راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رونمایی از 15 دستاورد فاوا

با برگزاری همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات مراکز علمی کشور در روز 21 خرداد از 15 دستاورد فناورانه در حوزه فناوری اطلاعات رونمایی خواهد شد.

دومین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات مراکز علمی کشور چهارشنبه 21 خرداد 1393 در سالن همایش‌های مرکز تحقیقات مخابرات (پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات) برگزار می‌شود.

از میان دستاوردهای ارسالی به دبیرخانه همایش، 15 دستاورد به عنوان دستاورد برتر انتخاب شده و در روز برگزاری همایش، این دستاوردها ارائه می‌شود.

دستاوردهای ارائه‌شده به دبیرخانه این همایش مربوط به حوزه فناوری اطلاعات با رویکرد فرایندها، معماری‌ها و زیرساخت‌های خدمات فناوری اطلاعات، ارایه راهکارها و مدل‌های فناوری اطلاعات در برابر مشکلات فرهنگی و اقتصادی، انواع خدمات، نرم‌افزارها و سامانه‌های فناوری اطلاعات پیاده‌سازی‌شده در مراکز علمی و قابل ارائه در سایر مراکز دیگر، معرفی انواع ابداعات، ابتکارات در حوزه فناوری اطلاعات، انواع نمونه‌سازی‌های فناوری اطلاعات در مراکز علمی، انواع پایگاه‌های اشتراک دانش، آموزش و تولید فرهنگ چگونگی پذیرش فناوری اطلاعات و معرفی بهترین فناوری اطلاعات پیاده‌سازی شده در مراکز علمی کشور، بوده است.

منبع: فناوران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.