاتی آن در شش‌ماهه دوم سال 1401 نسبت به شش‌ماهه ابتدای سال، با رشد 161درصدی همراه بوده است. همچنین سود خالص ارتباط فردا در شش‌ماهه دوم سال گذشته نسبت به شش‌ماهه نخست سال، افزایش 157درصدی نشان می‌دهد.

این شرکت معمار و خلق‌کننده اکوسیستمی یکپارچه و فراگیر است که در آن خدمات نوین مالی و بانکی برای تمام مشتریان از هر قشر و گروهی، با بهترین کیفیت و تجربه‌ای منحصر به فرد را فراهم کرده و کمک می‌کند آینده‌ای بهتر برای همه رقم بخورد.

بر این اساس ارتباط فردا توانسته با توسعه و ارائه راهکارهای نوآورانه مبتنی بر فناوری در بخش مالی به صورت امن، راحت و فراگیر و با برنامه‌ریزی منسجم و هدف‌های از پیش تعیین شده در مسیر رشد و توسعه قرار گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.