راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آشنایی با کد کوتاه دستوری #3* و نحوه استفاده از آن

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که تجربه استفاده از کدهای کوتاه دستوری ستاره مربعی را داشته‌ باشید. کد دستوری یا USSD به‌دلیل ساختار ساده و نیاز نداشتن به اینترنت، محبوبیت و کاربرد زیادی برای مشترکین اپراتورهای تلفن همراه مانند ایرانسل دارد و برای خرید بسته‌های اینترنت، اطلاع از باقی‌مانده بسته، لغو پیامک‌های تبلیغاتی، شرکت در نظرسنجی و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، برای مثال کدی که این روزها طرفدار زیادی بین مشترکین ایرانسل دارد، کد #2*1*555* است که به شما این امکان را می‌دهد دریافت پیامک‌های تبلیغاتی خود را، که روز‌به‌روز بیشتر می‌شوند، تنها با شماره‌گیری این کد و طی‌کردن چند مرحله لغو کنید.

راهکارهای سازمانی ایرانسل، که به خلق دنیای دیجیتالی و بهبود اثربخشی فعالیت کسب‌وکارها کمک می‌کند، برای دسترسی سریع‌تر کاربران به راهکارها، کد کوتاه دستوری ستاره سه مربع (#۳*) را معرفی کرده است. با استفاده از این کد کوتاه دستوری، اطلاعات کامل راهکارهای مختلف سازمانی نظیر موبایل سازمانی، VPN سازمانی، سرویس‌های ابری و… به‌راحتی قابل دسترسی هستند.


نحوه استفاده از کد کوتاه دستوری #3*


اگر از مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل هستید با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 3 مربع (#3*) به تمامی راهکارهای سازمانی ایرانسل دسترسی خواهید داشت. با ارسال شماره اختصاص‌یافته به هر یک از موارد، پیامکی حاوی لینک محصول مورد نظر برای شما ارسال می‌شود که با کلیک روی آن به صفحه معرفی محصول و شرایط درخواست آن در وبسایت راهکارهای سازمانی ایرانسل هدایت می‌شوید.

این کد دستوری از دو صفحه اصلی تشکیل شده است: صفحه اول مربوط به راهکارهای سازمانی ایرانسل است و صفحه دوم به پرداخت قبوض و خرید شارژ مربوط می‌شود.


معرفی خدمات کد کوتاه دستوری #3*


پس از شماره‌گیری این کد دستوری، عناوین فروشگاه آنلاین، خدمات، مشاوره و صنایع را مشاهده خواهید کرد که با ارسال شماره هر یک از موارد، به صفحه دیگری شامل زیرمجموعه‌های هر دسته منتقل می‌شوید.


کد دستوری فروشگاه آنلاین محصولات سازمانی ایرانسل


فروشگاه اینترنتی محصولات سازمانی ایرانسل، ارائه‌دهنده سرویس‌های متفاوتی است که با شماره‌گیری کد دستوری #1*3* به بخش‌های مختلف این فروشگاه با عناوین خدمات سیستم ردیابی ناوگان، اینترنت سازمانی، مودم‌ها و سیم‌کارت‌های سازمانی دسترسی خواهید داشت.

  • سیستم ردیابی ناوگان (#1*1*3*): شامل یک ردیاب مدل ساده (GSM Tracker+) به همراه یک سیم‌کارت دیتا است. همچنین با خرید طرح اشتراک پلتفرم ابری این سیستم از بستر انتقال امن اطلاعات به سامانه (APN) نیز بهره‌مند خواهید شد.
  • بسته‌های اینترنت سازمانی ایرانسل (#2*1*3*): از دو نوع بسته اینترنت همراه و بسته اینترنت ثابت تشکیل شده است که امکان خرید انواع مختلف بسته‌های اینترنتی را به کاربر می‌دهد.
  • مودم‌های سازمانی (#3*1*3*): انواع مودم همراه 3G/4G/4.5G و مودم 4G ثابت (TD-LTE) را شامل می‌شود.
  • سیم‌کارت‌های سازمانی (#4*1*3*): شامل انواع سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی است.  

کد دستوری خدمات راهکارهای سازمانی ایرانسل


راهکارهای سازمانی ایرانسل ارائه‌دهنده خدمات متنوعی نظیر VPN سازمانی، موبایل سازمانی (MVPN)، سیستم بی‌سیم (Walkeh)، مدیریت ناوگان (FMS)، زیرساخت ابری (IaaS) و خدمات دیجیتال است که علاقه‌مندان برای آشنایی بیشتر با آنها می‌توانند کد دستوری #۳*۳* را شماره‌گیری کنند.

  • VPN سازمانی (#1*3*3*): شامل خدمات شبکه امن همراه (APN)، سرویس شبکه امن همراه VPN Lite و سرویس شبکه امن همراه VPN+ است. با استفاده از این سرویس، گروهی از سیم‌کارت‌ها در قالب یک شبکه خصوصی مجازی روی شبکه امن تلفن همراه ایرانسل با یکدیگر تبادل اطلاعات خواهند کرد.
  • موبایل سازمانی (MVPN) (۳*۳*۲#*): راهکاری است که بر بستر مجموعه‌ای از سیم‌کارت‌های سازمانی ایرانسل فعال می‌شود و تمامی امکانات تلفن داخلی را روی تلفن همراه کارکنان ایجاد می‌کند. سازمان‌ها با پرداخت مبلغی به‌عنوان آبونمان ماهانه، می‌توانند تجربه مکالمه رایگان و نامحدود را برای کارکنان خود فراهم کنند.
  • واکه، سرویس بی‌سیم (Walkeh) (۳*۳*۳#*): بستری ارتباطی برای برقراری مکالمه میان فرستنده و گیرنده به صورت غیرهم‌زمان و بدون شماره‌گیری را برای طیف وسیعی از کسب‌وکارها در حوزه تدارکات، حمل‌ونقل و حراست فراهم می‌کند. همچنین به شما این امکان را می‌دهد تنها با فشردن و نگه‌داشتن یک دکمه به‌طور مستقیم با یکدیگر مکالمه صوتی برقرار کنید. برای استفاده از این دستگاه بی‌سیم احتیاجی به دریافت مجوز نیست.
  • مدیریت هوشمند ناوگان (FMS) (۳*۳*۴#*): راهکاری جامع و یکپارچه برای جمع‌آوری تمامی اطلاعات قابل اندازه‌گیری خودروها به‌وسیله ماژول‌های مختلف است. این راهکار به شما این امکان را می‌دهد که هزینه سوخت، تعمیر و نگهداری را کاهش داده و مأموریت‌های خودروهای سازمانی را مدیریت کنید.
  • زیرساخت ابری (IaaS) (۳*۳*۵#*): به کسب‌وکار شما این امکان را می‌دهد تا بدون صرف وقت و هزینه، تمامی امکانات یک دیتاسنتر مجازی را در اختیار داشته باشد. از مزایای این سرویس می‌توان به مقیاس‌پذیری و یکپارچه‌سازی آن اشاره کرد که قابلیت توزیع و توسعه در نقاط مختلف جغرافیایی را دارد. همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد به ازای مصرف منابع برحسب ساعت، هزینه را از طریق کیف پول مجازی خود پرداخت کنند و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند.

کد دستوری دریافت مشاوره رایگان خدمات سازمانی ایرانسل


با شماره‌گیری کد دستوری #4*3* لینک درخواست مشاوره رایگان در خصوص انتخاب سرویس مناسب کسب‌وکارتان برای شما ارسال می‌شود که با وارد کردن اطلاعات درخواست‌شده، کارشناسان مربوطه در اولین فرصت برای ارائه مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.


کد دستوری راهکارهای سازمانی ایرانسل برای صنایع مختلف


با شماره‌گیری کد دستوری #5*3* انواع راهکارهای سازمانی پیشنهادی ایرانسل برای صنایع پولی و مالی و فولاد را مشاهده خواهید کرد. علاقه‌مندان می‌توانند پس از دریافت لینک مورد نظر، با انتخاب صنعت مورد نظر خود (صنعت بانکداری، صنعت بیمه، صنعت بورس و صنعت فولاد)، راهکارهای سازمانی مرتبط با هر یک را مطالعه کنند.


درباره راهکارهای سازمانی ایرانسل


راهکارهای سازمانی ایرانسل در کارنامه خود دستاوردهایی را در همکاری با شرکت‌های بزرگی همچون گروه تولیدی عالیس، فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، شرکت توسعه و نوآوری شهر، شرکت به‌پرداخت ملت و… ثبت کرده است. با استفاده از خدمات و محصولات راهکارهای سازمانی ایرانسل، دریچه جدیدی از تعامل با مشتریان و برقراری ارتباط هرچه بهتر سازمان با کارکنان حاصل شده است.

کد کوتاه دستوری ستاره سه مربع (#3*) امکان جدید راهکارهای سازمانی ایرانسل است که در راستای دسترسی سریع‌تر کاربران و کسب‌وکارها به تمامی راهکارهای ارائه‌شده ایجاد شده است. گفتنی است علاوه‌ بر کد دستوری گفته‌شده، کسب اطلاعات تکمیلی و مشاوره از طریق ایمیل  EB@mtnirancell.ir نیز امکان‌پذیر است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.