پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
سومین مجمع عمومی شرکت کیان افق هیربد برگزار شد / رشد دوبرابری فروش مجموعه کیان در سال 1400
سومین مجمع عمومی عادی فوقالعاده شرکت «کیان افق هیربد» روز سهشنبه، هشتم آذرماه 1401 با حضور اعضای هیئتمدیره، سهامداران این شرکت و نماینده موسسه حسابرسی حافظ گام در محل ساختمان آیتول برگزار شد.
در این جلسه، گزارش سال مالی 1400 توسط هیئتمدیره و بازرس قانونی شرکت ارائه و صورتهای مالی، انتخاب بازرس قانونی اصلی و عضو علیالبدل شرکت کیان افق هیربد بررسی و تصویب شد.
شاهین شاهمیر، مدیرعامل شرکت کیان افق هیربد، در این جلسه ضمن توضیح روند تکمیلی سبد محصول و خدمات مجموعه کیان از زمان تولد تاکنون، آمار شفافی از میزان فروش و درآمد این مجموعه ارائه کرد. به گفته شاهمیر، با توجه به رشد دوبرابری فروش مجموعه کیان در سال 1400 نسبت به سال گذشته، عملکرد این شرکت مطلوب ارزیابی شده است.
این روند در سال 1401 نیز سیر صعودی داشته؛ در ششماهه نخست سال 1401، آمار فروش محصولات مجموعه کیان برابر با کل سال 1400 بوده است.
شاهمیر در ادامه، گزارش عملکرد و دستاوردهای کیان در سال گذشته را ارائه کرد و ثبت رکورد فروش روزانه بیمه، رکورد پرداخت در یک روز و بیش از یک میلیون و 200هزار نصب اپلیکیشن را از مهمترین دستاوردهای این مجموعه در سال 1400 برشمرد.
به گفته او، برونسپاری کانالهای فروش و صدور، تبلیغات محیطی، ایجاد سیستم کسب درآمد آیتول و جذب فروشندگان، ریبرندینگ و بازتعریف هویت بصری سازمان، انعقاد قرارداد با درگاههای واسط فروش (ایشوئری) و افزایش 38درصدی آگاهی از برند آیتول از مهمترین اقدامات کلیدی در بخش بازاریابی و فروش سازمانی شرکت کیان افق هیربد در سال گذشته بوده است. همچنین تأسیس «نیوکیان» بهعنوان بازوی اصلی هلدینگ برای توسعه کسبوکار، تکمیل سبد بدهی خودرو، امضای قرارداد با بیش از 200 شرکت و نماینده بیمه، استفاده از پتانسیل کارپرداز بهعنوان بازوی لجستیکی، فراهمسازی فروش قسطی بیمههای بدنه و شخص ثالث و تأسیس فروشگاه قطعات خودرو (آیتولشاپ) از مهمترین اقدامات کلیدی در حوزه گسترش کسبوکار کیان بوده است.
مدیرعامل کیان درخصوص اقدامات کلیدی در راستای مدیریت وجوه و بخش مالی شرکت، به ارزشگذاری و جذب سرمایه از شرکت شناسا (در مرحله اول) به میزان 19 میلیارد تومان اشاره کرد و با بیان اینکه رویکرد کلی مدیریت هزینهها برمبنای خلق ارزش بوده، عنوان کرد: «ساختار هزینه کیان در بخشهای نیروی انسانی، تبلیغات و مارکتینگ، مرکز تماس و پشتیبانی، زیرساخت، خرید تجهیزات و هزینههای جانبی است.»
شاهمیر درباره «اقدامات کلیدی در حوزه مسئولیت اجتماعی» نیز به حمایت از خیریه محک (از محل درآمد بیمه) و ارائه مشاوره به بیش از 11 استارتاپ و کسبوکار نوپا و… اشاره کرد.
در ادامه این مجمع، میزان درآمد کیان در بخشهای مختلفی چون بیمه، طرح ترافیک، عوارض آزادراهی، عوارض سالیانه، پارک حاشیهای، خلافی و… اعلام شد و میزان هزینههای مجموعه مورد بررسی قرار گرفت که بر این اساس، عمده آمارهای این بخش مربوط به هزینه نیروی انسانی برآورد شد.
بنابر آمارهای اعلامشده، هلدینگ کیان افق هیربد تا پایان سال گذشته برای 87 نفر اشتغالزایی کرده بود که در حال حاضر تعداد همکاران این مجموعه به بیش از 100 نفر میرسد.
شرکت کیان افق هیربد از بهمنماه 97 فعالیت خود را با هدف پاسخگویی هوشمندانه به چالشهای خودرویی شهروندان آغاز کرد و آیتول و کاربیل در فروردینماه 98 بهعنوان اولین محصولات این شرکت ارائه شدند. در ادامه سایر خدمات مورد نیاز دارندگان خودرو توسط برندهای زیرمجموعه کیان ارائه شد و امروز این شرکت با توسعه خدمات خود و شکلگیری شرکتهای دانشبنیان زیرمجموعه به یک هلدینگ دانشبنیان در حوزه خدمات خودرویی تبدیل شده و پاسخگوی تمام دغدغههای خودرویی کاربران خود است.