راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چهار ارز دیجیتال جدید در ماه ژانویه به اکسبیتو اضافه شد

صرافی ارز دیجیتال اکسبیتو یک بازار رمزارزی برای خرید و فروش ارزهای رمزنگاری شده است. این صرافی در ماه میلادی گذشته 4 ارز دیجیتال جدید را به بخش تبدیل سریع خود اضافه کرده است. این سه ارز دیجیتال که جزو پرطرفدارترین رمزارزهای ماه‌های اخیر بوده‌اند، که شامل ارز دیجیتال دلار بایننس، ارز دیجیتال چیلیز، ارز دیجیتال الروند و ارز دیجیتال نیر پروتکل هستند. صرافی اکسبیتو قصد دارد به زودی بازارهای تتری و ریالی این رمزارزها را نیز برای تریدرهای خود فعال کند تا کاربران این صرافی بتوانند بدون دغدغه و محدودیت در یک بازار ارز دیجیتال ایرانی مبادلات خود را انجام دهند. در ادامه مختصری درباره بلاکچین هر کوین آشنا می‌شویم.


ارز دیجیتال دلار بایننس یا BUSD


دلار بایننس استیبل کوین صرافی بایننس با پشتوانه دلار امریکا است و یک کوین با حداقل نوسانات نسبت به دلار محسوب می‌شود این ارز دیجیتال ابتدا بر شبکه اتریوم راه‌اندازی شد اما بعدا به بلاکچین بایننس انتقال پیدا کرد. قیمت ارز دیجیتال دلار بایننس با ریزش یا صعود قیمت دلار تغییر می‌کند. این ارز دیجیتال بعد از تتر، یکی از محبوب‌ترین استیبل کوین‌های بازار محسوب می‌شود و کاربران زیادی، با توجه به نزدیکی زیاد به قیمت تتر، جایگزین مناسبی برای خرید و فروش در زمان پرریسک شدن بازار می‌پندارند.


ارز دیجیتال چیلیز با نماد CHZ


چیلیز یا Chiliz یک ارز دیجیتال با بلاکچین اتریوم است که هدف آن طرفداران باشگاه‌های مختلف و هواداران ورزش‌های مختلف است. بلاکچین چیلیز به توسعه‌دهندگان اجازه تولید توکن‌های هواداری بر بستر شبکه اتریوم ERC-20 را می‌دهد. طرفداران هر باشگاه با خرید توکن هر تیم یا باشگاه ورزشی، می‌توانند در تصمیم‌گیری‌های مهمی که باشگاه محبوبشان برگذار می‌کند، شرکت کنند و بر تصمیمات و آینده باشگاه خود تاثیرگذار باشند.


ارز دیجیتال الروند یا EGLD


بلاکچین ارز دیجیتال الروند یکی از بلاکچین‌هایی است که با هدف بالا بردن سرعت و کاهش هزینه‌های تراکنش به وجود آمده است. این کوین که در حال حاضر بر بستر شبکه هوشمند بایننس در اکسبیتو قابل انتقال است، مانند شبکه‌های دیگر رمزارزی قابلیت صدور توکن، تسویه تراکنش‌ها و ایجاد قراردادهای هوشمند را به کاربران خود می‌دهد. بلاکچین این ارز دیجیتال بسیار به بلاکچین زیلیکا و اتریوم شباهت دارد و مکانیزم پردازش تراکنش آن، شاردینگ حالت تطبیقی نامیده می‌شود.


ارز دیجیتال نیر پروتکل


نیر پروتوکل یک بلاکچین اثبات سهام یا POS است که برای توسعه دهندگان برنامه‌های DApps بوجود آمده است. نیر ارز دیجیتال این شبکه است و با هدف مدیریت زنجیره‌های بلوکی به جمع ارزهای محبوب دنیای بلاکچین اضافه شده است. با توجه به استقبال کاربران و توسعه‌دهندگان برنامه‌های غیرمتمرکز از DAppsها، می‌توان انتظار رشد قیمتی ارز دیجیتال نیر را در آینده دنیای بلاکچین انتظار داشت.

منبع اکسبیتو
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.