راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تحلیل ارزهای دیجیتال از سال ۲۰۲۰ تا سال ۲۰۲۳ توسط تیم تحلیلی اول‌پرداخت

تیم تحلیلی اول‌پرداخت در سال ۲۰۲۰ کار خود را آغاز کرد. این تیم همواره با زیر نظر داشتن بازارهای مالی و اخبار و حواشی بازار، سعی بر این داشته پیش‌بینی‌ها و تحلیل‌های درست و دقیقی ارائه دهد. پیش‌بینی‌هایی که سایت در این سال‌ها منتشر کرده، نشان از دقیق بودن تحلیل‌ها دارد و حتی در بعضی از سال‌ها فراتر از تحلیل‌ها و انتظارات بازار ارزهای دیجیتال بوده است.

به گزارش روابط عمومی اول‌پرداخت، بعد از چهار سال فعالیت در بازار رمزارزها، متن پیش رو پیش‌بینی‌ها و تحلیل‌هایی است که تیم اول‌پرداخت طی این سال‌ها به کاربران خود ارائه داده تا بتوانند در تصمیم‌گیری‌های خود برای سرمایه‌گذاری، اهداف بهتری را انتخاب و سود بیشتری را کسب کنند.

تیم تحلیلی اول‌پرداخت بر این مورد تأکید دارد که بازارهای مالی؛ به‌خصوص بازار کریپتوکارنسی ریسک بسیار بالایی برای سرمایه‌گذاری دارند و سرمایه‌گذاران همیشه باید ریسک‌پذیری بسیار بالا را در نظر داشته باشند.


 تحلیل ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۰


در این سال بیت‌کوین در محدوده سه تا هفت هزار دلار خریدوفروش می‌شد. پیش‌بینی اول‌پرداخت این بود که در اواخر سال ۲۰۲۰ بیت‌کوین تا ۲۰ هزار دلار و حتی فراتر از آن افزایش خواهد داشت. تیم تحلیل ما در اواخر ۲۰۲۰ از نتایج شگفت‌زده شد و بیت‌کوین در اوایل سال ۲۰۲۱ به رقم تاریخی ۳۸ هزار دلار رسید.

تحلیل کامل را در این لینک بخوانید.


 تحلیل ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۱


در این سال بیت‌کوین سالی رؤیایی را پشت سر گذاشت. در تحلیل‌های اول‌پرداخت همیشه گفته شد که عدد ۱۰۰ هزار دلار برای بیت‌کوین به حقیقت نمی‌پیوندد و بیت‌کوین سال ۲۰۲۱ را با عدد ۵۰ هزار دلار به پایان می‌رساند و کف قیمتی آن ۴۴ هزار دلار می‌تواند باشد.

تحلیل کامل در این لینک موجود است.


 تحلیل ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۲


در سال ۲۰۲۲ بازار رمزارزها بسیار پرنوسان و غیر قابل‌ پیش‌بینی بود و اوایل ۲۰۲۲ در تحلیل‌ها به‌ صورت مکرر گفته شد که این بازار و قیمت بیت‌کوین، به عنوان اولین ارز دیجیتال بازار، ممکن است ریزش بسیار شدیدی داشته باشد. در تحلیل‌های ما پیش‌بینی شد که حتی تا ۱۰ هزار دلار هم امکان ریزش قیمت وجود دارد و رسیدن قیمت به ۱۰۰ هزار دلار یا سقف قبلی این ارز (۶۴ هزار دلار) عملاً ناممکن است.

تحلیل کامل در این لینک موجود است.


پیش‌بینی و تحلیل ارزهای دیجیتال سال ۲۰۲۳


در سال پیش رو همه منتظر بیت‌کوین ۱۰۰ هزار دلاری خواهند بود، اما پیش‌بینی‌ها از سالی به‌شدت نزولی و راکد خبر می‌دهد. بازار خرسی ارزهای دیجیتال ادامه خواهد داشت و بعید به نظر می‌رسد با مشکلات اقتصادی جهانی که پس از دوره کرونا گریبان اکثر اقتصادهای بزرگ دنیا را گرفته، بیت‌کوین بتواند عددی بالای ۲۴ هزار دلار را به خود ببیند.


ارزی‌لند؛ پلتفرم جدید اول‌پرداخت برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال


مجموعه اول‌پرداخت برای راحتی کاربران خود در خریدوفروش ارزهای دیجیتال، پلتفرم ارزهای دیجیتال خود به نام ارزی‌لند را با پشتیبانی از بیش از 150 ارز معتبر بازار کریپتوکارنسی راه‌اندازی کرد. این پلتفرم به‌ صورت C to P است و بدون واسطه و فقط با گرفتن کارمزد شبکه‌های ارزهای دیجیتال، تراکنش‌های کابران را انجام می‌دهد و ارز خریداری‌شده را مستقیم به کیف پول دلخواه کاربر منتقل می‌کند.

برخی از ویژگی‌های سرویس ارزی‌لند:

  • خرید بدون کارمزد و فقط با پرداخت کارمزد شبکه
  • خرید با نرخ مناسب بازار و قیمت‌های مناسب
  • خرید بیش از ۱۵۰ ارز شناخته‌شده بازار رمزارزها
  • فروش آنی و خرید ارز دیجیتال کاربران با نرخ خوب و تسویه‌ حساب در کمترین زمان ممکن
  • بدون خطر بلاک شدن حساب کاربری

تحلیل‌های گفته‌شده در این گزارش صرفاً به‌ منظور راهنمایی و کمک به سرمایه‌گذاران است. تصمیم‌گیری نهایی برای سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی به عهده هر شخص است که ریسک از دست دادن سرمایه یا سود احتمالی را در نظر بگیرد.

منبع اول پرداخت
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.