راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دیجیتال‌‌کارت فدراسیون تکواندو رونمایی شد / فردابانک در مسیر شخصی‌سازی سرویس‌ها

آیین رونمایی از دیجیتال‌‌کارت فدراسیون تکواندو با حضور نوید رجائی‌پور مدیرعامل فردابانک، ‌هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو و هانی گلشنی مدیرعامل آرمان‌گستر تندرستی عصر نوین برگزار شد. دیجیتال‌کارت، کارت‌ بانکی فردابانک است که برای اعضای فدراسیون تکواندو شخصی‌سازی‌شده و قرار است علاوه بر خدمات بانکی، سرویس‌هایی مانند بیمه‌،‌ تسهیلات (BNPL و وام خرد) و پرداخت از خارج کشور را به اعضای فدراسیون ارائه دهد. این کارت از سمتی دیگر هم کارت احراز هویت اعضای فدراسیون و هم دیتابیسی است که احکام دیجیتال، استعلام بیمه‌ها، بازگشت وجوه و… را برای اعضای خود در نظر گرفته است.

بر اساس گفته‌های نوید رجائی‌پور، مدیرعامل فردابانک به راه پرداخت، این نئوبانک در تلاش است در کنار ارائه خدمات بانکی (به‌ عموم جامعه) سرویس‌های متفاوت تسهیلاتی، بیمه‌ای و… را به‌صورت شخصی‌سازی‌شده در اختیار مجموعه‌های بزرگ مانند فدراسیون تکواندو قرار دهد. او می‌گوید دیجیتال‌کارت با همین رویکرد و نگاه به‌عنوان کارت‌ بانکی و کارت هویتی طراحی شده است.

رجائی‌پور با اشاره به خدمات دیجیتال‌کارت توضیح داد که فردابانک با توجه‌ به رده و عنوان هر فرد، خدماتی را در اختیار او و خانواده‌اش قرار می‌دهد؛ یکی از این خدمات امکان پرداخت از کشورهای خارجی است. فردابانک با رفع چالش ایران‌اکسس، ‌این سرویس را به طور خاص برای اعضای فدراسیون طراحی کرده تا بازیکنان و خانواده‌های آنها بتوانند در سفرها پرداخت‌های راحت‌تری داشته باشند. ارائه تسهیلات خرد تا سقف 50 میلیون تومان و BNPL یکی دیگر از سرویس‌های شخصی‌سازی‌شده فردابانک برای فدراسیون تکواندو است؛ اعضای فدراسیون بسته به رده و جایگاهشان، با پشتوانه عضویت می‌توانند بدون هزینه و ضمانت اعتبار بگیرند و در شبکه پذیرندگان استفاده کنند. پذیرندگان مرتبط با خرید تجهیزات ورزشی توسط فدراسیون و شبکه‌های تأمین نیازهای روزمره توسط فردابانک تأمین شده است.

او معتقد است با توجه‌ به اینکه فدراسیون پشتوانه ضمانت افراد است، فردابانک اعتبارسنجی ‌بهتری نسبت به سایر بانک‌ها خواهد داشت و متعاقباً ارائه تسهیلات آسان‌تر انجام خواهد شد.

به گفته رجائی‌پور، فردابانک به‌واسطه دیتاهایی که از اعضا و نیازهای آنها دارد، اقساط را هم شخصی‌سازی می‌کند.

او در ادامه بیان کرد که دیتاها در فردابانک یکپارچه هستند و افراد با یک بار احراز هویت می‌توانند از بیمه فردابانک و بیمه‌های متعدد طرف همکاری فدراسیون استفاده کنند و کاربر برای دریافت خدمات بیمه‌ای به ثبت اطلاعات نیاز ندارد.

او با بیان اینکه تا سالروز افتتاح فردابانک پنج مجموعه به ما اضافه خواهند شد، مجموعه‌های بزرگ را به همکاری دعوت کرد.


سازماندهی دیجیتال اعضا


به گفته هادی ساعی در آیین رونمایی از دیجیتال‌ کارت فدراسیون تکواندو، هدف این کارت سازماندهی رسمی خانواده تکواندو است: «اعضای خانواده ما مشخص هستند، اما هیچ‌کدام تا به‌ حال کارت رسمی یکپارچه نداشتند. با ایجاد دیجیتال‌کارت شکل مشخصی را به اعضای خانواده خواهیم داد و احکام دیجیتالی جایگزین احکام کاغذی می‌شوند. این کارت باعث می‌شود در لحظه اعضای خانواده را استعلام کنیم و تعداد بیمه‌شده‌ها را نیز داشته باشیم. تمام موارد خانواده تکواندو می‌تواند در این کارت حضور داشته باشد تا با این کارت به‌راحتی شناخته شوند.»

براساس گفته‌های هانی گلشنی مدیرعامل آرمان‌گستر تندرستی عصر نوین، عضویت هزینه‌‌ای ندارد و صدور آن در سراسر کشور رایگان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.