راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور گروه فناپ در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه

فناپ به همراه شرکت‌های زیرمجموعه خود و همچنین گروه مالی بانک پاسارگاد در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه حضوری فعال داشته و خدمات و محصولات نوین خود در حوزه بانکداری، بیمه‌ای و بورس را برای شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه معرفی می‌كند.

نرم‌افزار معاملات آنلاین با معماری جدید نرم‌افزارهای مبتنی بر تراکنش بالا و یکپارچه با سیستم مدیریت کارگزاری تولید شده که گسترش سیستم‌های کارگزاری الکترونیک در آینده بازار سرمایه را مد نظر قرار داده است و همچنین این سیستم کارایی و امکانات مورد نیاز سرمایه‌گذاران حرفه‌ای را به وسیله ابزارهای جدید مالی و تحلیلی در سال‌های آتی فراهم خواهد کرد.

مشاهده لحظه‌ای عملکرد پرتفوی، مشاهده همزمان مظنه بازار دو نماد در صفحه، مشاهده آخرین معاملات روی یک نماد، نمودار تغییرات قیمت و حجم در طول بازار، واسط کاربری انعطاف‌پذیر برای چیدمان مطلوب اطلاعات، گزارش‌های کامل حسابداری و معاملات و لینک نام نماد به اطلاعات آن در سایت مدیریت فناوری بورس تهران، بخشی از امکانات این سامانه است.

نرم‌افزار یکپارچه مدیریت کارگزاری و معاملات آنلاین به منظور آمادگی ارائه خدمات معاملات آنلاین به تمامی کارگزاری‌های علاقه‌مند به گسترش فعالیت‌های آنلاین توسط شرکت داتکس (از شرکت‌های فعال گروه فناپ در زمینه طراحی نرم‌افزارهای جامع بورسی) طراحی شده است.

نرم‌افزار بیمه‌گری که توسط جمعی از متخصصین نرم‌افزاری کشور طراحی شده از دیگر محصولات ارائه شده توسط فناپ در این نمایشگاه است که قابلیت نظارت و مدیریت تمامی خدمات بیمه‌ای شامل صدور، خسارت و مالی در کشور را دارد و هم اکنون در تمامی شعبه‌های بیمه پاسارگاد قابل استفاده است.

این نرم‌افزار می‌تواند به عنوان یک تصمیم‌یار در تصمیم‌گیری مدیران و کارشناسان و همچنین راهنمای آنها در برنامه‌ریزی، هماهنگی، نظارت و کنترل بهینـه عملیات بیمه‌گری باشد.

هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه با حضور بیشتر نهادها و سازمانهای داخلی و خارجی مرتبط و با هدف ارائه توانمندی های خود در زمینه بازار سرمایه، بانک و بیمه از 18 الی 21 خردادماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

گفتنی است شناسایی ایده‌های نوین و سرمایه‌گذاری بر آن‌ها از دیگر فعالیت‌های فناپ در این نمایشگاه است و کارشناسان مرتبط در سالن شماره 38، غرفه شماره 3815 آماده پاسخگویی به پرسش‌های مشتریان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه در خصوص محصولات خود هستند.

منبع: روابط عمومی فناپ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.