راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اولین جلسه هیئت مدیره شرکت شاپرک با اعضای جدید

اولین جلسه هیئت مدیره شرکت شاپرک، پس از تغییراتی که در ترکیب اعضای آن در مجمع سهامداران شرکت شاپرک صورت گرفته بود، پانزدهم تیر ماه 93 با حضور اعضای جدید و قدیم تشکیل شد. در این جلسه پس از بحث و بررسی در خصوص اقدامات و عملکرد سال گذشته، اهداف کلی شرکت شاپرک برای سال پیش رو ترسیم گردید و اعضای هیئت مدیره با توجه به تقاضای استعفای مدیرعامل شرکت شاپرک، مهندس سامان قطبی، ضمن تشکر از زحمات و خدمات شایسته ایشان با تقاضای ایشان موافقت نموده و مهندس محسن قادری را بجای ایشان منصوب نمودند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شاپرک، حبیب‌الله قلیها، با بیان اینکه شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت «شاپرک» از جمله اقدامات ارزشمندی بوده است که در شبکه بانکی کشور پایه‌گذاری شده، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و خدمات سامان قطبی و همکارانشان، جایگاه فعلی شرکت شاپرک را مرهون تلاش و پشتکار ایشان دانستند.

در ادامه، فیاض بخش نیز از زحمات قابل تقدیر و تلاش و برنامه‌ریزی‌های صحیح و اصولی ایشان طی 32 ماه گذشته تشکر و قدردانی نمودند. این عضو هیئت مدیره شرکت شاپرک، ضمن آرزوی موفقیت برای محسن قادری به عنوان مدیرعامل جدید از ایشان خواستند تا ضمن حفظ ادامه روند رو به رشد فعالیت شرکت و بهره‌گیری از ساز و کارهای جدید، در راستای اصلاح و مشکلات فعلی و بالندگی شرکت برنامه‌ریزی نموده و تلاش خود را برای پیشرفت بیشتر شاپرک معطوف نماید.

.

تلاش برای ایجاد نظام پرداخت ایمن

مهندس سامان قطبی، ضمن اشاره به اینکه رهبری گروهی جوان، دانش‌بنیان و توانمند را برعهده داشتند گفت: «از بدو تاسیس شاپرک تلاش مجموعه برای ایجاد نظام پرداخت ایمن و قابل اعتماد بود و به لطف خدا نه تنها توانستیم طی این مدت به این امر مهم دست یابیم، بلکه برای اولین بار متناسب با نیازهای نظام پرداخت کشور، دستورالعمل‌ها و روال‌هایی را تدوین نمودیم.»

محسن قادری، مدیرعامل جدید شرکت شاپرک نیز ضمن تشکر از تلاش‌های سامان قطبی، گفت: «بی‌شک یکی از مهم‌ترین اقدامات چندسال اخیر در شبکه بانکی و نظام پرداخت، تاسیس شرکت شاپرک بوده که نام آن با نام مهندس قطبی اجین گشته است، چرا که ایجاد سیستمی که وجود نداشته و نسبت به آن مقاومت‌های فراوانی هم وجود داشت کاری بسیار مشکل و طاقت فرسا است، اما امروز می‌بینیم که چگونه یک مدیر توانمند می‌تواند یک پروژه را با تمام مشکلات و کمبودها به مرحله‌ایی برساند که جایگاهی رفیع در شبکه بانکی کشور داشته باشد.

در این جلسه نمایندگان بانک‌های ملی و ملت نیز که از اعضای هیئت مدیره پیشین شرکت شاپرک بودند ضمن تشکر از تلاش‌های مهندس قطبی، گزارشی از عملکرد هیئت مدیره و شرکت شاپرک ارائه کردند و مطابق رای‌گیری انجام‌شده در جلسه مجمع عادی شرکت شاپرک، جایگاه خود را به نمایندگان بانک‌های صادرات و پارسیان سپردند.

منبع: شاپرک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.