راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور دانش‌آموزان در الکامپ ۲۶ / آشنایی کودکان با فضای استارتاپی

رویداد تینواستارز الکامپ ۲۶، در سالن ۸ و ۹ با حضور بیش از ۳۰ تیم دانش‌آموزی از استان‌های مختلف ازجمله سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان جنوبی و تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی نصر تهران، در تینواستارز امسال ۱۲ تیم منتخب به ارائه ایده و محصول‌شان می‌پردازند. این رویداد با حمایت شرکت‌های بزرگ حوزه فناوری اطلاعات، منتورها و مشاورین صاحب‌نظر حوزه کارآفرینی و همکاری وزارت آموزش‌وپرورش برگزار می‌شود.

حضور مدیران و کارشناسان متخصص حوزه فناوری اطلاعات ازجمله امنیت، شبکه، هوش مصنوعی، برنامه‌نویسی، بازی‌سازی، بانکداری الکترونیک، سلامت الکترونیک و بلاکچین از دیگر برنامه‌های مؤثر تینواستارز است.

میز مشاوره با حضور متخصصین حوزه کوچینگ، مدیران منابع انسانی و منتورهای حوزه کسب‌وکار، بازدید از فضا و آشنایی با فعالیت‌های شرکت‌های بزرگ حوزه فناوری اطلاعات از جمله شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فناپ، شرکت ملی انفورماتیک، فینوداد و رمیس در حاشیه نمایشگاه، از دیگر برنامه‌های بخش دانش‌آموزی است.

صادق فرامرزی، رئیس کمیته اجرایی الکامپ بیست‌وششم و قائم‌مقام نصر کشور در گفت‌وگو با کارنگ در این خصوص که چرا بخش‌هایی مانند الکام‌گیمز، الکام‌ترندز و… از این دور از نمایشگاه حذف شدند، گفت:‌ «واقعیت این است که هیچ کدام از اینها حذف نشده است. الکام‌تاکز و ترندز را در قالب استیج داریم، یا تینواستارز برای دانش‌آموزان و الکام‌جابز برای کاریابی را در سالن‌های مشخص داریم، ولی در کل خیلی به بخش‌بندی در این سری از نمایشگاه قائل نبودیم. واقعیت این است که زمان کافی هم برای این برنامه‌ریزی نداشتیم. ما همه اینها را در بخش محتوا متمرکز کردیم؛ یعنی این موارد در سخنرانی‌ها و پنل‌هایی که در طول نمایشگاه به صورت منظم برگزار می‌شود دیده شده است.»

او ادامه داد: «ما یک غرفه داریم که مخصوص حوزه دانش‌آموزی است که دانش‌آموزان را به نمایشگاه می‌آوریم و آنها را بدون واسطه با بازار و استارتاپ‌ها مواجه می‌کنیم. برایشان مربی داریم و جلسات آموزشی برگزار می‌شود، سخنرانی می‌کنند و این یکی از بخش‌های مهم ما در این دور از نمایشگاه است. ما ناچاریم در جهت توسعه و توانمندسازی بچه‌هایمان تلاش کنیم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.