راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رفع دغدغه‌های خودرویی مالکان توسط آیتول شاپ / ارائه بیش از 2000 قطعه یدکی و جانبی خودرو باتضمین اصالت و قیمت رقابتی

آیتول شاپ، یک پلتفرم جامع فروشگاهی در حوزه فروش لوازم یدکی و جانبی خودرو است که بیش از 2000 قلم کالا را در بستری امن، با قیمت مناسب به مالکان خودرو ارائه می‌دهد.

نوسانات قیمت ارز در سال‌های اخیر، معضل توزیع اجناس تقلبی و نامعتبر را در بازار لوازم یدکی بزرگ‌تر کرده است و از این رونیاز به مرجعی معتبر برای مشاوره، معرفی و فروش لوازم یدکی خودرو با تضمین اصالت محصولات در بین خریداران احساس می‌شود. «آیتول شاپ» به عنوان پلتفرم جامع فروشگاهی آیتول، در پاسخ به این نیاز راه‌اندازی شده و هم اکنون بیش از 2هزارمحصول از طریق این بستر به کاربران عرضه می‌شود.

مزیت استفاده از آیتول شاپ، خرید لوازم یدکی با پایین‌ترین قیمت بازار است و به دلیل تامین کالاهای آیتول شاپ از تولیدکننده و واردکننده اصلی، محصولات آن با کمترین قیمت در مقایسه با رقبا به فروش می‌رسد؛ به عنوان مثال روغن موتور بهران سوپرپیشتاز40w-10 که در بازار با قیمت ۴۳۰هزار تومان عرضه می‌شود، در آیتول شاپ با قیمت ۲۹۹ هزار تومان در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

گفتنی است که هم‌اکنون بیش از ۳۰ نوع محصول مختلف در آیتول شاپ ارائه می‌شود که از مهم‌ترین آنها می‌توان به انواع باتری، روغن موتور، فیلترهای روغن، کابین، بنزین، هوا و همچنین انواع برف پاک‌کن، لنت ترمز، اکتان، ضد یخ و … در بخش لوازم یدکی اشاره کرد. همچنین سبد محصولات آیتول شاپ در حال تکمیل است و بزودی لوازم یدکی جدیدی در بخشلاستیک، چراغ خودرو و … به آن اضافه میشود. باتری و روغن موتور مهم‌ترین محصولات آیتول شاپ هستند که هم اکنون در بخش باتری برای مشتریان تهران، ارسال و خدمات تست برق آمپر و تعویض باتری به صورت رایگان انجام می‌شود.


رویه‌های پرداخت و ارسال محصولات


کاربران پس از انتخاب محصول مورد نظر، امکان پرداخت آنلاین از طریق وب‌سایت آیتول شاپ را دارند و مشتریان تهرانی می‌توانند علاوه بر پرداخت آنلاین، از امکان پرداخت در محل و یاتحویل حضوری (در محل شرکت آیتول شاپ) نیز بهره‌مند شوند.

همچنین امکان ارسال تمام محصولات آیتول شاپ به سراسرایران وجود دارد. البته محصول باتری، فعلا در سطح شهر تهران عرضه شده، اما به‌زودی توزیع آن در مناطق جغرافیایی بیشتری انجام می‌شود. نحوه ارسال و تحویل محصول برای مشتریان تهرانی به صورت تحویل عادی و فوری است که در ارسال عادی، محصول نهایت ۴۸ ساعت تحویل مشتری می‌شود و زمان تحویل فوری محصول نیز تا ۲ ساعت پس از ثبت سفارش خواهد بود. 

ارسال محصولات آیتول شاپ به سایر شهرهای ایران نیز از طریق تیپاکس و یا سیستم حمل و نقل بین شهری است که زمان تحویل مرسوله بر اساس زمانبندی این شرکت‌ها تعیین می‌شود.

گفتنی است، واحد پشتیبانی آیتول شاپ، به صورت تلفنی، گفت‌وگوی آنلاین و یا ثبت اطلاعات (در فرم تماس با ما) پاسخگوی پرسش‌های کاربران است و امکان عودت کالا، در صورت به‌روز اشکال (بدون مخدوش شدن بسته) تا 7 روز میسر است.

آیتول شاپ به عنوان بستر فروشگاهی سامانه جامع خدمات خودرویی آیتول، در راستای تحقق وعده این برند مبنی بر پاسخ به تمام دغدغه‌های خودرویی کاربران در لیست خدمات آیتول قرار گرفته است. چشم انداز آیتول شاپ، تبدیل شدن به بزرگترین پلتفرم خدمات جامع و فروشگاهی خودرویی در ایران است تا با ایجاد بسترهای جدید ارتباط با مشتریان، تنوع محصولات و دسترسی سریع‌ به کالا، کیفیت ارائه خدمات را ارتقا بخشد. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.