راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حمایت بیت‌پین از کسب‌وکارهای آسیب‌دیده در زمان قطعی اینترنت

بیت‌پین در راستای حمایت از کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی که از قطعی این روزهای اینترنت آسیب‌دیده‌اند، به‌تازگی موج همدلانه‌ای به راه انداخته است.

تداوم قطعی و اختلال اینترنت در سراسر کشور، باعث ضرر و زیان به بسیاری از کسب‌وکارهای آنلاین شده است. بر اساس گزارش نظام صنفی رایانه‌ای، می‌توان گفت تقریباً هیچ کسب‌وکار آنلاینی از گزند خسارات قطعی اینترنت در هفته‌های اخیر در امان نبوده است.

این روزها با کمی جستجو در فضای اینترنت می‌توان تأثیر این قطعی اینترنت را بین کسب‌وکارهایی که پس از دوران کرونا در تلاش برای توسعه‌ بازار و دستیابی به اهداف خود بودند، دید. تعدیل نیرو و حتی تعطیل‌شدن این کسب‌وکارها در این اوضاع اقتصادی، باعث از دست رفتن سرمایه‌های مادی و معنوی بسیاری شده است. بیت‌پین در راستای مسئولیت اجتماعی، اقدام به حمایت از کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از قطعی اینترنت کرده است.

بیت‌پین در حمایت از کسب‌وکارهای آسیب‌دیده، در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی خود قصد دارد از کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از قطعی و اعمال محدودیت بر اینترنت در حد توان خود حمایت کند. این حمایت‌ها شامل خرید و پیش‌خرید خدمات و محصولات مرتبط با کسب‌وکار بیت‌پین از پلتفرم‌ها، حمایت مالی از استارتاپ‌های کوچک و متوسط که در این دوران آسیب جدی دیده‌اند و خرید خدمات مورد نیاز آنها از سایر پلتفرم‌هاست.

برای این کار کافی است با معرفی آنها و ارسال ایمیل به نشانی PR@bitpin.ir یا تکمیل این فرم در این مسیر همراه شوید.


درباره بیت‌پین، پلتفرم و بازار معامله ارزهای دیجیتال


بیت‌پین، محصول شرکت سنا‌ایمن‌مبادله از گروه شرکت‌های مطرح در حوزه فین‌تک به همراه تیمی از متخصصان و خبرگان حوزه فناوری و مدیریت مالی است. بیت‌پین این قدرت را به معامله‌گران حرفه‌ای، سرمایه‌گذارهای مبتدی یا تجار و بازرگانان می‌دهد که به‌صورت کامل به مبادله و معامله ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشند.
پلتفرم بیت‌پین با پشتیبانی بیش از ۱۲۰ رمزارز برتر و محبوب بازار و ابزارهای حرفه‌ای مبادله‌گری به کاربران ایرانی اجازه می‌دهد سبد سرمایه‌گذاری خود را ایجاد و رمزارز مورد نیاز کار خود را تأمین کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.