راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت خدمات انفورماتیک گواهینامه بین المللی ISO 27001 گرفت

شرکت خدمات انفورماتیک پس از دو سال تلاش بی وقفه در استقرار سیستم مدیریت امنیت اطلاعات در حوزه راهبری شبکه‌ها و سامانه‌های بانکی کشور موفق به اخذ گواهینامه بین المللی استاندارد ISO 27001 گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات انفورماتیک در جلسه اختتامیه ممیزی نهایی سیستم که با حضور آقای مهندس سید ابوطالب نجفی مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت برگزار شد؛ سرممیزین بین المللی ضمن تبریک به مدیرعامل شرکت برای مدیریت مجموعه­ای کارآمد، دانش­محور و متخصص و برخوردار از روحیه تعامل و همکاری بالا در مدیریت سرویس­های بانکی، اظهار امیدواری کردند که روند رو به رشد موجود همچنان ادامه یابد.

مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک نیز در این نشست ضمن قدردانی از دست اندرکاران این پروژه یادآور شد: دریافت این گواهینامه تاییدی بر طی مسیر صحیح حرکت شرکت و بلوغ فکری سازمان در بحث مدیریت امنیت اطلاعات است. آقای مهندس نجفی همچنین به ادامه این روند جهت حفظ و ارتقاء جایگاه شرکت تاکید نمودند.

استقرار سیستم مدیریت امنیت اطلاعات بر مبنای استاندارد ISO 27001 در دامنه‌ای تحت عنوان “راهبری شبکه‌ها و سرویس‌های بین بانکی و بانکی” ، در راستای دستیابی به اهداف بانک مرکزی جمهوری اسلامی در حوزه امنیت اطلاعات بانکی و تحقق بخشی از اهداف استراتژیک شرکت از جمله “مدیریت امنیت و کیفیت در راهبری سامانه‌های حاکمیتی بین بانکی”، “تدوام کسب و کار شرکت” و نیز “کسب مزیت رقابتی با ارائه سرویس‌های امن و پایدار “، از سال 1391 آغاز گردید. استقرار سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) در شرکت خدمات انفورماتیک بزرگترین پروژه پیاده‌سازی ISMS از نظر حوزه تحت پوشش در ایران می­باشد که با تایید سرممیزین رسمی و اخذ گواهینامه بین­المللی استاندارد در اردیبهشت 1393 با موفقیت به انجام رسید. گفتنی است؛ پیاده سازی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات و دریافت گواهینامه بین المللی ISO 27001 در حوزه راهبری سرویس ها و شبکه های بانکی تایید دیگری بر اعتبار و نقش ویژه شرکت خدمات انفورماتیک در ارائه سرویس های امن و پایدار بانکی است که در نهایت تثبیت جایگاه شرکت در صنعت بانکی و افزایش قدرت رقابت با رقبای داخلی و خارجی را به همراه دارد.

در این راستا بهبود مستمر سیستم مدیریت امنیت اطلاعات، شناسایی ریسک‌های جدید و شناخت، تحلیل و انتخاب راه‌کارهای مناسب در مدیریت ریسکها و گسترش و نهادینه‌سازی فرهنگ امنیت اطلاعات در دستور کار شرکت قرار خواهد داشت.

منبع: شرکت خدمات انفورماتیک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.