راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور فردابانک در نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت / رونمایی از لیراکارت


فردابانک با حضور در نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت از سرویس‌ها و خدمات جدید خود؛ ازجمله لیراکارت (کارت بین‌المللی سفر) رونمایی خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی فردابانک، نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با عنوان «ارزش‌آفرینی دیجیتال» طی روزهای اول و دوم اسفندماه ۱۴۰۱ در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود. نئوبانک هوشمند فردابانک به‌عنوان یکی از فعالان این عرصه در نظر دارد با حضور در مهم‌ترین دورهمی فعالان اکوسیستم بانکی کشور ضمن تعامل با همه کنشگران این بخش، برنامه‌های خود برای آینده‌ این نئوبانک را تبیین کند.

با توجه به ماهیت برآمده از صنعت فردابانک، یکی از رویکردهای این نئوبانک یکپارچه کردن خدمات مورد نیاز کاربران است و این رویکرد با ایجاد سرویس‌های مخابراتی – بانکی شروع و با ایجاد ارزش‌های متنوع ادامه خواهد یافت.

علاوه بر این، سرویس جدید فردابانک با مشارکت با زی‌پی نئوبانک ترکیه‌ای به نام لیراکارت (کارت بین‌المللی سفر) رونمایی می‌شود که خدمات این کارت فعلاً با تمرکز بر کشور ترکیه به‌منظور استفاده از شبکه پرداخت سراسری آن کشور است.

لازم به ذکر است که مزایای استفاده از لیراکارت ضمن سهولت در خرید با کارت بین‌المللی، دریافت کش‌بک در بسیاری از فروشگاه‌های مورد استفاده مسافران است.

طبق این گزارش، دیگر استراتژی و تمرکز فردا‌بانک در همایش و نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، ارائه سرویس به سازمان‌ها و خدمات شخصی‌سازی‌شده به سازمان‌هاست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.